اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدماتی

1397/11/17 سارا سلیمان پور
اپلیکیشن خدماتی می تواند ابزاری کارامد برای ارائه انواع خدمات شرکت خدماتی به مشتریانش باشد. این ابزار در کنار ابزارهای دیگری چون طراحی سایت شرکت خدماتی و همچنین، استخدام نظافتچی منزل خبره و متخصص،

اپلیکیشن خدماتی

اپلیکیشن خدماتی می تواند ابزاری کارامد برای ارائه انواع خدمات شرکت خدماتی به مشتریانش باشد. این ابزار در کنار ابزارهای دیگری چون طراحی سایت شرکت خدماتی و همچنین، استخدام نظافتچی منزل خبره و متخصص، می تواند به کسب و کار صاحبان شرکت های خدماتی رونق ببخشد. اما در کنار چگونگی طراحی اپلیکیشن موبایل خدماتی نکات دیگری نیز می بایست مورد توجه شرکت های خدماتی قرار گیرد که توجه به این نکات، بر موفقیت هر چه بیشتر این شرکت ها اثرگذار می باشد. تعدادی از این نکات در ادامه مورد بیان می گردد.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نکاتی به هنگام عرضه اپلیکیشن خدماتی به بازار

سازگاری با سیستم عامل های پر استفاده

اپلیکیشن خدماتی می بایست به گونه ای طراحی شود که با تمامی سیستم عامل های پرکاربرد مانند اندروید، ios و ویندوز سازگار بوده و کاربران به راحتی بتوانند آن را بر روی گوشی های خود نصب نمایند. البته بدین منظور، شرکت خدماتی می بایست نسخه های سازگار با هر یک از این سیستم عامل ها را به صورت جداگانه طراحی کرده و سپس، در اختیار مشتریان خود قرار دهد. 

آموزش نحوه کار با اپلیکیشن به نیروهای خدماتی

شرکت های خدماتی پیش از release نمودن و یا عرضه اپلیکیشن خدماتی خود به بازار، می بایست نیروهای خدماتی خود را به خوبی در خصوص چگونگی کار با اپلیکیشن مزبور آموزش دهند. زیرا همان طور که مطلع می باشید، پس از ثبت سفارش از سوی مشتری، به منظور ادامه روند درخواست نیروی متخصص، نیروی مزبور می بایست سفارش دریافت شده را در پنل خود تایید نماید. بدین ترتیب، نیروها می بایست حداقل دانش کار با گوشی های هوشمند و همچنینف به کارگیری تکنولوزی را داشته باشند. 

اپلیکیشن درخواست خدمات

حجم کم و نصب آسان بر روی گوشی ها

اپلیکیشن خدماتی می بایست به گونه ای طراحی شود که دارای حجم کمی بوده کاربر به هنگام دانلود و نصب آن با مشکل مواجه نگردد. همچنین، حجم زیاد نرم افزارها، گوشی را دچار مشکل کرده و در عملکرد آن اخلال ایجاد می نمایند. همچنین، مراحل نصب اپلیکیشن خدماتی نیز می بایست کوتاه و آسان بوده و کاربر را دچار خستگی و کلافگی ننماید.

عدم نیاز به وارد نمودن اطلاعات نامربوط

 تعدادی از اپلیکیشن های موبایلی وجود دارند که طراحان به هنگام نصب آنها، کاربر را وادار به پاسخگویی به بسیاری از سوالات غیرمرتبط و وارد نمودن بسیاری از اطلاعات شخصی می نمایند. از دیگر مواردی که در طراحی اپلیکیشن خدماتی می بایست مد نظر طراح قرار گیرد، طراحی اپلیکیشن مزبور به نحوی است که کاربر ملزم به پاسخگویی به سوالات نامربوط نگردد.

در دسترس عموم قرار دادن 

پس از طراحی اپلیکیشن خدماتی منزل، می بایست در جذب مخاطب برای اپلیکیشن خود کوشا باشید. در حقیقت، هر چقدر هم که اپلیکیشن شما کارامد بوده و از طراحی گرافیکی خوبی نیز برخوردار باشد، تا زمانی که کاربران زیادی آن را نصب نکرده و از آن استفاده نکنند، اپلیکیشن شما کارایی نخواهد داشت. به همین خاطر به توصیه می کنیم که لینک دانلود اپلیکیشن خدماتی خود را پس از طراحی، از طریق فروشگاه های ارائه کننده اپلیکیشن های موبایلی، به مخاطبین خود عرضه نمایید.