تزئین دستشویی

تزئین دستشویی

1398/6/23 سارا سلیمان پور
تزئین دستشویی نیز مانند تزئین حمام بسیار مهم بوده و می بایست در فرایند طراحی و نظافت منزل مورد توجه قرار گیرد. نمی بایست اجازه دهید که توالت منزلتان به مکانی کثیف و نامرتب تبدیل شود، زیرا این امر تبعات ناگواری داشته و ممکن است منجر به بروز بیماری های پوستی و عفونی در ساکنین منزل گردد.

تزئین دستشویی

تزئین دستشویی نیز مانند تزئین حمام بسیار مهم بوده و می بایست در فرایند طراحی و نظافت منزل مورد توجه قرار گیرد. نمی بایست اجازه دهید که توالت منزلتان به مکانی کثیف و نامرتب تبدیل شود، زیرا این امر تبعات ناگواری داشته و ممکن است منجر به بروز بیماری های پوستی و عفونی در ساکنین منزل گردد. به منظور تزئین دستشویی، نکات توصیه شده از سوی شرکت خدماتی موج نو  را در ادامه این مقاله ملاحظه بفرمایید. 

تزئین دستشویی و نکاتی در این خصوص

استفاده از حوله با رنگهای زیبا و متنوع

عمدتا در سرویس بهداشتی منازل، از حوله به منظور خشک کردن دست و صورت استفاده می گردد. به جهت رعایت بهداشت، توصیه می شود که هر یک از اعضای خانواده، دارای حوله ای مجزا بوده و تمامی حوله ها نیز از آویزی که بدین منظور در داخل دستشویی تعبیه شده است، آویزان گردند. به منظور کمک به تزئین دستشویی و زیباتر شدن آن، توصیه می شود که به رنگ حوله های اعضای خانواده توجه کرده و از رنگ های شاد و متنوع در این خصوص استفاده نمایید. همچنین، رنگ های مزبور می بایست به گونه ای انتخاب شوند که با یکدیگر تناسب داشته و منجر به زیبایی مضاعف فضای داخلی سرویس بهداشتی گردند. 

استفاده از گلدان در توالت

به جهت تزئین دستشویی منزل خود، می توانید از گلدان های کوچک تزئینی استفاده کرده و در جلوی آینه دستشویی و یا نزدیک مخزن صابون در سرویس بهداشتی منزل خود قرار دهید. لازم به ذکر است که به هنگام نظافت دستشویی، می بایست این گلدان ها را نیز تمیز کنید زیرا می توانند به محلی برای تجمع میکروب و انتقال آلودگی تبدیل گردند. 

ست کردن رنگ لوازم موجود در دستشویی

در تزئین دستشویی، توجه به ترکیب رنگها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و نمی بایست مورد غفلت واقع شود. رنگ حاشیه اطراف آینه، رنگ جاصابونی، رنگ گلدان های تزئینی همه و همه می بایست با یکدیگر و با رنگ کاشی های دیوار و کف توالت تناسب داشته باشد تا بتواند بر زیبایی هر چه بیشتر آشپزخانه بیفزاید. 

توجه به رنگ دمپایی ها، مسواک ها و ...

از دیگر مواردی که در تزئین دستشویی می بایست مورد توجه خود قرار دهید، ست کردن رنگ اشیاء و ابزارهای موجود در دستشویی با یکدیگر می باشد. به عنوان مثال، رنگ مسواک ها و رنگ جامسواکی می بایست با یکدگیر تناسب داشته باشد. همچنین، رنگ دمپایی ها و رنگ آفتابه دستشویی نیز می بایست مد نظر قرار گرفته و تناسب رنگی در انتخاب آنها رعایت شود.