لوازم نظافت صنعتی و نحوه کار با ابزارآلات نظافت صنعتی (بخش اول)

لوازم نظافت صنعتی و نحوه کار با ابزارآلات نظافت صنعتی (بخش اول)

1399/3/24 سارا سلیمان پور
لوازم نظافت صنعتی شامل تمامی ماشین آلات صنعتی است که شرکت های خدماتی با تهیه آنها قادر به سرویس دهی به مراکز مختلف می باشند. موسسات نظافتی به دو طریق قادر به ارائه خدمات نظافت صنعتی به مشتریان می باشند. اول اینکه ابزارآلات نظافت صنعتی را به همراه نیروی نظافتی به مکان مورد نظر مشتری اعزام می نماید.

لوازم نظافت صنعتی و نحوه کار با ابزار آلات نظافت صنعتی (بخش اول)

لوازم نظافت صنعتی شامل تمامی ماشین آلات صنعتی است که شرکت های خدماتی با تهیه آنها قادر به سرویس دهی به مراکز مختلف می باشند. موسسات نظافتی به دو طریق قادر به ارائه خدمات نظافت صنعتی به مشتریان می باشند. اول اینکه ابزارآلات نظافت صنعتی را به همراه نیروی نظافتی به مکان مورد نظر مشتری اعزام می نماید. روش دوم به این صورت است که مراکز مختلف، اقدام به اجاره تجهیزات نظافت صنعتی از شرکت خدمات نظافتی می نمایند. در مقالات ماشین آلات نظافت صنعتی و نحوه کار با تجهیزات نظافت صنعتی (بخش اول) و همچنین، ماشین آلات نظافت صنعتی و نحوه کار با تجهیزات نظافت صنعتی (بخش دوم) تعدادی از مهم ترین دستگاه های مورد استفاده در نظافت صنعتی مورد بررسی قرار گرفتند. در این مقاله تعدادی دیگر از لوازم نظافت صنعتی را مورد مطالعه قرار می دهیم. 

تعدادی از لوازم نظافت صنعتی

فرش و موکت شوی

از جمله لوازم نظافت صنعتی که کار برد بسیاری در منازل و همچنین، در زیارتگاه ها، هتل ها و ... دارد، دستگا فرش شوی و موکت شوی صنعتی می باشد. این دستگاه قادر به شستشوی انواع فرش و موکت و سپس، خشک نمودن آنها می باشد. سه بخش اصلی این دستگاه عبارتند از : بخشی که آب و مواد شوینده را به روی فرش و موکت می پاشد، بخشی که دارای برس هایی بوده و مواد شوینده و آب را بر روی موکت و فرش می مالد، و بخش سوم، بخشی است که با استفاده از سیستم مکش، موجب خشک نمودن فرشها و موکتها می گردد.  

مبل شوی صنعتی

این نوع از لوازم نظافت صنعتی قادر به شستشوی مبلمان منازل شما عزیزان و سپس خشک نمودن آنها می باشد. مهم ترین ویژگی دستگاه مبل شوی صنعتی، تولید فوم با چگالی پایین می باشد. فوم تولید شده قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و می تواند به خوبی سطوح مبلمان را از هر گونه لکه و آلودگی تمیز نماید.  

دستگاه پولیشر

دستگاه پولیشر از دیگر لوازم نظافت صنعتی می باشد. این دستگاه به منظور برق انداختن و صیقلی کردن کف مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به ویژه به منظور برق انداختن سنگ در ابعد مختلف استفاده می گردد. پولیشرها دارای برس هایی می باشند که با استفاده از حرکات دوار و همچنین، با کمک آب موجود در مخزن پولیشر، می توانند تمامی سطوح را به صورت عمقی تمیز نمایند.