شرکت خدمات منزل تهران

شرکت خدمات منزل تهران

1398/1/3 سارا سلیمان پور
شرکت خدمات منزل تهران از جمله موسسات موجود در لیست شرکت های خدماتی بوده و قادر به ارائه سرویس های متعددی در حیطه خدمات در منزل به مخاطبین خود می باشد.

شرکت خدمات منزل تهران

شرکت خدمات منزل تهران از جمله موسسات موجود در لیست شرکت های خدماتی بوده و قادر به ارائه سرویس های متعددی در حیطه خدمات در منزل به مخاطبین خود می باشد. شرکت خدمات منزل تهران قادر به ارائه سرویس نظافت منزل شرق تهران، نظافت منزل شمال تهران، اعزام مهماندار خانم، اعزام مهماندار آقا، برگزاری تشریفات مجالس و بسیاری خدمات دیگر به مشتریان خود می باشد. برخی از خدمات چنین شرکت هایی در ادامه این مقاله معرفی و بررسی خواهد شد.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


شرکت خدمات منزل تهران چه سرویس هایی به مشتریان خود عرضه می نماید؟

اعزام نیرو به منظور نظافت دوره ای منازل 

از جمله خدمات شرکت خدمات منزل تهران به مشتریان، اعزام کارگر نظافت منزل به منازل مشتریان به منظور نظافت دوره ای منازل آنها می باشد. بسیاری از مشتریان، تمایل به نظافت منزل خود در بازه های زمانی معینی (به عنوان مثال هفتگی، دو هفته یک بار، سه هفته یک بار، ماهیانه و ...) دارند. نظافت های دوره ای منجر به سبک تر شدن مسئولیت ها و وظایف کارگر خدماتی شده و بدین ترتیب، انجام نظافت منزل مشتری توسط نیروی اعزامی طی مدت کوتاه تری محقق می گردد. بدین ترتیب، مشتری با انتخاب سرویس نظافت دوره ای، هزینه کمتری متحمل خواهد گردید. 

اعزام نیرو به منظور آماده سازی منازل مشتریان برای مجالس و میهمانی ها

شرکت خدمات منزل تهران موج نو علاوه بر اعزام کارگر به منظور ارائه خدمات نظافت به مشتریان مناطق مختلف شهر تهران، قادر به اعزام مهماندار و نیروهای خدماتی نیز به منازل مشتریان خود به منظور آماده سازی منازل آنها و طراحی و تزئین منزل مشتری به منظور برگزاری انواع مراسمات و مجالس (مانند مجلس عقد، مجلس تولد، مجلس پاتختی، مجلس دندونی، مجلس مولودی، مجلس  ) می باشد. این سرویس در حیطه خدمات تشریفات و پذیرایی شرکت های خدماتی تهران قرار داشته و منجر به تسهیل برگزاری مجالس و میهمانی های مشتریان می گردد. 

رزرو نیرویی معین برای مشتریان   

شرکت خدمات منزل تهران موج نو همچنین، قادر به رزرو نیروی خدماتی برای مشتریان خود می باشد. در بسیاری مواقع، مشتری از عملکرد و رفتار نیروی اعزامی رضایت داشته و بنابراین، در هنگام ثبت سفارش های بعدی نیز ترجیح می دهد درخواست اعزام همان نیرو را نماید. بنابراین، مشتری می تواند از طریق اپلیکیشن موبایل شرکت موج نو به نام سرویک(لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار) و یا از طرق دیگر، نیروی مورد نظر خود را برای دفعات دیگر خدمات رسانی رزرو نماید. بدین ترتیب، نیروی مزبور، روز مورد نظر را برای مشتری فوق الذکر در نظر گرفته و از پذیرش سایر وظایف محوله سر باز خواهد زد.