هزینه نظافت منزل

هزینه نظافت منزل

1398/1/14 سارا سلیمان پور
هزینه نظافت منزل در شرکت خدماتی موج نو به گونه ایست که شما به راحتی می توانید با ثبت درخواست خدمات نظافتی مورد نیاز خود از طریق اپلیکیشن موبایل این مجموعه، در کمترین زمان ممکن نیروی نظافتی مورد نیاز خود را در محل حاضر ببینند. 

هزینه نظافت منزل

هزینه نظافت منزل در شرکت خدماتی موج نو به گونه ایست که شما به راحتی می توانید با ثبت درخواست خدمات نظافتی مورد نیاز خود از طریق اپلیکیشن موبایل این مجموعه به نام سرویک(لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از کافه بازار)، در کمترین زمان ممکن نیروی نظافتی مورد نیاز خود را در محل حاضر ببینند. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


هزینه نظافت منزل شامل چه مواردی می گردد؟

نظافت کلی منزل

شرکت خدماتی نظافتی موج نو در ازای ارائه سرویس نظافت عمومی منزل، تعرفه ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. هزینه نظافت منزل در این شرکت بر اساس تعرفه مزبور به ازای هر ساعت کاری نیروی خدماتی محاسبه می گردد. نظافت کلی منزل شامل مواردی می گردد که برخی از این موارد به شرح زیر می باشد :

نظافت اتاق خواب و اتاق پذیرایی

هزینه نظافت منزل شامل نظافت اتاق خواب و اتاق پذیرایی منزل می گردد. نیروی نظافتی به طور پیش فرض موظف به نظافت این بخش های منزل می باشد.  

شستشوی توالت و حمام

شستشوی کف و دیوارهای حمام و توالت، شستشوی کاسه توالت فرنگی و ایرانی، شستشوی روشویی و مواردی از این دست نیز جزء ملزومات نظافت کلی منزل بوده و نیروی نظافتی می بایست به این موارد نیز توجه نماید.

نظافت آشپزخانه

نظافت دیوارهای آشپزخانه و زدودن قطرات چربی و روغن از روی دیوارها و سطوح آشپزخانه، تمیز نمودن هواکش آشپزخانه، شستن ظروف و تمیز نمودن لیوان ها و بشقاب ها با استفاده از سفیدکننده نیز از دیگر وظایف شرکت خدماتی موج نو می باشد. این سرویس نیز در حیطه خدمات نظافت کلی منزل قرار دارد.

نظافت مشاعات 

هزینه نظافت منزل علاوه بر نظافت عمومی منزل، شامل نظافت مشاعات نیز می گردد. مشاعات شامل بخش های عمومی ساختمان های تجاری و مسکونی می گردد. نظافت مشاعات شامل موارد زیر می گردد :

نظافت راه پله

نظافت راه پله بخشی از نظافت مشاعات بوده و بنابراین، قیمت نظافت راه پله بر هزینه نظافت منزل اثرگذار می باشد. عرض پلکان و تعداد طبقات ساختمان های مسکونی، بر قیمت نظافت راه پله موثر می باشد. 

نظافت راه پله

نظافت پادری ها

نظافت پادری ها نیز در حیطه نظافت مشاعات قرار داشته و تعداد پادری های موجود در ساختمان، از عوامل تعیین کننده هزینه نظافت منزل می باشد.

نظافت پارکینگ و حیاط منزل

پارکینگ و حیاط در ساختمان های آپارتمانی از دیگر بخش های مشاعات بوده و توجه به تمیز نمودن این قسمت از ساختمان های آپارتمانی نیز جزء مسئولیت های کارگر نظافت منزل اعزامی به منظور ارائه سرویس نظافت مشاعات می باشد.