خدمات نگهداری از سالمند

خدمات نگهداری از سالمند

1397/10/20 سارا سلیمان پور
خدمات نگهداری از سالمند از جمله سرویس های شرکت خدماتی موج نو در حوزه مراقبت از سالمند و کودک بوده و این مجموعه با اعزام نیروی مراقب سالمند و نیروی مراقب کودک به منازل مشتریان خود قادر به تامین نیازهای مراقبتی آنها می باشد.

خدمات نگهداری از سالمند

خدمات نگهداری از سالمند از جمله سرویس های شرکت خدماتی موج نو در حوزه خدمات مراقبت از سالمند و کودک بوده و این مجموعه با اعزام نیروی مراقب سالمند و نیروی مراقب کودک به منازل مشتریان خود قادر به تامین نیازهای مراقبتی آنها می باشد. خدمات نگهداری از سالمند شامل خدمات مراقبتی عمومی، خدمات درمانی و بسیاری خدمات دیگر می گردد. تعدادی از سرویس های مورد نیاز سالمندان در ادامه این مقاله مورد مطالعه قرار خواهد گرفت. 

برخی خدمات نگهداری از سالمند شامل چه مواردی می گردد؟

تامین خوشخواب ویژه سالمندان مبتلا به زخم بستر

خدمات نگهداری از سالمند بسیار گسترده می باشد. از جمله سالمندانی که نیاز به خدمات مراقبتی دارند، سالمندان مبتلا به زخم بستر می باشند. پانسمان این دسته از سالمندان می بایست دائما تعویض شده و نیروی اعزامی به منظور ارائه خدمات پرستاری به آنها از دانش و تخصص لازم برخوردار باشد. از دیگر خدماتی که منجر به بهبود این دسته از سالمندان می گردد، استفاده از خوشخواب های ویژه مبتلایان به زخم بستر می باشد. شرکت های ارائه دهنده خدمات مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل، در صورت درخواست مشتریان، می توانند این گونه خوشخواب ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


ارائه خدمات فیزیوتراپی به سالمندان

از دیگر خدمات مورد نیاز سالمندان، نیاز به خدمات فیزیوتراپی می باشد. موسسه مراقبت و نگهداری قادر به هماهنگی با مراکز فیزیوتراپی به منظور اعزام فیزیوتراپیست به منازل مشتریان خود می باشند. بنابراین، تنها کافی است مشتریان، از طریق سامانه و یا اپلیکیشن موبایل این موسسات اقدام به ثبت سفارش خدمات فیزیوتراپی نموده تا شرکت در اسرع وقت، تسهیلات مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار دهد. 

هماهنگی با سرای سالمندان  

در بسیاری از خانواده های دارای عضو سالمند، بر سر مراقبت و نگهداری از فرد سالمند چالش وجود داشته و ممکن است که اعضای خانواده مزبور بنا به دلایل مختلفی چون اشتغال به مدت طولانی و یا در شیفت شب، مسئولیت های متعدد، عدم تخصص، عدم توانمندی در مدیریت نیازهای سالمند و بسیاری دلایل دیگر، قادر به نگهداری از سالمند خود نباشند. در چنین مواقعی، موسساتی چون شرکت خدماتی موج نو قادر به انجام هماهنگی لازم با سالمندخانه و اقدام به رزرو سرای سالمندان برای مشتریان خود می باشند. سرای سالمندان سپیدار از جمله مراکز نگهداری از سالمند شرق تهران بوده و در حوزه های مختلفی قادر به سرویس دهی به افراد مسن و سالخورده می باشد. خدمات پزشکی، خدمات روانپزشکی، خدمات چشم پزشکی، خدمات فیزیوتراپی، خدمات تفریحی و ورزشی و بسیاری از خدمات دیگر، همگی در حیطه خدمات نگهداری از سالمند این مجموعه قرار دارد.