نظافت منزل پاسداران توسط خانم

نظافت منزل پاسداران توسط خانم

1397/12/23 سارا سلیمان پور
نظافت منزل پاسداران توسط خانم زیرمجموعه سرویس نظافت منزل شمال تهران بوده و شرکت خدماتی موج نو با اعزام نظافتچی خانم به منازل مشتریان خود ساکن در منطقه پاسداران، قادر به تامین نیازهای خدماتی آنها می باشند.

نظافت منزل پاسداران توسط خانم

نظافت منزل پاسداران توسط خانم زیرمجموعه سرویس نظافت منزل شمال تهران بوده و شرکت خدماتی موج نو با اعزام نظافتچی خانم به منازل مشتریان خود ساکن در منطقه پاسداران، قادر به تامین نیازهای خدماتی آنها می باشند. کارگر خدماتی خانم به هنگام انجام روند خدمات نظافت منزل در منازل مشتریان، می بایست در انتخاب ابزار نظافتی مناسب دقت نموده تا بتواند خدمات نظافتی خود را به نحو احسن عرضه نماید. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


به هنگام نظافت منزل پاسداران توسط خانم چه نکاتی می بایست مد نظر کارگر نظافت منزل قرار گیرد؟

توجه به پاکیزگی اسکاچ و سیم ظرفشویی

همان طور که در مقالات گذشته مطرح نمودیم، شستشوی تمامی ظروف منزل شامل انواع ظروف سرو غذا و یا سرو چای، قهوه و همچنین کیک و شیرینی، بر عهده نیروی نظافتی می باشد. از ملزومات شستشوی ظروف، بهره مندی از اسکاچ و سیم ظرفشویی تمیز می باشد. اسکاچ و سیم ظرفشویی پس از هر بار استفاده می بایست شسته شده و تمیز گردد. علت این امر این است که کثیف بودن این موارد، منجر به آلوده شدن ظروف شده و همچنین، محل مناسبی برای تجمع سوسک ها و سایر حشرات در آشپزخانه خواهد گردید. بنابراین، نظافتچی خانم اعزامی به منظور نظافت منزل پاسداران توسط خانم، می بایست به استفاده از اسکاچ و همچنین، سیم ظرفشویی تمیز تاکید نموده و از مشتری درخواست تهیه اسکاچ و سیم ظرفشویی تازه  نماید.  

انتخاب دستمال با قدرت جذب بالا

از دیگر مواردی که به هنگام نظافت منزل توسط خانم می بایست مد نظر نیروی نظافتی قرار گیرد، استفاده از دستمال با قدرت جذب بالای آب و سایر مایعات می باشد. این ویژگی دستمال ها منجر به قدرت پاک کنندگی بالا و نیز کارایی زیاد آنها می گردد. دستمال های میکروفایبر بهترین گزینه برای استفاده بدین منظور می باشند. این دستمال ها برای پاک کردن شیشه ها، خشک نمودن آب ریخته شده بر روی زمین و سایر سطوح منزل  مناسب می باشند. 

انتخاب جاروی مناسب در نظافت منزل

به هنگام نظافت منزل پاسداران توسط خانم، تجهیز نمودن نیروی اعزامی به جاروی مناسب، از ملزومات کاری شرکت های خدماتی تهران می باشد. جارویی که برای نظافت حیاط و فضای بیرونی ساختمان استفاده می گردد، می بایست دارای موهای ضخیم و متراکم باشد تا قابلیت پاک کردن موزاییک و سایر سطوح زبر را داشته باشد. اما جارویی که در فضای داخلی منزل استفاده می گردد، می بایست نرم بوده و از ظرافت بیشتری برخوردار باشد.