نظافت و خدمات مربوط به آن

نظافت و خدمات مربوط به آن

1397/12/28 سارا سلیمان پور
نظافت عبارت است از زدودن هر گونه آلودگی از محل زندگی، کار و همین طور از اشیاء و لوازم زندگی مردم. نظافت منزل و محل کار از الزامات زندگی مردم جامعه بوده و  تضمین کننده سلامتی آنها می باشد.

نظافت و خدمات مربوط به آن 

نظافت عبارت است از زدودن هر گونه آلودگی از محل زندگی، کار و همین طور از اشیاء و لوازم زندگی مردم. نظافت منزل و محل کار از الزامات زندگی مردم جامعه بوده و  تضمین کننده سلامتی آنها می باشد. ارائه خدمات نظافت از سوی شرکت های خدماتی نظافتی در زندگی روزمره ما به اشکال مختلفی ظهور پیدا می نماید . در این مقاله قصد داریم به بررسی نظافت و خدمات مربوط به آن در زندگی روزمره اشاره نماییم. با ما همراه باشید.   

نظافت در زندگی روزمره ما چگونه بروز می نماید ؟

نظافت منزل و محل کار

تمیز نمودن خانه و محل زندگی از اولویت های زندگی تمامی مردم جامعه بوده و نمی بایست نسبت به انجام به موقع آن کوتاهی نمایند. بدین منظور، مردم می توانند از طریق وبسایت شرکت خدماتی موج نو، اپلیکیشن موبایل این مجموعه به نام سرویک(لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار) و یا تلگرام شرکت خدماتی نظافتی به ثبت سفارش خدمات نظافتی مورد نظر خود بپردازد. کارگر خدماتی می تواند بر طبق استاندارد شرکت نظافتی و همین طور بر اساس نیازهای مشتری، به تمیز نمودن قسمت های مختلف منزل و همچنین، نظافت محل کار بپردازد. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


 

نظافت حمام و دستشویی

تمیز نمودن حمام و نظافت دستشویی در منازل بر سلامت اعضای خانواده و در محل کار و شرکت ها بر سلامت کارکنان شرکت مربوطه اثرگذار می باشد. عدم توجه به پاکیزگی سرویس بهداشتی، موجب ابتلاء اعضای خانواده و کارکنان شرکت به بیماری های مختلف می گردد.    

نظافت پنجره ها

به هنگام تمیز نمودن پنجره ها، نظافت چهارچوب پنجره، نظافت شیشه پنجره و نظافت نرده هایی که به عنوان حفاظ جلوی پنجره استفاده شده اند، جزء وظایف نیروی نظافتی می باشد. درخشندگی و تمیز بودن پنجره ها چه از لحاظ نمای بیرونی و چه از دید ساکنین داخل ساختمان، بسیار حائز اهمیت می باشد. 

نظافت راه پله

از دیگر مواردی که در فرایند ارائه خدمات نظافتی در منازل و محل کار می بایست مد نظر نیروی خدماتی قرار گیرد، نظافت راه پله می باشد. به هنگام شستشوی پله ها، توجه به پاکیزگی پادری ها، نرده ها، پاگردها و ... نیز می بایست مد نظر نیروی نظافتی قرار گیرد. 

نظافت میز و صندلی ها

افراد در زندگی روزمره چه در محل کار و چه در منزل خود تعداد دفعات زیادی بر روی صندلی و در پشت میز می نشینند. به عنوان مثال، به هنگام صرف صبحانه، ناهار، عصرانه و سایر وعده ها، نظافت میز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین، به دلیل تماس دست و لباس افراد با دسته و رویه صندلی، تمیز نمودن صندلی ها نیز در سلامت ساکنین منزل و همچنین، کارکنان شرکت تاثیر بسزایی دارد.