نظافت منزل تجریش

نظافت منزل تجریش

1397/12/8 سارا سلیمان پور
نظافت منزل تجریش از خدمات نظافت پرمخاطب در حیطه نظافت منزل شمال تهران بوده و بسیاری از شرکت های نظافتی تهران سعی در سرویس دهی هر چه بهتر به مشتریان خود در این محدوده می باشند.

نظافت منزل تجریش

نظافت منزل تجریش از خدمات نظافت پرمخاطب در حیطه نظافت منزل شمال تهران بوده و بسیاری از شرکت های نظافتی تهران سعی در سرویس دهی هر چه بهتر به مشتریان خود در این محدوده می نمایند. همان طور که در مقالات پیشین اشاره شد، سرویس های نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط خانم جوان در میان خدمات شرکت های خدماتی نظافتی بسیار پرطرفدار می باشد. این موضوع در مورد ساکنین منطقه تجریش نیز صادق بوده و سرویس نظافت منزل شمال تهران توسط خانم ، تعداد زیادی از مشتریان منطقه تجریش را وادار به ثبت سفارش نظافتچی خانم می نماید. کارگر نظافت منزل اعزامی از سوی موسسه نظافتی علاوه بر انجام خدمات نظافتی متداولی چون نظافت عمومی منزل، می تواند خدمات دیگری نیز به مشتریان موسسه مزبور ارائه نماید که برخی از این سرویس ها به شرح زیر می باشد :


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نظافت منزل تجریش شامل چه سرویس های ویژه ای می شود؟

لکه گیری لباس ها

پاک کردن انواع لکه لباس از جمله مراحل نظافت منزل تجریش می باشد. نظافتچی منزل باتجربه و ماهر قادر به ارائه راهکارهایی به منظور پاک کردن انواع لکه از لباس های مختلف می باشد. بدین منظور ممکن است از سفیدکننده ها و لکه برهای شیمیایی و یا از روش های سنتی استفاده شود. 

لکه گیری لباس

تهیه انواع دمنوش برای ساکنین منزل

زمانی که مشتریان اقدام به ثبت سفارش نظافت منزل تجریش از طریق وبسایت، کانال تلگرام و یا اپلیکیشن موبایل شرکت خدماتی نظافتی می نمایند، کارگر نظافتی اعزامی می تواند تنها به ارائه خدمات در حوزه نظافت منزل اکتفا ننموده و سرویس های دیگری نیز به مشتریان ارائه نماید. از جمله این سرویس ها می توان به تهیه انواع دمنوش های خانگی اشاره نمود. از جمله این دمنوش ها عبارتند از : دمنوش گل گاو زبان، دمنوش اسطوخودوس، دمنوش بهلیمو و ... . این امر اگر چه جزء خدمات نظافتی نمی باشد، اما می تواند در جهت تامین رضایت مشتریان موثر واقع شود. 

درست کردن مربا، ترشی و ... خانگی

امروزه بسیاری از ما با وجود برندهای مختلف محصولاتی چون انواع مربا و ترشی، علاقه مند به مصرف نوع خانگی این محصولات می باشیم. از دیگر خدماتی که در فرایند درخواست نیروی نظافتی به منظور ارائه سرویس نظافت منزل تجریش می تواند مورد نیاز مشتریان باشد، درست کردن مربای خانگی، ترشی خانگی و ... می باشد. بنابراین، اگر نیروهای نظافتی علاوه بر مهارت در انجام خدمات نظافتی دارای توانمندی در انجام سایر امور منزل نیز باشند، خواهند توانست بسیاری از نیازهای مشتریان خود را تامین نمایند.