اپلیکیشن درخواست خدمات

اپلیکیشن درخواست خدمات

1398/3/15 سارا سلیمان پور
اپلیکیشن درخواست خدمات ابزاری تسهیل کننده به منظور ثبت سفارش خدمات نظافت، خدمات تشریفات و پذیرایی، خدمات مراقبت از سالمند و کودک و بسیاری خدمات دیگر در شرکت خدمات منزل می باشد.

اپلیکیشن درخواست خدمات

اپلیکیشن درخواست خدمات ابزاری تسهیل کننده به منظور ثبت سفارش خدمات نظافت، خدمات تشریفات و پذیرایی، خدمات مراقبت از سالمند و کودک و بسیاری خدمات دیگر در شرکت خدمات منزل می باشد. بنابراین، طراحی نرم افزاری جامع که بتواند سرویس های شرکت خدماتی را به بهترین نحو ممکن به مشتریان معرفی نموده و بهترین پشتیبانی را نیز به آنها ارائه نماید، از جمله عوامل اصلی موفقیت شرکت های خدماتی تهران می باشد.

اپلیکیشن درخواست خدمات می بایست چه مشخصاتی داشته باشد؟

در دسترس بودن

شرکت های خدماتی پس از طراحی اپلیکیشن خدمات منزل ، می بایست اپلیکیشن مزبور را از مجاری مختلفی چون فروشگاه های نرم افزارهای اندرویدی چون کافه بازار، ایران اپس و مایکت در اختیار مشتریان خود قرار دهند. همچنین، لینک دانلود اپ مزبور می بایست از طریق وبسایت این شرکت نیز در معرض دید کاربران قرار گیرد. 

قابلیت نصب آسان

اپلیکیشن درخواست خدمات می بایست به گونه ای طراحی شود که قابلیت نصب آسان بر روی گوشی های مختلف را داشته باشد. اپلیکیشن سرویک، اپلیکیشنی اندرویدی است و تمامی کاربران دارای گوشی اندرویدی می توانند به راحتی آن را بر روی موبایل خود نصب نموده و از خدمات مجموعه موج نو بهره ببرند. 

حجم مناسب

اپلیکیشن درخواست خدمات می بایست دارای حجمی مناسب باشد تا مشتری پس از نصب آن بر روی موبایل خود، با اختلال در عملکرد گوشی خود مواجه نگردد. نرم افزارهای پرحجم، هر قدر هم که کارامد بوده و سرویس های متعددی در اختیار مشتریان قرار دهند، به دلیل عدم قابلیت استفاده گسترده توسط مشتریان مختلف، گزینه مناسبی برای شرکت های ارائه دهنده خدمات منزل نمی باشند. 

پشتیبانی قوی

از الزامات اپلیکیشن درخواست خدمات، ارائه پشتیبانی قوی و شبانه روزی به مشتریان می باشد. در صورتی که مغایرتی میان سرویس مورد نظر مشتری و خدمات ارائه شده از سوی نیروی اعزامی رخ دهد، پشتیبانی شرکت خدماتی می بایست وارد عمل شده و مشکل به وجود آمده را حل نمایند. همچنین، اگر کارگر خدماتی علیرغم هماهنگی های قبلی بنا به دلایل مختلفی چون بروز حادثه، نتواند در منزل مشتری حضور یابد، پشتیبان های شرکت های خدماتی می توانند از نیروهای جایگزین استفاده نمایند.  

کاربر پسند بودن

به هنگام طراحی اپلیکیشن درخواست خدمات برای موسسات خدماتی، توجه به سلیقه کاربران، از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. کاربران با نصب و استفاده از اپلیکیشن مزبور، می بایست قادر به استفاده راحت از آن بوده و همچنین، از گرافیک، نحوه معرفی خدمات، ثبت سفارش و تمامی امکانات آن لذت ببرند. استفاده از منوهای اضافی، قرار دادن فرم ثبت سفارش در مکانی نامناسب، مبهم بودن خدمات همه و همه از نقاط ضعف نرم افزارهای موبایلی محسوب می گردند. 

شما عزیزان میتوانید اپلیکیشن درخواست خدمات سرویک را از این لینک دانلود کنید.