خدمات آنلاین منزل

خدمات آنلاین منزل

1398/1/6 سارا سلیمان پور
خدمات آنلاین منزل مورد نیاز خود را می توانید از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل شرکت خدماتی موج نو به نام سرویک سفارش دهید.

خدمات آنلاین منزل

خدمات آنلاین منزل مورد نیاز خود را می توانید از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل شرکت خدماتی موج نو به نام سرویک ( لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار) سفارش دهید. این شرکت با طراحی و راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن موبایل حرفه ای خود، توانسته گام های موثری در جهت جلب رضایت مشتریان خود و تامین نیازهای آنها بردارد. مهمترین سرویس های شرکت خدماتی موج نو که به صورت آنلاین قادر به ثبت سفارش آن می باشید، به شرح زیر می باشد :


ثبت سفارش از طریق وبسایت


مهم ترین خدمات آنلاین منزل شرکت خدماتی موج نو 

رزرو سرای سالمندان

بسیاری از شهروندان تهرانی دارای عضو سالمند در منزل خود بوده ولی به دلیل مشغله فراوان و یا عدم برخورداری از دانش و تخصص کافی، قادر به رسیدگی به سالمند خود نمی باشند. از جمله خدمات آنلاین منزل قابل ارائه از سوی مجموعه موج نو، رزرو سرای سالمندان برای مشتریان خود می باشد. سرای سالمندان سپیدار از مراکز خوش نامی است که ضمن همکاری با مجموعه موج نو، به بهترین نحو ممکن نیازهای سالمندان عزیز را تامین نموده و قادر به اسکان و خدمات رسانی به آنها می باشد. 

برگزاری تمامی مجالس و میهمانی های شما

از دیگر خدمات آنلاین منزل می توان به ثبت سفارش برگزاری تشریفات مجالس تهران اشاره نمود. تزئین منازل با ریسه های رنگی و بادکنک، تهیه میوه، شیرینی، کیک تولد، شمع و تمامی ملزومات تولد، طراحی و تهیه خنچه عقد، چیدمان سفره عقد، تهیه صندلی برای میهمانان و سایر ملزومات جشن عقد و عروسی، همه و همه در حیطه خدمات تشریفات و پذیرایی شرکت های خدماتی تشریفاتی می باشد.  

اعزام نظافتچی 

شما می توانید با نصب اپلیکیشن سرویک، نیروهای نظافتی شرکت خدماتی موج نو را بررسی کرده و نیروی مورد نظر خود را از میان نیروهای موجود انتخاب کرده و درخواست اعزام نیروی مورد نظر خود را ثبت نمایید. در اپلیکیشن سرویک شما قادر به مشاهده مشخصات فردی، سوابق کاری و همچنین، ساعات کاری تمامی نظافتچی ها می باشید. همچنین، سرویس های نظافتی متعددی چون نظافت منزل، نظافت محل کار، نظافت مشاعات و نظافت راه پله، نظافت صنعتی در حیطه خدماتی است که این شرکت به مشتریان خود عرضه می نماید. 

اعزام نیروی پذیرایی

از دیگر خدمات منزل مورد نیاز مشتریان، اعزام نیروی پذیرایی به منظور پذیرایی در مجالس و میهمانی ها می باشد. خدمه پذیرایی شرکت خدماتی موج نو همگی در خصوص چگونگی رویارویی با میهمانان و به جا آوردن آداب پذیرایی آموزش های تخصصی دیده اند. ثبت سفارش اعزام مهماندار نیز از طریق نصب و راه اندازی اپلیکیشن سرویک فراهم می گردد.