اسامی شرکتهای نظافتی تهران

اسامی شرکتهای نظافتی تهران

1399/4/1 سارا سلیمان پور
اسامی شرکتهای نظافتی تهران شامل شرکت های خدماتی نظافتی ارائه کننده خدمات نظافتی در نقاط مختلف تهران می باشد. نظافت منزل شرق تهران، نظافت منزل غرب تهران، نظافت منزل شمال تهران و نظافت منزل جنوب تهران در زمره سرویس های نظافتی شرکت خدماتی نظافتی موج نو بوده و به منظور سرویس دهی به هر یک از این مناطق، شرکت با در نظر گرفتن نیاز مشتریان

اسامی شرکتهای نظافتی تهران

اسامی شرکتهای نظافتی تهران شامل شرکت های خدماتی نظافتی ارائه کننده خدمات نظافتی در نقاط مختلف تهران می باشد. نظافت منزل شرق تهران، نظافت منزل غرب تهران، نظافت منزل شمال تهران و نظافت منزل جنوب تهران در زمره سرویس های نظافتی شرکت خدماتی نظافتی موج نو بوده و به منظور سرویس دهی به هر یک از این مناطق، شرکت با در نظر گرفتن نیاز مشتریان، سرویس نظافتی مورد نظر آنها و همچنین، ساختار منازل آن منطقه از شهر تهران، به اعزام نیروی نظافتی می پردازد.  

شماره تماس جهت ثبت سفارش  : 02174402

اسامی شرکتهای نظافتی تهران و خدمات مورد نیاز مشتریان 

شرکت خدماتی نظافتی شرق تهران

اسامی شرکتهای نظافتی تهران شامل شرکتهای خدماتی نظافتی فعال در تمامی مناطق تهران از جمله محدوده شرق تهران می باشد. شرکت خدماتی موج نو از جمله شرکتهای نظافتی تهران فعال در حوزه خدمات نظافت بوده و با بیش از ده سال سابقه فعالیت و خدمات رسانی به مشتریان، قادر به ارائه سرویس نظافت منزل نارمک، نظافت منزل تهرانپارس، نظافت منزل پیروزی و بسیاری سرویس های دیگر می باشد. نظافت منزل مبله، نظافت منزل تخلیه، نظافت راه پله، نظافت مشاعات، نظافت محل کار، ارتفاع کاری و نماشویی، کفسابی و ... از جمله خدمات شرکت خدماتی موج نو می باشد. مشتریان این شرکت با دانلود و نصب اپلیکیشن موبایل این شرکت ( سرویک )، می توانند سرویس خدماتی و نیز کارگر خدماتی مورد نظر خود را سفارش داده و از خدمات این مجموعه بهره ببرند. 

شرکت خدماتی نظافتی شمال تهران

از دیگر انواع موسسات خدماتی که نام آن در اسامی شرکتهای نظافتی تهران به چشم می خورد، شرکت خدماتی نظافتی شمال تهران می باشد. این موسسات تمامی ساکنین مناطق شمالی شهر تهران را با سرویس های نظافت منزل الهیه، نظافت منزل زعفرانیه، نظافت منزل جردن، نظافت منزل نیاوران و ... پوشش می دهند. تهرانی های ساکن این مناطق، عمدتا از قشر مرفه جامعه بوده و دارای منازلی مجهز به آخرین امکانات می باشند. این افراد عمدتا  

شرکت خدماتی نظافتی غرب تهران 

اسامی شرکتهای نظافتی تهران علاوه بر شرکت های خدماتی شرق و شمال تهران، شامل موسسات نظافتی غرب تهران نیز می گردد. نظافت منزل شهرک اکباتان، نظافت منزل شهرک غرب، نظافت منزل شهرک آتی ساز، نظافت منزل شهرک آپادانا، نظافت منزل جنت آباد و نظافت منزل فردوس همه و همه در زمره خدمات نظافتی این شرکت ها می باشد. نظافت شرکت ها، نظافت صنعتی، نظافت شهرک ها، نظافت مجتمع تجاری و نظافت مجتمع مسکونی، از دیگر سرویس های شرکت خدماتی نظافتی غرب تهران می باشد.