آموزش مبل شویی در منزل

آموزش مبل شویی در منزل

1397/10/30 سارا سلیمان پور
آموزش مبل شویی در منزل و یادگیری روش های خانگی به منظور تمیز کردن مبلمان، می تواند کمک رسان همه شما عزیزان در فرایند نظافت منزل باشد. این امر به ویژه در روزهای پایانی سال و به هنگام فرا رسیدن مراسم عید نوروز که

آموزش مبل شویی در منزل

آموزش مبل شویی در منزل و یادگیری روش های خانگی به منظور تمیز کردن مبلمان، می تواند کمک رسان همه شما عزیزان در فرایند نظافت منزل باشد. این امر به ویژه در روزهای پایانی سال و به هنگام فرا رسیدن مراسم عید نوروز که اقوام و آشنایان به منظور دید و بازدید به منزل شما می آیند، اهمیت پیدا می نماید. اگر مبلمان شما لکه دار شده باشد، میهمانانتان نسبت به نشستن بر روی آن رغبت نکرده و در خصوص سلیقه شما نیز دچار شک و تردید خواهند شد. در ادامه، تعدادی از روش های خانگی به منظور آموزش مبل شویی در منزل خدمت شما عزیزان معرفی خواهند شد.   


ثبت سفارش از طریق وبسایت


آموزش مبل شویی در منزل و نکاتی به منظور از بین بردن انواع لکه

از بین بردن لکه سیگار از روی مبلمان

اگر چه کشیدن سیگار در فضای داخلی منزل موجب آزار و اذیت سایر اعضای خانواده می گردد، اما اگر به هر دلیلی بر روی مبل خانه تان نشسته و به هنگام سیگار کشیدن، قسمتی از پارچه رویه مبل مزبور دچار سوختگی شده و یا رنگ آن زرد شد، می توانید از کمی آبلیمو و یا یک حبه قند به منظور از بین بردن چنین لکه ای استفاده نمایید. آموزش مبل شویی در منزل به شما اعلام می دارد که مقداری آبلیمو را با استفاده از یک دستمال نرم بر روی محل مورد نظر بمالید. همچنین، می توانید حبه قندی برداشته و آنقدر بر روی محل لکه دار بکشید تا لکه آن از بین برود. 

از بین بردن لکه از روی پارچه های کرکدار

از دیگر مواردی که در آموزش مبل شویی در منزل مورد بررسی قرار می دهیم، نحوه از بین بردن انواع لکه از روی پارچه های کرکدار می باشد. بدین منظور، می توانید قسمت مورد نظر را با کمی شیر پاک کرده و پس از پاک شدن لکه، آن قسمت را با آب و صابون به خوبی بشویید. 

از بین بردن لکه نوشابه از روی مبلمان

اگر به هنگام صرف غذا بر روی مبل نشسته و ناگهان لیوان نوشابه تان واژگون شد، نگران نباشید. در راستای آموزش مبل شویی در منزل، به شما توصیه می کنیم که می توانید به سرعت بر روی قسمت مورد نظر، کمی نمک ریخته و سپس اسفنجی را خیس نموده و بر روی لکه مورد نظر بکشید. بدین ترتیب، اثری از لکه نوشابه به جا نخواهد ماند.  

از بین بردن لکه چربی از روی مبلمان

آموزش مبل شویی در منزل شامل ارائه راهکارهای سریع و آسان به منظور از بین بردن لکه حاصل از ریختن غذاهای چرب و یا مالیده شدن شیرینی جات بر روی مبلمان نیز می گردد. به همین دلیل، در سری نکاتی که به منظور آموزش مبل شویی در منزل به شما عزیزان ارائه می نماییم، بررسی لکه چربی و چگونگی از بین بردن آن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بدین منظور می توانید یک ورق کاغذ خشک کن بر روی مبل ابریشمبی خود قرار داده و سپس اتوی خود را داغ کرده و بر روی کاغذ خشک کن قرار داده و فشار دهید. همچنین، روش دیگری که در آموزش مبل شویی در منزل مطرح می کنیم، این است که کمی نمک را در مقداری الکل ریخته و با پارچه ای نرم بر روی محل مورد نظر خود بمالید. 

از بین بردن لکه جوهر از روی مبلمان

در راستای آموزش مبل شویی در منزل به شما عزیزان، بررسی لکه حاصل از جوهر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بدین منظور می توانید محلولی حاصل از ترکیب نمودن آمونیاک و گلیسیرین تهیه کرده و بر روی لکه مورد نظر خود بمالید. پس از پاک شدن لکه مورد نظر، می توانید قسمت مورد نظر را با آب و پودر دستی بشویید.