لیست شرکت های خدماتی

لیست شرکت های خدماتی

1397/12/26 سارا سلیمان پور
لیست شرکت های خدماتی شامل اسامی و مشخصات تمامی شرکت های فعال در حوزه خدمات نظافت، خدمات پرستاری، خدمات تشریفات و پذیرایی، خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز، خدمات تامین نیروی انسانی و بسیار

لیست شرکت های خدماتی

لیست شرکت های خدماتی شامل اسامی و مشخصات تمامی شرکت های فعال در حوزه خدمات نظافت، خدمات پرستاری، خدمات تشریفات و پذیرایی، خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز، خدمات تامین نیروی انسانی و بسیاری حوزه های دیگر می گردد. موسسات خدماتی می توانند در چندین حوزه فعالیت نموده و یا تنها به ارائه یک سرویس بپردازند. میزان گستردگی سرویس ها و همچنین، میزان موفقیت شرکتهای خدماتی در سرویس دهی به مشتریان، می تواند تضمین کننده استقبال مشتریان از این موسسات گردد. از آنجا که لیست شرکت های خدماتی، فهرستی بلند بالا بوده و طیف وسیعی از خدمات را شامل می گردد، در ادامه تنها به بررسی تعدادی از شرکت های خدماتی موجود در این لیست خواهیم پرداخت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


لیست شرکت های خدماتی شامل چه شرکت هایی می گردد؟

شرکت های خدماتی نظافتی

از جمله موسساتی که اسامی آنها در لیست شرکت های خدماتی به چشم می خورد، شرکت های خدماتی نظافتی می باشند. این شرکت ها قادر به سرویس دهی به مشتریان در حوزه های متعددی به مشتریان خود می باشند. برخی از حوزه های خدماتی این مراکز بدین شرح می باشد : نظافت در منزل، نظافت شرکت ها، نظافت صنعتی(شامل نظافت کارخانجات، نظافت آشپزخانه های صنعتی، نظافت کارگاه ها، نظافت فرودگاه ها، نظافت حرم ائمه معصومی (ع)، نظافت مسجد، نظافت ترمینال مسافربری، نظافت غذاپزی ها، کفسابی و سنگ سابی، ارتفاع کاری و نماشویی و بسیاری خدمات نظافتی دیگر )، نظافت مشاعات (راه پله) و ... .

شرکت های خدماتی تاسیساتی

لیست شرکت های خدماتی شامل اسامی شرکت های خدماتی تاسیساتی نیز می گردد. شرکت های ارائه دهنده سرویس های تاسیساتی به مشتریان، قادر به اعزام نیروهای متخصص به منازل مشتریان به منظور سرویس دهی در حوزه تاسیسات برقی، تاسیسات آبی و گازی، بنایی و نیز تخریب و نوسازی می باشند. این موسسات می بایست نیروهای خدماتی خود را پیش از اعزام به منازل مشتریان، در حوزه های تخصصی آن نیروها آموزش داده و همچنین، تضامین نقدی و اوراق شناسایی نیروها را نیز دریافت نموده و نزد خود نگه دارند. در صورت بروز تخلف از جانب نیروهای اعزامی، موسسه مزبور حق استفاده از تضامین اخذ شده را خواهد داشت.  

شرکت های خدماتی پرستاری

شرکت های ارائه دهنده خدمات نگهداری از سالمند و نگهداری از کودک از دیگر موارد موجود در لیست شرکت های خدماتی می باشند. خدمات موسسات پرستاری شامل خدمات مراقبتی و نیز خدمات پرستاری از سالمند و کودک می گردد. بسته به سالم و یا بیمار بودن کودک و یا سالمند، نوع و میزان سرویس های مورد نیاز مشتری متفاوت بوده و در نتیجه، دستمزد نیروی مراقب اعزامی نیز تغییر خواهد نمود.