شرکتهای خدماتی تهران

شرکتهای خدماتی تهران

1397/12/25 سارا سلیمان پور
شرکتهای خدماتی تهران آن دسته از موسسات می باشند که هر یک قادر به سرویس دهی به مردم جامعه در یک حوزه خاص بوده و می توانند نیازهای آنها را تامین نمایند. شرکت خدماتی موج نو که در زمره شرکتهای خدماتی تهران قرار دارد نیز با شماره تلفن 02174402 قادر به پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان خود می باشد.

شرکتهای خدماتی تهران

شرکتهای خدماتی تهران آن دسته از موسسات می باشند که هر یک قادر به سرویس دهی به مردم جامعه در یک حوزه خاص بوده و می توانند نیازهای آنها را تامین نمایند. شرکت خدماتی موج نو که در زمره شرکتهای خدماتی تهران قرار دارد نیز با شماره تلفن 02174402 قادر به پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان خود می باشد. این شرکت تمامی خدمات نظافتی، خدمات مراقبت از سالمند و کودک، خدمات باغبانی و طراحی فضای سبز، خدمات تشریفات و پذیرایی، خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه، خدمات موکت شویی و مبل شویی، خدمات جابجایی اثاثیه، خدمات تاسیساتی، خدمات تامین نیروی انسانی، خدمات رزرو سرای سالمندان، خدمات آموزش و تربیت نیروهای متخصص و بسیاری خدمات دیگر را به مخاطبین خود عرضه می نماید. در ادامه این مقاله، تعدادی از عمده ترین سرویس های این شرکت خدماتی نظافتی را مورد بررسی و مطالعه قرار خواهیم داد. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


شرکتهای خدماتی تهران چه سرویس هایی در اختیار مشتریان خود قرار می دهند؟

خدمات تشریفات و پذیرایی

برگزاری تشریفات مجالس از جمله سرویس های شرکتهای خدماتی تهران در حوزه خدمات تشریفات و پذیرایی بوده و شامل گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، رقص نور، آتش بازی، اجاره و تزئین ماشین عروس، طراحی و ساخت خنچه عقد و چیدمان سفره عقد، تهیه کارت عروسی، اجاره باغ، تالار و یا ویلا به منظور برگزاری انواع مجالس، هماهنگی با گروه موسیقی و گروه فیلمبرداری و بسیاری خدمات دیگر، همه و همه از جمله سرویس هایی است که شرکت خدماتی موج نو می تواند در اختیار مشتریان خود قرار دهد. 

خدمات مراقبت از سالمند و کودک

مراقبت و نگهداری از کودک سالم، مراقبت و نگهداری از کودک بیمار، مراقبت و نگهداری از سالمند سالم و همچنین، مراقبت و نگهداری از سالمند بیمار، سرویس های مراقبتی است که شرکتهای خدماتی تهران به شهروندان تهرانی عرضه می نمایند. هر یک از این خدمات با توجه به شرایط سالمند و کودک، به نحو ویژه ای ارائه شده و مشتریان به هنگام ثبت درخواست چنین خدماتی می بایست شرایط روحی، جسمی و مشکلات احتمالی سالمند و یا کودک خود را به طور کامل به اطلاع مشاورین شرکت خدماتی برسانند. 

خدمات نظافتی

از دیگر سرویس های پرمخاطب شرکتهای خدماتی تهران، خدمات نظافت می باشد. نظافت منزل، نظافت مشاعات، نظافت راه پله، نظافت محل کار و نظافت شرکت ها، نظافت صنعتی و بسیاری خدمات دیگر، در زمره خدمات نظافت بوده و کارگر خدماتی اعزامی از سوی شرکتهای خدماتی تهران، می بایست در انجام تمامی این موارد خبره بوده و آموزش های لازم را دریافت نموده باشد.