اپلیکیشن خدمات منزل

اپلیکیشن خدمات منزل

1398/1/8 سارا سلیمان پور
اپلیکیشن خدمات منزل از ملزومات موفقیت و پیشرفت شرکت های خدماتی نظافتی می باشد. این ابزار، می تواند در جلب کاربران و مشتریان بیشتر برای شرکت خدماتی تاثیرگذار باشد.

اپلیکیشن خدمات منزل

اپلیکیشن خدمات منزل از ملزومات موفقیت و پیشرفت شرکت های خدماتی نظافتی می باشد. این ابزار، می تواند در جلب کاربران و مشتریان بیشتر برای شرکت خدماتی تاثیرگذار باشد. اپلیکیشن خدمات منزل شرکت خدماتی موج نو، سرویک نام داشته و کاربر با استفاده از این اپلیکیشن، قادر به آشنایی با تمامی سرویس های قابل ارائه این شرکت خواهد بود.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


اپلیکیشن خدمات منزل سرویک چه خدماتی را ارائه می نماید؟

خدمات نظافت

اپلیکیشن خدمات منزل سرویک خدمات نظافت مجموعه موج نو را به خوبی به مشتریان این شرکت معرفی می نماید. نظافت منزل توسط خانم، نظافت منزل توسط خانم شرق تهران، نظافت منزل شرق تهران همگی از سرویس های پرمخاطب این شرکت در حوزه خدمات نظافت می باشد. 

رزرو سرای سالمندان

از دیگر سرویس های مجموعه موج نو، رزرو سرای سالمندان برای شما عزیزان در سرای سالمندان سپیدار می باشد. لازم به ذکر است که مرکز سپیدار از جمله مراکز فعال در حوزه نگهداری از سالمند در محدوده شرق تهران می باشد.

خدمات مراقبت از سالمند و کودک

با استفاده از اپلیکیشن خدمات منزل سرویک(لینک دانلود اپلیکیشن سرویک) همچنین، می توانید نسبت به ثبت درخواست نیروی مراقب سالمند و نیروی مراقب کودک برای عزیزانتان اقدام نمایید. 

خدمات تشریفات و پذیرایی

برگزاری تشریفات مجالس و اعزام مهماندار از دیگر سرویس های شرکت خدماتی پذیرایی موج نو می باشد. 

خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز

در منوی خدمات اپلیکیشن خدمات منزل سرویک می توانید خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز را نیز ملاحظه فرمایید. درخواست نیروی متخصص به منظور کاشت و نگهداری (شامل آبیاری، هرس کردن، سمپاشی) گل ها و درختان مختلف، طراحی و ساخت حوضچه، آلاچیق، استخر، آبنما و ... همگی از طریق دانلود و نصب اپلیکیشن سرویک میسر می گردد.  

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه و حفر چاه، از دیگر امور منزل می باشد که تمامی شهروندان تهرانی به آن نیاز داشته و به منظور درخواست اعزام نیروی متخصص، می توانند از مجموعه موج نو درخواست کمک نمایند. 

خدمات موکت شویی و مبل شویی

منوی خدمات اپلیکیشن خدمات منزل سرویک، علاوه بر خدمات مزبور، شامل خدمات موکت شویی و مبل شویی در منزل شما نیز می باشد. این خدمات از طریق دستگاه های پیشرفته صنعتی (مانند بخارشوی صنعتی) و به صورت کاملا مکانیزه به شما عزیزان ارائه می گردد.  

خدمات جابجایی اثاثیه

اگر قصد نقل مکان به منزل دیگری داشته و نیازمند کمک نیروهای متخصص در حوزه جابجایی اثاثیه می باشید، توصیه می کنیم که از کمک پرسنل خدماتی شرکت موج نو بهره ببرید. لازم به ذکر است که تمامی نیروهای این مجموعه دارای مهارت کافی در خصوص بسته بندی، جابجایی و چیدمان مجدد اسباب و اثاثیه مشتریان می باشند به نحوی که خسارتی به وسایل آنها وارد نگردد.