نظافت منزل زعفرانیه

نظافت منزل زعفرانیه

1398/7/24 سارا سلیمان پور
نظافت منزل زعفرانیه مانند نظافت منزل تجریش و نظافت منزل شریعتی، از جمله سرویس های خدماتی شرکت موج نو در حوزه نظافت منزل شمال تهران می باشد. ساکنین منطقه زعفرانیه نیز مانند ساکنین سایر مناطق تهران دارای نیازهای نظافتی گسترده ای می باشند.

نظافت منزل زعفرانیه

نظافت منزل زعفرانیه مانند نظافت منزل تجریش و نظافت منزل شریعتی، از جمله سرویس های خدماتی شرکت موج نو در حوزه نظافت منزل شمال تهران می باشد. ساکنین منطقه زعفرانیه نیز مانند ساکنین سایر مناطق تهران دارای نیازهای نظافتی گسترده ای می باشند. منازل ساکنین این منطقه از تهران عمدتا دارای منازل و وسایلی هستند که ممکن است به لحاظ ساختار، با منازل و وسایل سایر افراد ساکن در مناطق مختلف، متفاوت باشد. به همین دلیل، علاوه بر نظافت عمومی منزل، خدمات نظافتی دیگری نیز مورد نیاز این افراد می باشد.  

نظافت منزل زعفرانیه و برخی خدمات قابل ارائه

ثبت سفارش به صورت آنلاین

به منظور بهره مندی از سرویس نظافت منزل زعفرانیه، می توانید از خدمات آنلاین منزل شرکت خدماتی موج نو بهره مند شوید. بدین منظور می توانید اپلیکیشن سرویک متعلق به این مجموعه را از طریق وبسایت این مجموعه به نشانی موج نو مراجعه نموده و با سرویس های متعدد این شرکت در حوزه نظافت منزل، خدمات تشریفات و پذیرایی و اعزام مهماندار، خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز، خدمات مراقبت از سالمند و کودک و اعزام نیروی مراقب سالمند و نیروی مراقب کودک، خدمات تاسیساتی و بسیاری خدمات دیگر آشنا شده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

نظافت استخر، سونا و جکوزی

فرایند نظافت منزل زعفرانیه شامل تمیز نمودن استخر، سونا و جکوزی نیز می گردد. بسیاری از منازل واقع در منطقه زعفرانیه به جهت بهره مندی از رفاه و تسهیلات بیشتر، اقدام به تعبیه استخر، سونا و یا جکوزی در منازل خود نموده اند. شستشوی این بخش های منزل نیز به جهت تماس مستقیم با پوست بدن، مانند نظافت وان حمام دارای اهمیت زیادی بوده و از ابتلاء افراد به انواع قارچ پوستی پیشگیری می نماید. نیروهای نظافتی اعزام شده از سوی شرکت خدماتی موج نو به خوبی قادر به ضدعفونی کردن حمام و تمامی مناطقی می باشند که با نظافت و بهداشت ساکنین منزل مرتبط است.  

نظافت لوازم لوکس منزل

ممکن است بسیاری از ساکنین مناطق شمالی تهران اقدام به نگهداری لوازم لوکس و آنتیک و بعضا عتیقه در منزل خود نمایند. بنابراین، نظافت منزل زعفرانیه شامل نظافت لوازم لوکس و آنتیک منازل مشتریان نیز می گردد. لازم به ذکر است که تمیز نمودن این وسایل به دلیل قیمتی بودن، نیاز به تخصص و مهارت کافی داشته و می بایست به نحوی صورت پذیرد که کمترین آسیب و خط و خشی به این اشیاء گرانبها وارد نگردد. همچنین، می بایست از برس ها و دستمال های نرم نیز به منظور تمیز نمودن این اشیاء ارزشمند استفاده نمود.