شرکت خدماتی تهران

شرکت خدماتی تهران

1398/12/14 سارا سلیمان پور
شرکت خدماتی تهران از جمله موسسات خدماتی بوده و قادر به ارائه خدمات نظافت، خدمات تشریفات و پذیرایی، خدمات مراقبت از سالمند و کودک، خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز و بسیاری خدمات دیگر به شما عزیزان می باشد.

شرکت خدماتی تهران

شرکت خدماتی تهران از جمله موسسات خدماتی بوده و قادر به ارائه خدمات نظافت، خدمات تشریفات و پذیرایی، خدمات مراقبت از سالمند و کودک، خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز و بسیاری خدمات دیگر به شما عزیزان می باشد. شرکت خدماتی تهران می بایست بر اساس نیازهای ساکنین شهر تهران به جذب، آموزش و اعزام نیرو به اقصی نقاط تهران بپردازد. برخی سرویس های موسسات خدماتی در حوزه های مختلف را در این مقاله مورد بررسی قرار می دهیم. 

شرکت خدماتی تهران چه متخصصینی به منازل شما اعزام می کنند؟

اعزام نیروی نظافتی

از جمله سرویس های شرکت خدماتی تهران برای مشتریان، سرویس نظافت منزل می باشد. نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل خانم جوان از پرمخاطب ترین خدمات نظافتی موسسه نظافت منزل بوده و اعزام نیروی نظافتی توسط موسسات خدماتی می بایست بر اساس نیاز مشتریان و ظرفیت های شرکت صورت پذیرد. نظافت منزل شرق تهران توسط خانم و نظافت منزل شمال تهران توسط خانم نیز سرویس های ویژه ای هستند که شرکت هایی چون شرکت خدماتی موج نو به مشتریان خود عرضه می نمایند.

اعزام مهماندار

شرکت خدماتی تهران می تواند در راستای برگزاری تشریفات مجالس مشتریان، مهمانداران خبره و کاربلد خود را به مجلس مورد نظر اعزام نماید. این مهمانداران قادر به پذیرایی از میهمانان با استفاده از روش های اصولی و بر طبق آخرین متد جهانی می باشند. لازم به ذکر است که شرکت خدماتی تهران ضمن آشنایی با مقتضیات تمامی مجالس و مناسبت ها، می تواند مهمانداران خود را در خصوص چگونگی مواجهه با میهمانان و همچنین، چگونگی پذیرایی از مدعوین در مجالس رسمی و مجالس خودمانی آموزش دهد. 

اعزام نیروی مراقب سالمند و نیروی مراقب کودک 

شرکت خدماتی تهران در صورتی که دارای مجوز ارائه خدمات مراقبت و پرستاری به مشتریان خود باشد، می تواند به اعزام نیروی مراقب سالمند و همچنین، اعزام نیروی مراقب کودک به مشتریان خود بپردازد. پرستاری از سالمند شامل پرستاری از سالمند سالم، پرستاری از سالمند بیمار می باشد. نیروی اعزامی در این حوزه می بایست با تمامی نیازهای سالمندان آشنا بوده و در خصوص چگونگی برخورد با سالمندان و نیز، تامین نیازهای آنها آموزش های لازم را دیده باشد. 

اعزام باغبان

اعزام نیروی متخصص در حوزه باغبانی به منازل مشتریان، از دیگر سرویس های شرکت خدماتی تهران می باشد. طراحی و ساخت باغچه، طراحی و ساخت آلاچیق، طراحی و ساخت آبنما، کاشت چمن و حفظ و نگهداری آن، کاشت گل در باغچه منازل و باغ ها، کاشت انواع درخت میوه در منازل، کوددهی، آبیاری، سمپاشی و هرس کردن این درختان همه و همه در حیطه وظایف باغبان اعزامی می باشد.