کار نظافت منزل

کار نظافت منزل

1397/10/25 سارا سلیمان پور
کار نظافت منزل در حیطه سرویس های موسسات نظافتی بوده و شامل نظافت تمامی قسمت ها و اشیاء و وسایل موجود در خانه می باشد. کارگر نظافت منزل متناسب با کارهای محول شده، از سوی شرکت انتخاب و اعزام می گردد.

کار نظافت منزل

کار نظافت منزل در حیطه سرویس های موسسات نظافتی بوده و شامل نظافت تمامی قسمت ها و اشیاء و وسایل موجود در خانه می باشد. کارگر نظافت منزل متناسب با کارهای محول شده، از سوی شرکت انتخاب و اعزام می گردد. بسیاری خدمات مانند نظافت مشاعات و نظافت دیوارها و سقف، در حیطه وظایف نظافتچی آقا می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که نظافتچی خانم حاضر به ارائه این سرویس باشد، دستمزد بیشتری از مشتری مورد نظر دریافت خواهد نمود.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


کار نظافت منزل شامل چه مواردی می گردد؟

نظافت تمامی سطوح و دیوارها

کار نظافت منزل شامل نظافت تمامی سطوح و همچنین، دیوارها می گردد. نظافت میزها، نظافت سطح روی کابینت های آشپزخانه، نظافت دیوارهای آشپزخانه، حمام، دستشویی و ... همگی در این محدوده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که در شرکت خدماتی موج نو نظافت دیوارها جزء خدمات نظافتی سنگین محسوب شده و این نوع کار نظافت منزل تنها به کارگر نظافت منزل آقا واگذار می گردد. نظافت دیوارهای رنگ روغنی، نظافت دیوارهای کاغذدیواری، نظافت دیوارهای کاشی و سرامیکی و ... هر یک دارای اصول و قواعدی است. 

نظافت کف

توجه به نظافت کف خانه نیز در زمره کار نظافت منزل بوده و به ویژه در منازلی که صاحبان آنها از موکت استفاده نکرده و فرش را مستقیما بر روی زمین پهن می کنند، اهمیت پیدا می نماید. کف منازل ممکن است از جنس سرامیک، موزائیک، پارکت و ... باشد. تمیز نمودن کف خانه می بایست به روشی صورت گیرد که آسیبی به سرامیک و یا موزائیک و ... وارد نشده و در عین حال، تمامی لکه ها نیز از بین بروند. 

نظافت پنجره ها

 نظافت پنجره های منازل نیز کار نظافت منزل محسوب شده و در حیطه وظایف نیروی نظافت منزل آقا قرار می گیرد. به هنگام نظافت مجتمع مسکونی ، ساکنین آن اقدام به ثبت سفارش نظافت صنتعی در شرکت خدماتی نظافتی می نمایند. نافتچی های خبره با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی مخصوصی مانند واترجت به ارائه این سرویس می پردازند. 

نظافت پرده های توری و پارچه ای و کرکره ای

کار نظافت منزل شامل شستشوی تمامی پرده های پنجره ها نیز می گردد. در مقاله ای با عنوان " شستشوی انواع پرده " به چگونگی شستن پرده های توری، پرده های پارچه ای و پرده های کرکره ای اشاره نمودیم. نیروی خدماتی می بایست در ابتدا پرده ها از چوب پرده جدا نموده و سپس، با پیروی از دستورالعمل های ارائه شده، به شستشوی پرده های منزل مشتری بپردازد.