کارگر در منزل

کارگر در منزل

1397/12/18 سارا سلیمان پور
حضور کارگر در منزل مشتریان موجب تسهیل انجام انواع خدمات نظافت از جمله نظافت منزل مشتریان شده و در حصول رضایت آنها نیز موثر می باشد. چگونگی ارائه سرویس های نظافتی به مشتریان از سوی کارگر نظافت منزل

کارگر در منزل

حضور کارگر در منزل مشتریان موجب تسهیل انجام انواع خدمات نظافت از جمله نظافت منزل مشتریان شده و در حصول رضایت آنها نیز موثر می باشد. چگونگی ارائه سرویس های نظافتی به مشتریان از سوی کارگر نظافت منزل و همچنین، نوع برخورد وی با مشتری، می تواند در ارزیابی مشتری و برداشت او از نیروی مزبور تاثیرگذار باشد. بازخوردی که از سوی مشتریان در خصوص تمامی بخش های سرویس عرضه شده از سوی کارگر در منزل، به شرکتهای خدماتی نظافتی ارائه می گردد، برای این شرکتها بسیار مهم بوده و این بازخورد، در میزان پاداش، تشویق و یا تنبیه نیروی مزبور نیز اثرگذار خواهد بود. در ادامه تعدادی از روش هایی که شرکت های خدماتی تهران به منظور ارائه بازخورد در اختیار مشتریان خود قرار داده اند، معرفی می گردند.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


کارگر در منزل و روش های ارزیابی عملکرد وی

ارسال نظر از طریق وبسایت شرکت خدماتی نظافتی

همان طور که مطلع هستید، امروزه تمامی کسب و کارها به منظور دستیابی به موفقیت و نیز برتری جستن از رقبای خود، می بایست از ابزارهایی چون طراحی سایت بهره ببرند. وبسایت شرکت های خدماتی نظافتی بهترین ویترین به منظور معرفی خدمات این موسسات به کاربران اینترت در فضای مجازی می باشد. از جمله امکاناتی که طراحان چنین سایت هایی می توانند در اختیار مشتریان این شرکت ها قرار دهند، در نظر قسمتی در سایت به منظور ارسال نظر مشتریان می باشد. بنابراین، مشتریانی که از سرویس های نظافتی استفاده می نمایند، می توانند در خصوص عملکرد کارگر در منزل اعزامی ، نظر خود را به مسئولین شرکت مزبور انتقال دهند. مشتریان با استفاده از این روش، می توانند اطمینان حاصل نمایند که نظرات آنها یک به یک بررسی شده و معیاری در خصوص کارگران این موسسات خواهد بود. 

امتیازدهی به کارگر نظافت منزل از طریق اپلیکیشن موبایل شرکت خدماتی

از دیگر امکاناتی که صاحبان تمامی مشاغل از جمله صاحبان شرکت های نظافتی می توانند در اختیار مخاطبین خود قرار دهند، اپلیکیشن موبایل انحصاری مجموعه مورد نظر می باشد. به عنوان مثال، شرکت خدماتی موج نو با طراحی اپلیکیشن موبایل سرویک(لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار) و عرضه آن به مشتریان از طریق فروشگاه های ارائه دهنده نرم افزارهای موبایلی، فرایند ثبت درخواست خدمات نظافتی، رزرو نیرو، پرداخت هزینه سرویس مورد نظر و همچنین، امتیازدهی به کارگر در منزل را برای مخاطبین خود تسهیل نموده است. نظرات مثبت و منفی ارسال شده تمامی کاربران در مورد یک کارگر در منزل، از طریق مسئولین شرکت بررسی شده و در صورت وجود نقص در عملکرد یک نیروی به خصوص، علاوه بر تذکر دادن به وی، کلاس های آموزشی تکمیلی برای نیروی مزبور برگزار خواهد گردید.