تزئین حمام

تزئین حمام

1398/7/10 سارا سلیمان پور
تزئین حمام و همچنین نظافت حمام تاثیر بسزایی در فرایند نظافت منزل داشته و به کارگیری ایده های ناب متخصصین شرکت خدماتی موج نو می تواند کمک رسان شما عزیزان در این امر باشد.

تزئین حمام

تزئین حمام و همچنین نظافت حمام تاثیر بسزایی در فرایند نظافت منزل داشته و به کارگیری ایده های ناب متخصصین شرکت خدماتی موج نو می تواند کمک رسان شما عزیزان در این امر باشد. به منظور تزئین حمام خود می توانید از مشاوره دکوراتورهای خبره و کاربلد استفاده کرده و فضای داخلی حمام خود را به مکانی دلپذیر تبدیل نمایید. اما اگر این امر برایتان هزینه بر بوده و قادر به انجام آن نمی باشید، با رعایت نکاتی ساده می توانید تا حد زیادی بر زیبایی حمام خود بیفزایید. 

تزئین حمام

سیستم تهویه و نور مناسب در حمام

به منظور تزئین حمام، در وهله نخست می بایست به نورپردازی حمام منزل خود توجه نمایید. می بایست لامپی که برای حمام خود استفاده می کنید، پرنور باشد تا در بخار ناشی از آب گرم، بتوانید فضای داخلی و وسایل شخصی خود مانند لیف، شامپو و ... را ببینید. پرنور بودن حمام همچنین، مانع سر خوردن و زمین خوردن شما نیز می گردد. مورد دیگری که می بایست مد نظر خود قرار دهید، تجهیز حمام منزل به سیستم تهویه می باشد. به دلیل استفاده از آب گرم در این مکان و غبار گرفتگی مکرر در آن، به تدریج فضای داخلی آن لکه دار شده و ممکن است دچار پوسیدگی نیز گردد. بنابراین، سیستم تهویه منجر به از بین رفتن سریع بخارات حاصل از آب گرم شده و به حفظ زیبایی حمام کمک خواهد نمود.   

تزئین وان حمام

نکته مهمی که در تزئین حمام می توانید مورد توجه قرار دهید، تزئین وان حمام می باشد. بدین منظور می توانید از پرده های پلاستیکی طرح دار استفاده نمایید. توصیه می شود که رنگ نقش و نگار پرده را با رنگ فضای داخلی حمام خود هماهنگ کرده و همچنین، از رنگ های شاد نیز استفاده نمایید. 

استفاده از گیاهان زینتی در حمام

به منظور تزئین حمام خود می توانید از گلدان های مصنوعی و طبیعی استفاده نمایید. قرار دادن گلدان های بسیار کوچک در کنار آینه حمام و قرار دادن گلدان های بزرگ تر در قسمت رختکن، می تواند بر زیبایی حمام شما بیفزاید. به منظور انتخاب گل طبیعی، توصیه می شود از گل هایی استفاده نمایید که با رطوبت سازگار می باشند. 

توجه به رنگ حوله ها، دمپایی ها و سایر وسایل موجود در حمام

به هنگام تزئین حمام، توجه به رنگ وسایل مورد استفاده در این مکان و سعی در هماهنگ نمودن رنگ این وسایل با یکدیگر، نکته مهمی بوده و می تواند زیبایی حمام شما را دو چندان نماید. از جمله این وسایل، حوله ها و همچنین، دمپایی های اعضای خانواده می باشد.