رزرو کارگر نظافتی

رزرو کارگر نظافتی

1398/4/15 سارا سلیمان پور
رزرو کارگر نظافتی از جمله امکانات مهمی است که از طریق طراحی اپلیکیشن موبایل خدماتی برای مشتریان شرکت نظافتی فراهم می گردد. همان طور که در مقاله رزرو آنلاین نظافتچی بیان نمودیم، مشتریان شرکت های نظافتی

رزرو کارگر نظافتی

رزرو کارگر نظافتی از جمله امکانات مهمی است که از طریق طراحی اپلیکیشن موبایل خدماتی برای مشتریان شرکت نظافتی فراهم می گردد. همان طور که در مقاله " رزرو آنلاین نظافتچی " بیان نمودیم، مشتریان شرکت های نظافتی در صورت استفاده از خدمات نظافت آنلاین، از مزایای بیشمار این روش بهره مند می گردند. اما نحوه رزرو کارگر نظافتی به چه صورت می باشد؟ در ادامه این مقاله با ما باشید: 

روند رزرو کارگر نظافتی چگونه می باشد؟

ثبت نام در سایت خدماتی

گام نخست در روند رزرو کارگر نظافتی، ثبت نام نمودن در سایت شرکت خدماتی نظافتی می باشد. در اپلیکیشن سرویک، اطلاعاتی که به منظور ثبت نام از کاربران درخواست می شود عبارت است از : نام، نام خانوادگی، شماره تلفن ثابت و شماره همراه. پس از وارد نمودن اطلاعات، می بایست منتظر کد فعال سازی باشید تا برایتان پیامک شود. سپس، کد فعالسازی ارسال شده را وارد نموده و وارد محیط اپلیکیشن شوید. 

انتخاب یکی از سرویس های نظافتی

گام دیگر در فرایند رزرو کارگر نظافتی، این است که پس از ثبت نام، وارد سیستم شده و سرویس نظافتی مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سرویس های نظافتی ارائه شده در اپلیکیشن سرویک عبارتند از : نظافت منزل، نظافت محل کار، نظافت راه پله، نظافت مشاعات ساعتی، نظافت مشاعات کنترات، خدمات نظافت صنعتی شامل کفسابی ،نماشویی و ...

انتخاب نیروی نظافتی

پس از انتخاب سرویس نظافتی مد نظر خود،به منظور رزرو کارگر نظافتی مورد علاقه خود را وارد نمایید تا در صورت آزاد بودن برنامه کاری وی، بتوانید آن نیرو را برای خود رزرو نمایید. در صورتی که تاکنون از سرویس های نظافتی شرکت خدماتی منزل استفاده نکرده اید، بنابراین، با عملکرد هیچ یک از نیروها آشنایی نداشته و انتخاب نیرو از میان تعداد زیاد نیروهای خدماتی برای شما امری دشوار خواهد بود . در این شرایط، می توانید مشخصات نیروی مورد نظر خود را با کارشناسان مجموعه سرویک در میان بگذارید تا از میان نیروهای موجود، نیرویی برای شما انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که چنانچه خواهان سرویس نظافت مشاعات، دیوارشویی و شستشوی سقف باشید، امکان انتخاب نیروی خانم نخواهید داشت و صرفا می بایست از میان نیروهای آقا به دنبال کارگر نظافت منزل بگردید. 

امتیازدهی به نیروی اعزام شده

پس از رزرو کارگر نظافتی و حضور وی در منزل شما و ارائه خدمات نظافتی به شما، می توانید وارد اپلیکیشن شده و با توجه به عملکرد و اخلاق کارگر مزبور، به وی امتیاز دهید. این امتیازدهی منجر به ایجاد حس رقابت و پویایی در میان کارگران نظافتی شده و در نتیجه سعی در بهبود عملکرد خود به منظور دریافت امتیاز هر چه بیشتر از مشتریان خواهند نمود.