موسسه نظافت منزل

موسسه نظافت منزل

1398/4/11 سارا سلیمان پور
موسسه نظافت منزل موج نو در زمره موسسات خدماتی بوده و تمامی امور نظافت منزل شما عزیزان را به عهده می گیرد. خدمات نظافت موسسه نظافت منزل شامل موارد متعددی است که در تمامی اوقات سال قابل عرضه به شما عزیزان می باشد.

موسسه نظافت منزل

موسسه نظافت منزل موج نو در زمره موسسات خدماتی بوده و تمامی امور نظافت منزل شما عزیزان را به عهده می گیرد. خدمات نظافت موسسه نظافت منزل شامل موارد متعددی است که در تمامی اوقات سال قابل عرضه به شما عزیزان می باشد. درخواست کارگر نظافت منزل از سوی مشتریان این موسسات در ماه های پایانی سال بسیار زیاد بوده و به دلیل ضرورت نظافت منزل در این ایام از سال، کسب و کار شرکتهای خدماتی نظافتی در این اوقات پررونق می گردد. 

خدمات موسسه نظافت منزل در پایان سال

اعزام نیرو به منظور خانه تکانی

همه ما می دانیم که ایرانیان در نخستین روز بهار فرا رسیدن سال نو را جشن گرفته و بدین منظور، دو هفته نخست سال را با برگزاری مراسم عید نوروز، به دید و بازدید با فامیل، دوستان و آشنایان خود سپری می کنند. بسیاری از خانواده ها به منظور استقبال نمودن از فصل بهار و آمادگی برای حضور میهمانان در منزل ، اقدام به درخواست کارگر نظافت منزل از موسسه نظافت منزل می نمایند. نظافت پایان سال که بدین منظور انجام می شود، معروف به خانه تکانی بوده و شامل نظافت همه جانبه منزل می باشد.  

آفرهای نوروزی

موسسه نظافت منزل به منظور جذب هر چه بیشتر مشتریان، می تواند آفرهای ویژهای به مناسبت فرا رسیدن نوروز برای آنها در نظر بگیرد. از جمله این آفرها می توان به در نظر گرفتن تخفیف در هزینه خدمات نظافتی اشاره نمود. همچنین، شرکت های نظافتی می بایست در نظر داشته باشند که به مناسبت عید نوروز، حجم سفارشات مشتریان بالا رفته و بنابراین، موسسات خدماتی نمی بایست با مشکل کمبود نیرو مواجه باشند. از جمله آفرهای نوروزی این موسسات، می توان به اعزام نیرو در تمامی ساعات شبانه روز به منازل مشتریان اشاره نمود. 

پشتیبانی از خدمات

از دیگر سرویس هایی که موسسه نظافت منزل می بایست برای جلب رضایت مشتریان خود به آنها ارائه نمایند، پشتیبانی نمودن از سرویس های ارائه شده می باشد. مشاورین شرکت نظافتی موج نو یک روز پس از اعزام نیرو به منازل مشتریان، با آنها تماس گرفته و نظر آنها را در خصوص عملکرد و رفتار کارگر خدماتی اعزامی جویا می شوند. همچنین، مشتری  تا پایان 1 ساعت اول حضور نیرو و خدمات رسانی در منزل، می بایست در صورت نارضایتی از عملکرد وی، موضوع را با موسسه نظافت منزل در میان بگذارد تا در صورت لزوم، نیروی مزبور با نیروی دیگر جایگزین گردد. اگر پس از انجام خدمات نیز مشتری نارضایتی خود را به موسسه نظافت منزل اعلام نماید، موسسه مزبور می بایست با خدماتی چون تجدید فرایند نظافت، در جهت جلب رضایت مشتری گام بردارد.