نظافت منزل شریعتی

نظافت منزل شریعتی

1398/7/20 سارا سلیمان پور
نظافت منزل شریعتی، نظافت منزل تجریش، نظافت منزل نیاوران و نظافت منزل ظفر از پرمخاطب ترین خدمات نظافت موسسات خدماتی می باشد. ساکنین این مناطق از شهر تهران با ثبت درخواست نظافت منزل شمال تهران از طریق اپلیکیشن موبایل و یا وبسایت موسسات خدماتی

نظافت منزل شریعتی

نظافت منزل شریعتی، نظافت منزل تجریش، نظافت منزل نیاوران و نظافت منزل ظفر از پرمخاطب ترین خدمات نظافت موسسات خدماتی می باشد. ساکنین این مناطق از شهر تهران با ثبت درخواست نظافت منزل شمال تهران از طریق اپلیکیشن موبایل و یا وبسایت موسسات خدماتی، قادر خواهند بود نیازهای خود را در حوزه خدمات نظافت به خوبی مرتفع بسازند. نیروهای نظافتی به منظور ارائه سرویس نظافت خانه به ساکنین منطقه شریعتی تهران، علاوه بر نظافت عمومی منزل قادر به سرویس دهی در زمینه های دیگری نیز می باشند. این گستردگی خدمات به دلیل تفاوت ساختار منازل این منطقه با برخی مناطق دیگر روی می دهد. در این مقاله تعدادی از سرویس های مورد نیاز مشتریان در حوزه نظافت منزل شریعتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

نظافت منزل شریعتی شامل چه سرویس های اضافه ای می گردد؟

نظافت استخر، سونا و جکوزی

بسیاری از منازل در محدوده خیابان شریعتی تهران متعلق به افراد متمول جامعه بوده و این افراد به جهت تامین آسایش و رفاه برای خود و اعضای خانواده شان، اقدام به تجهیز منازل خود به لوازمی چون استخر، سونا و جکوزی می نمایند. بنابراین، نظافت منزل شریعتی شامل نظافت این قسمتهای منزل نیز می گردد. زیرا همان طور که در مقاله " نظافت حمام " مطرح شد، کف و دیواره های استخر نیز مانند وان حمام به دلیل تماس مستقیم با پوست بدن می بایست از هر گونه قارچ و آلودگی پاک شده و به خوبی تمیز گردد. 

نظافت باغچه ها و حیاط منزل

نظافت منزل شریعتی شامل تمیز نمودن خانه های ویلایی دارای حیاط های بزرگ، در این محدوده از شهر تهران نیز می گردد. همان طور که مطلع می باشید، خیابان شریعتی و منطقه تجریش جزء مناطق قدیمی تهران بوده و بسیاری از ساکنین این مناطق، دارای حیاط وسیع در منازل خود می باشند. رسیدگی به نظافت باغچه ها و حیاط  در منازل ویلایی، از دیگر سرویس های مورد نیاز مشتریان در خیابان شریعتی تهران نیز می گردد.  

نظافت لوازم آنتیک

تعداد زیادی از ساکنین منطقه شریعتی تهران اقدام به نگهداری لوازم آنتیک در منزل خود می نمایند. این لوازم علاوه بر زیبا نمودن محیط ، دارای ارزش مادی زیادی نیز بوده و به همین دلیل، نظافت این اشیاء از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. کارگر نظافت منزل اعزامی از سوی موسسه نظافت منزل می بایست در حدی از مواد شوینده استفاده نماید که به این لوازم آنتیک آسیب وارد نشده و از ارزش آنها کاسته نشود.