نظافت منزل توسط خانم

نظافت منزل توسط خانم

1397/1/7 سارا سلیمان پور
نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط خانم جوان دو سرويس مهم است در حوزه خدمات نظافت می باشند. نظافت منزل خانم جوان و نظافت منزل توسط نيروی نظافتی آقا، هر يک دارای مشتريان خاص خود هستند که بسته به نوع خدمت و ویژگی های خاص آن یکی را انتخاب می کنیم.

نظافت منزل توسط خانم

امروزه افراد ترجیح می دهند نظافت منازل خود را به افراد حرفه ای در این حوزه بسپارند و از زمان خود برای سایر فعالیت های شخصی استفاده کنند. افرادی که تجربه خوبی در نظافت منزل دارند، در زمانی کوتاه و به صورت بهینه خدمتی مطلوب را ارائه می کنند. نظافت منزل توسط خانم و نظافت منزل توسط خانم جوان دو سرويس مهم و پرطرفدار در حوزه خدمات نظافت می باشند. نظافت منزل توسط خانم جوان و نظافت منزل توسط نيروی نظافتی آقا، هر يک دارای مشتريان خاص خود می باشند. نيروهای نظافتی خانم و آقا هر يک دارای توانمندی ها و قابليت هايی می باشند که توجه به جزییات توانایی های آن ها سبب می شود با انتخاب نیروی مناسب برای هر محیطی، خدمتی مطلوب ارائه شود. در اين مقاله قصد داريم بر توانمندی های نیروی خدماتی خانم تمرکز کنيم. نظافت منزل توسط خانم می تواند علل و مزايای زيادی برای مشتريان داشته باشد. در ادامه به بيان برخی دلایل استخدام نيروی نظافتی خانم توسط مشتريان می پردازیم.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


علل انتخاب نظافت منزل توسط خانم از سوی مشتريان

سليقه و ظرافت خانم ها در نظافت منزل

معمولا خانم ها به جزییات و ریزه کاری ها بیشتر اهمیت می دهند و با توجه به ویژگی های بازر شخصیتی آن ها در توجه به جزییات، معمولا مشتریان ترجیح می دهند از نیروی نظافتی خانم استقاده کنند. انتخاب نظافت منزل توسط خانم از سوی مشتريان، می تواند به دليل ظرافت و سليقه خانم ها باشد. نيروهای خدماتی خانم عمدتا بسيار باسليقه هستند. آن ها همچنين، سليقه و ظرافت خود را در تمامی امور منزل پياده سازی می کنند. به عنوان مثال، نيروی خدماتی خانم در چيدن ميز شام و سرو کردن غذا سليقه زيادی به خرج می دهد و سعی می کند میزی با جلوه ای زیبا بچیند. همچنين، خانم ها در نظافت منزل به نکات ريزی توجه می نمايند که ممکن است چندان مورد توجه نباشد اما جلوه خوب و زیبایی در نهایت به کلیت کار می بخشد. 

نیروی خدماتی خانم

واگذاری اموری چون پخت و پز به نيروی خدماتی خانم

بسياری افراد خواهان استخدام فردی هستند که علاوه بر نظافت منزل، قادر به انجام پخت و پز نيز باشد. البته می بايست توجه نماييد که در اين صورت، دستمزد کارگر نظافت منزل افزايش پيدا خواهد نمود. نظافت منزل توسط خانم، می تواند اين مزيت را داشته باشد که خانم ها عمدتا در اموری چون آشپزی قوی می باشند. بنابراين، در صورت درخواست کارفرما از نيروی خدماتی، خانم ها خواهند توانست از عهده اين کار برآمده و در کنار نظافت منزل، پخت و پز نيز انجام دهند. 

تنهايی خانم خانه در منزل

تمايل مشتريان به نظافت منزل توسط خانم می تواند دلايل مختلفی داشته باشد. از جمله اين عوامل می توان به عدم حضور همسر و تنهايی خانم خانه در منزل اشاره کرد. عمدتا زمانی که خانم ها در منزل تنها هستند، ترجيح می دهند نيروی نظافتچی خانم برای نظافت منزل خود استخدام نمايند. بدين ترتيب، خانم خانه احساس راحتی بيشتری خواهد نمود و می تواند ساعت ها بدون هيچ نگرانی با کارگر منزل خود تنها باشد.

ديگر علل انتخاب نظافت منزل توسط خانم از سوی مشتريان

ارتباط برقرار کردن نيروی خدماتی خانم با کودکان

توانایی خانم ها در برقراری ارتباط با کودکان بسیار بالا است. عمدتا خانم ها در برقراری ارتباط با کودکان موفق ظاهر می شوند. نظافت منزل توسط خانم حضور چندين ساعته نيروی خدماتی در منزل را طلب می نمايد. اگر مشتری دارای فرزند يا فرزندان کوچک در منزل باشد، فرزندان می توانند با نيروی خدماتی خانم به خوبی ارتباط برقرار نمايند. بدين ترتيب، فرزندان احساس حضور فردی غريبه در منزل نخواهند داشت. همچنين، در مواقع لزوم، مشتری می تواند برای مدتی کوتاه مراقبت از فرزندان خود را به نيروی خدماتی خانم واگذار نمايد. بدين ترتيب، مشتری خواهد توانست به ساير امور شخصی خود بپردازد. در واقع با انتخاب نیروی خانم برای نظافت منزل با یک تیر چند نشان را هدف قرار می گیرید. 

