لیست قیمت نظافت منزل

لیست قیمت نظافت منزل

1397/11/11 سارا سلیمان پور
لیست قیمت نظافت منزل می تواند در خصوص انتخاب بهترین شرکت خدماتی نظافتی از میان شرکت های خدماتی نظافتی تهران کمک کننده بسیاری از مردم باشد.

لیست قیمت نظافت منزل

لیست قیمت نظافت منزل می تواند در خصوص انتخاب بهترین شرکت خدماتی نظافتی از میان شرکت های خدماتی نظافتی تهران کمک کننده بسیاری از مردم باشد. عمدتا سازمان، شرکت و یا مراکز مشخصی به منظور ارائه چنین فهرستی وجود نداشته و مشتریان شرکت های خدماتی تهران با مراجعه سایت موسسات نظافتی مختلف و حصول تماس تلفنی با مشاورین این شرکت ها می توانند نسبت به قیمت نظافت منزل در شرکت های مختلف و مقایسه این قیمت ها با یکدیگر اقدام نمایند. شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت منزل عمدتا دارای تعرفه نسبتا یکسانی برای سرویس های خود می باشند. علت این امر، حصول موفقیت در بازار پررقابت این شرکت ها می باشد. اما برخی عوامل منجر به تفاوت چشمگیر هزینه نظافت منزل در شرکت های خدماتی نظافتی تهران شده و این امر در لیست قیمت نظافت منزل به خوبی مشهود می باشد. برخی از این عوامل در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


برخی دلایل تفاوت در لیست قیمت نظافت منزل

منطقه مورد نظر به منظور اعزام نیرو

از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت ارائه خدمات نظافتی از سوی نیروهای نظافتی موسسات خدماتی، منطقه مسکونی مشتریان می باشد. عمدتا در مناطق شمالی شهر تهران به دلیل اسکان افراد متمول جامعه، تعرفه عرضه تمامی اجناس (از جمله لوازم خانگی، میوه جات، محصولات پروتئینی و بسیاری اقلام دیگر) و نیز انواع خدمات ( از جمله خدمات نظافتی شامل نظافت توسط نیروی انسانی و نظافت صنعتی، خدمات جابجایی اثاثیه، خدمات موکت شویی و مبل شویی و بسیاری خدمات دیگر )، با تعرفه مزبور در دیگر مناطق شهر تهران متفاوت می باشد. این تفاوت، در لیست قیمت نظافت منزل نیز خود را نشان خواهد داد. 

نحوه ارائه خدمات 

لیست قیمت نظافت منزل علاوه بر منطقه سرویس دهی، تابع دیگر عوامل چون نحوه ارائه خدمات نظافتی به مشتریان نیز می باشد. نیروهای اعزامی از سوی شرکت نظافتی، عمدتا از یک روند معین به منظور ارائه خدمات به مشتریان خود پیروی می نماید. اما اگر مشتری به هنگام ثبت سفارش نظافت خانه درخواست خدمات ویژه ای نماید و یا اگر در خصوص نحوه و ابزار ارائه سرویس های نظافتی نیز درخواست تغییری نماید، دستمزد کارگر نظافت منزل متفاوت خواهد گشت. به عنوان مثال، اگر مشتری یکی از مناطق زعفرانیه، الهیه و ... برای نظافت منزل و اثاثیه خود علاوه بر گردگیری و جارو کشیدن، درخواست استفاده از ماده خاصی نیز نماید، این امر هزینه بر بوده و بر لیست قیمت نظافت منزل نیز اثرگذار خواهد بود.