خدمات در منزل

خدمات در منزل

1397/12/18 سارا سلیمان پور
خدمات در منزل شامل طیف وسیعی از سرویس های مورد نیاز مشتریان شرکتهای خدماتی تهران می گردد. شماره تلفن شرکت خدماتی نظافتی موج نو شماره ای رند به صورت 02174402 بوده و در جلب نظر مشتریان

خدمات در منزل

خدمات در منزل شامل طیف وسیعی از سرویس های مورد نیاز مشتریان شرکتهای خدماتی نظافتی می گردد. شماره تلفن شرکت خدماتی نظافتی موج نو شماره ای رند به صورت 02174402 بوده و در جلب نظر مشتریان به سمت سایت این  موسسه خدماتی و ثبت سفارش خدمات از طریق برقراری تماس با کارشناسان این مجموعه بسیار موثر می باشد. این شرکت قادر به اعزام نیروهای خدماتی با تخصص های مختلف به منازل مشتریان خود می باشد. در صورت نیاز، این نیروها ملزم به گذراندن دوره های آموزشی تکمیلی بوده تا بتوانند در سرویس دهی به مشتریان و مخاطبین این شرکت، به نحو احسن عمل نمایند. تعدادی از خدمات در منزل قابل ارائه از سوی شرکت خدماتی موج نو در ادامه این مقاله مورد بررسی و مطالعه قرار خواهد گرفت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


گستردگی خدمات در منزل چه مواردی را در بر می گیرد؟

خدمات باغبانی

خدمات در منزل علاوه بر رسیدگی به نظافت و اموری چون پخت و پز و ... در منازل مشتریان، شامل دیگر امور چون کارهای باغبانی و رسیدگی به گلها، گیاهان و درختان نیز در منازل می گردد. امروزه با توجه به روی آوردن مردم جامعه به شهرنشینی، تعداد زیادی از مردم ساکن آپارتمان ها بوده و تنها تعداد اندکی از آنها در منازل ویلایی اسکان دارند. در منازل آپارتمانی اگر چه حیاط منازل شخصی نبوده و به صورت مشاع با سایر ساکنین می باشد، اما تعداد زیادی از ساکنین آپارتمان ها به زیبایی حیاط هر چند کوچک خود نیز اهمیت داده و اقدام به ساخت باغچه و کاشت گلهای رنگارنگ و درختان میوه در باغچه های خود می نمایند. بنابراین، از دیگر خدمات در منزل می توان به خدمات باغبانی و رسیدگی به گلها و گیاهان اشاره نمود. 

خدمات باغبانی

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه

خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه، از دیگر خدمات در منزل بوده و شامل از بردن گرفتگی لوله ها، تخلیه چاه، حفر چاه و بسیاری خدمات دیگر در منازل مسکونی می گردد. شرکت خدماتی موج نو با اعزام نیروهای متخصص خود به منازل مشتریان، قادر به ارائه این سرویس به آنها می باشد. 

امور منزل

از جمله خدمات در منزل مورد نیاز تمامی مردم جامعه ، امور منزل می باشد. این امور، شامل امور نظافتی و نیز سایر امور روزمره زندگی مردم می گردد. خدماتی چون خرید نمودن بر اساس فهرست ارائه شده از سوی مشتری، پختن غذای دلخواه مشتری، پذیرایی از میهمانان مشتری مورد نظر، انجام نظافت کلی و نظافت جزئی در منازل مشتریان و بسیاری خدمات دیگر، همگی در حیطه امور منزل قرار می گیرد.