واگذاری امور زنانه به نيروی خدماتی خانم

بسياری امور زنانه بوده و خانم ها ترجيح می دهند که انجام چنين اموری را به يک خانم واگذار نمايند. نظافت منزل توسط خانم می تواند اين مزيت را برای مشتريان داشته باشد که انجام امور زنانه خود را به نيروی خدماتی خانم محول نمايند. به عنوان مثال آماده کردن و آراستن کودکان برای ميهمانی تولد و يا عروسی امری است که خانم ها به خوبی قادر به انجام آن می باشند. در این صورت مشتری فرصت دارد تا به سایر کارهای شخصی خود برسد.

همچنين، ممکن است مشتری، زنی سالخورده و تنها باشد. در چنين مواقعی، ممکن است مشتری برای رفتن به آرايشگاه، از نيروی خدماتی خانم درخواست نمايد که او را در اين امر ياری نمايد.  یا افراد سالخورده که تنها زندگی می کنند، معمولا احساس تنهایی می کنند. در این صورت با یه کار گیری نیروی خانم برای نظافت منزل، حداقل برای ساعاتی از تنهایی در می آیند و از احساسات منفی مانند تنهایی و انزوا رها می شوند. نیروی خانم این توانایی را دارد تا همزمان با نظافت دقیق منزل با مشتری نیز هم صحبت شود. 
 

نظافت منزل توسط خانم چگونه صورت می گیرد؟


در هنگام  ثبت سفارش نظافت، شماعزیزان می توانید جنسیت نیروی مورد نظرتان را انتخاب کنید و در همین قسمت می توانید یک خانم را جهت نظافت منزل خودتان انتخاب نمایید. البته باید به نوع خدمت توجه کنید چرا که برخی از خدمات نظافتی مختص آقایان است. به عنوان مثال انجام برخی امور نظافتی از جمله دیوارشویی توسط خانم ها انجام نمی گیرد و شما می بایست یک نیروی آقا جهت انجام برخی امور انتخاب کنید.  در نظر داشته باشیم که انجام خدمات نظافت از جمله کارهای تخصصی می باشد که می بایست توسط نیرو متخصص آموزش دیده صورت بگیرد. علاوه بر این تمامی نیروهای شرکت خدماتی موج نو بعد از احراز هویت و همچنین گذشتن از فیلترهای استخدامی، توسط کادری مجرب ساعت ها مورد آموزش قرار می گیرند و سپس به نیروهای شرکت اضافه می شوند. این نیروها اصول و پایه نحوه صحیح نظافت را فراگرفته و با دانش کافی برای خدمت رسانی به مشتریان اعزام می شوند. مهارت های ارتباطی نیز به نیروهای ما آموزش داده می شود تا بدون فوت وقت با مشتری هماهنگ شوند و امور محوله با هماهنگی مشتری خدمت انجام پذیرد. 


نظافت منزل از جمله خدمات حیاتی می باشد که در صورت نیاز حتما بایستی با یک شرکت معتبر و شناخته شده همکاری صورت گیرد چراکه فرد مورد  نظر به خانه ما قدم می گذارد و در حریم شخصی ما حضور دارد پس می بایست از هر نظر مورد تایید و قابل اعتماد باشد و شرکتی معتبر صلاحیت او را از هر نظر تایید کرده باشد تا احیانا مشکل یا اتفاق ناگواری پیش نیاید. حتما توجه داشته باشید که نیروی مورد نظر شما باید تایید صلاحیت شده باشد و همچنین تضمین و پشتیبانی شرکت همراه شما باشد. شرکت خدماتی موج نو از جمله شرکت های قدیمی فعال در حوزه نظافت منزل با بیش از 12 سال تجربه کاری در شهر تهران می باشد و شما می توانید با اعتماد کامل نیروی مورد نظرتان را از شرکت موج نو دریافت نمایید. کارشناسان موج نو به صورت منظم بعد از ارائه خدمت با مشتری تماس می گیرند و از او در رابطه با نحوه عملکرد نیرو و میزان رضایت مندی مشتری سوالاتی می پرسند تا به خوبی عملکرد نیروها را ارزیابی کنند. 


در مجموع می توانید برای ثبت سفارش نظافت منزل توسط خانم از یکی از سه روش زیر اقدام نمایید:

وب سایت موج نو: برای ثبت سفارش نظافت منزل توسط خانم می توانید وارد لینک خدمات نظافت بشوید و به صورت آنلاین نسبت به ثبت سفارش خودتان اقدام کنید.

اپلیکیشن سرویک: این اپلیکیشن توسط تیم برنامه نویسی موج نو طراحی شده تا روند ثبت سفارش توسط شما عزیزان را تسهیل کند. شما عزیزان با نصب سرویک می توانید به بیش از 70 نوع خدمت در سراسر شهر تهران دسترسی داشته باشید و از طریق لینک دانلود اپلیکیشن سرویک این اپ را دریافت نمایید.

اگر کاربر آی او اس هستید میتوانید از طریق وب اپلیکیشن سرویک نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.

تلفن تماس: اگر می خواهید سفارش نظافت منزل توسط خانم شما توسط کارشناسان موج نو به ثبت برسد می توانید از طریق شماره 02174402 با این عزیزان در ارتباط باشید تا در اسرع وقت نیروی مورد نیازتان در محل حضور یابد.

بعد از ثبت سفارش نظافت منزل توسط خانم ، نیروی شما در زمان مقرر در محل مورد نظر شما برای انجام خدمات نظافت حضور خواهد یافت. 

حتما توجه داشته باشید که در طی نظافت منزل توسط خانم، خودتان به صورت شخصی ( در صورتی که برایتان مقدور است) نسبت به حسن انجام کار نظارت داشته باشید و در صورت ایجاد هرگونه مشکل یا هرگونه مسئله با پشتیبانی شرکت خدماتی موج نو 02174402 در تماس و ارتباط باشید. کارشناسان ما در موج نو پاسخگوی همه سوالات شما خواهند بود.