نکاتی درباره یخچال

نکاتی درباره یخچال

1397/12/13 سارا سلیمان پور
توجه به نکاتی درباره یخچال و همچنین، نکاتی در خصوص پاسخگویی به سوالاتی نظیر :چطور یخچال خود را تمیز کنم و چطور بوی بد یخچالم را از بین ببرم

نکاتی درباره یخچال

توجه به نکاتی درباره یخچال و همچنین، نکاتی در خصوص پاسخگویی به سوالاتی نظیر : " چطور یخچال خود را تمیز کنم؟ " و " چطور بوی بد یخچالم را از بین ببرم؟ " کارایی یخچال و فریزر منزلتان را برای شما بیشتر کرده و منجر به استفاده بهینه شما از این لوازم خانگیتان می گردد. در این مقاله، تعدادی از این نکات را مورد بررسی قرار می دهیم. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نکاتی درباره یخچال و استفاده بهینه از آن

برفک یخچال را به طور منظم آب کنید

از جمله نکاتی درباره استفاده از یخچال و فریزر که می بایست در نظافت منزل مورد توجه خود قرار دهید، این است که در صورت استفاده از یخچالها و فریزرهایی که برفک می زنند، می بایست به طور منظم برفک آنها را آب کنید. این امر، به تعدیل انرژی مصرفی یخچال کمک می نماید. زیرا هر چه برفک بیشتر شود، انرژی مصرفی نیز بیشتر شده و این امر برای لوازم خانگی شما مضر می باشد. 

درب یخچال را زیاد باز و بسته نکنید

از دیگر نکاتی درباره یخچال که می بایست مورد توجه خود قرار دهید، این است که درب یخچال را زیاد باز و بسته نکنید. این امر منجر به خالی شدن هوای سرد داخل یخچال و جایگزین شدن هوای گرم بیرون، با این هوا می باشد. بدین ترتیب، انرژی مضاعفی صرف خنک نمودن هوای گرم جدید شده و این امر، به موتور یخچال فشار وارد می آورد. 

مقدار زیاد مواد غذایی را به طور همزمان در یخچال قرار ندهید

به منظور یادآوری نکاتی درباره یخچال که شما را در خصوص عملکرد بهتر یخچالتان یاری نماید، توصیه می شود که از قرار دادن مقدار زیاد مواد غذایی در آن واحد در یخچال خود اجتناب ورزید. این امر نیز منجر به صرف انرژی زیاد از سوی موتور می گردد. می توانید مواد غذایی خود را با فواصل زمانی در داخل یخچال و یا فریزر منزل خود قرار دهید تا صرف انرژی به تدریج صورت گرفته و موتور آسیب نبیند. 

با توجه به دمای هوا، درجه یخچال را تنظیم کنید

تنظیم دمای یخچال با توجه به فصول مختلف، از دیگر نکاتی درباره یخچال است که تمامی مصرف کنندگان لوازم خانگی می بایست مورد توجه قرار دهند. در فصول گرم، می بایست دما پایین تر باشد تا مواد غذایی فاسد نشوند. اما در فصول سرد سال، به دلیل پایین بودن دمای محیط، دمای فضای داخلی یخچال، می تواند کمی بالاتر از فصول گرم باشد. در این خصوص توصیه می شود که به بروشور یخچال خود مراجعه کرده و با توجه به دستورالعمل کارخانه سازنده، در این خصوص تصمیم گیری نمایید.