خدمات منزل تهران

خدمات منزل تهران

1398/1/18 سارا سلیمان پور
خدمات منزل تهران عبارت است از اعزام نیروهای متخصص به منازل مشتریان. نظافت منزل شرق تهران و به تبع آن نظافت منزل نارمک، نظافت منزل تهرانپارس و نظافت منزل پیروزی از مهم ترین خدمات منزل تهران متعلق به شرکت خدماتی موج نو

خدمات منزل تهران

خدمات منزل تهران عبارت است از اعزام نیروهای متخصص به منازل مشتریان. نظافت منزل شرق تهران و به تبع آن نظافت منزل نارمک، نظافت منزل تهرانپارس و نظافت منزل پیروزی از مهم ترین خدمات منزل تهران متعلق به شرکت خدماتی موج نو در حوزه خدمات نظافت می باشد. تعدادی از سرویس های خدماتی مورد نیاز مشتریان در منازل به شرح زیر می باشد :

خدمات منزل تهران شامل چه سرویس هایی می شود ؟

گردگیری و غبارروبی منزل

در فرایند خدمات منزل تهران گردگیری و غبارروبی اهمیت خاصی پیدا می نماید. علت این امر این است که شهر تهران مرکز تجمع گرد و غبار و آلودگی بوده و این گرد و خاک با سرعت زیادی وارد منازل و واحدهای تجاری و مسکونی می گردد. بنابراین، گردگیری در منازل شهروندان تهرانی اهمیت ویژه ای پیدا کرده و تعداد دفعات و نیز عمق سرویس گردگیری مورد نیاز مشتریان در شهر تهران نسبت به سایر شهرها بیشتر می باشد.  

خدمات مربوط به ترکیدگی و گرفتگی لوله ها

خدمات منزل تهران شامل خدمات مربوط به ترکیدگی و رفع گرفتگی لوله ها نیز می گردد. شرکت های خدماتی ارائه دهنده سرویس های تاسیستی می توانند نیروهای متخصص خود را به منظور بررسی سیستم های گرمایشی و سرمایشی،     

لکه گیری از البسه دارای رنگ روشن

نیروی اعزامی به منظور ارائه خدمات منزل تهران می بایست دارای توانمندی و دانش کافی در خصوص از بین بردن انواع لکه لباس بوده و می بایست بتواند در مورد البسه مختلف و ملحفه های منازل مشتری، شوینده و سفیدکننده مناسب را استفاده نماید. لکه گیری از لباس ها در شهر تهران اهمیت ویژه ای داشته و به دلیل گرد و غبار موجود در هوا، تعداد زیادی از مردم با مشکل لکه دار شدن و سیاه شدن پیراهن های سفیدرنگ خود مواجه می گردند. 

سرویس آماده سازی منزل به منظور برگزاری انواع مجالس

شرکت های خدماتی در راستای ارائه خدمات منزل تهران به مشتریان خود، قادر به اعزام نیرو به منازل آنها به منظور نظافت، طراحی و تزئین منزل به منظور برگزاری انواع مجالس و میهمانی ها می باشند. این نیروها همچنین می توانند پذیرایی از میهمانان در مجالس و تهیه تمامی اقلام مورد نیاز به منظور پذیرایی از آنها را به عهده بگیرند. 

رسیدگی به باغچه های منزل

خدمات منزل تهران شامل رسیدگی به باغچه های منازل و هرس نمودن و آبیاری گلها نیز می گردد. بسته به نوع فعالیت های شرکت خدماتی، مشتری می تواند درخواست اعزام نیروی متخصص در حوزه باغبانی نماید. شرکت نیز با توجه به نوع نیاز مشتریان خود، قادر به اعزام نیرو به منظور کاشت گل و گیاه، حفظ و نگهداری از گیاهان، کوددهی، هرس کردن، سمپاشی و سایر خدمات منزل تهران نماید.