اعزام مهماندار آقا

اعزام مهماندار آقا

1397/10/1 سارا سلیمان پور
اعزام مهماندار آقا و اعزام مهماندار خانم دو سرویس پرمخاطب شرکت خدماتی پذیرایی موج نو در حوزه پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار می باشد. ارائه برخی خدمات تشریفات و پذیرایی در حیطه مسئولیت های مهماندار آقا بوده و برخی دیگر از خدمات نیز در حیطه مسئولیت های نیروی خدماتی خانم قرار می گیرد.

اعزام مهماندار آقا

برگزاری هر نوع مهمانی یا مراسمی دارای اصول و آدابی است؛ از لحظه ورود مهمانان تا زمان پذیرایی و بدرقه از آن ها نیاز است که افرادی تمام حواس خود را متوجه مهمانان کنند. وجود نظم و هماهنگی یکی از ارکان برگزاری هر مراسم و مهمانی است اعزام مهماندار آقا یکی از خدماتی است که نحوه برگزاری انواع مراسم و مجالس را آسان و بی دغدغه خواهد کرد. اعزام مهماندار آقا و اعزام مهماندار خانم دو سرویس پرمخاطب شرکت خدماتی پذیرایی موج نو در حوزه پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار می باشد. ارائه برخی خدمات تشریفات و پذیرایی در حیطه مسئولیت های مهماندار آقا بوده و برخی دیگر از خدمات نیز در حیطه مسئولیت های نیروی خدماتی خانم قرار می گیرد. برخی ملزومات رفتاری و ظاهری مهماندار آقا به شرح زیر می باشد : 

برای اعزام مهماندار آقا چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

ظاهری آراسته

ظاهر مهمانداران در نظر مهمانان اهمیت بالایی دارد چون نوعی احترام به مهمان است. زمانی که مشتریان درخواست اعزام مهماندار آقا از شرکت خدماتی پذیرایی می نمایند، مهماندار باید در وهله اول با ظاهر خود، سعی در جلب رضایت مشتری کند. مهماندار آقا باید صورت خود را اصلاح نموده و موی سر خود را نیز دائما مرتب نگه دارد. همچنین علاوه بر نظافت موهای خود، به طول و مدل موی خود نیز اهمیت داده و از مدل موهای غیرمتعارف استفاده نکند. استفاده از لباس فرم و همچنین، توجه به تمیز بودن این لباس، از دیگر ملزوماتی است که مهماندار آقا می بایست مورد توجه خود قرار دهد. لباس و ظاهر مهماندار آقا باید با فضای حاکم بر مراسم یا مجالس مشتریان همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال، رنگ و مدل لباس مهماندار برای مراسم و جلسات رسمی و اداری باید رسمی باشد تا تضادی با فضای مراسم ایجاد نشود. 

تعظیم در مقابل میهمانان و خوشامدگویی 

اعزام مهماندار آقا به منظور تسریع و بالا بردن سطح کیفی پذیرایی از مدعوین صورت می پذیرد. بنابراین، رعایت تمامی اصول احترام به میهمانان و رعایت ادب در مقابل آنها از دیگر ملزومات مهمانداران اعزامی می باشد. علاوه بر رعایت ادب در کلام و چگونگی صحبت کردن با میهمانان، نیروهای پذیرایی همچنین، می بایست در حرکات بدن خود نیز ادب و احترام به میهمانان را بروز دهند. از جمله رفتارهایی که مهمانداران می توانند به منظور ادای احترام به مدعوین در مجالس مختلف از خود بروز دهند، تعظیم کردن در مقابل آنها به هنگام سرویس دهی می باشد. در صورت گفتگو با حاضرین در مجلس و گوش فرا دادن به درخواست های آن ها، مهماندار اعزامی می بایست دست چپ خود را پشت خود قرار داده و سپس به حالت تعظیم، به درخواست های میهمانان گوش فرا دهد.    

خوشامدگویی به مهمانان به محض ورود یکی دیگر از وظایف مهماندار آقا است. قبل از آنکه مهمانان برسند، مهماندار باید در قسمت ورودی حاضر باشد تا به تک تک مهمان ها خوشامد بگوید. در پایان مراسم هم با بدرقه مهمانان از حضور آن ها در مراسم قدردانی می کند.

کمک به حمل بار مسافران در هتل ها

همان طور که در مقالات پیشین اشاره شد، اعزام مهماندار آقا به هتل ها ، از جمله خدماتی است که شرکت خدماتی پذیرایی به مشتریان خود ارائه می نماید. از جمله وظایفی که مهمانداران اعزامی به هتل ها در خصوص مسافرین بر عهده دارند، خوشامدگویی به آنها و سپس، حمل بار و چمدان های مسافرین به اتاق آنها می باشد. مهمانداران همچنین، می بایست اتاق مسافران را پیش از حضور آنها آماده نموده تا مسافران بتوانند با خیالی آسوده به استراحت در اتاق خود پرداخته و خستگی سفر را از تن به در کنند.

اعزام مهماندار آقا را به موج نو بسپارید

شرکت موج نو با در اختیار داشتن بهترین نیروهای مهماندار تشریفات و نیروهای خدمات پذیرایی آماده ارائه خدمات به صرفه و باکیفیت به مشتریان عزیز است. نیروهای خدماتی موج نو آموزش دیده و تایید شده هستند. علاوه بر اینکه از لحاظ حرفه ای احراز صلاحیت شده اند، از نظر رفتاری و پیشینه اخلاقی هم بررسی و تایید می شوند. انواع گواهی های لازم مانند گواهی عدم سوءپیشینه، مدارک شناسایی معتبر و تضامین دیگر از آن ها دریافت می شود. علاوه بر خدمات پذیرایی اگر به خدمات جانبی مانند خدمات نظافت در حین برگزاری مراسم و مجالس نیاز داشتید، موج نو نیروهای حرفه ای و کاربلد برای نظافت به محل اعزام می کند. نیروهای موج نو برای ارائه خدمات جهت برگزاری تشریفات سازمانی، همایش ها، سمینارها، نمایشگاه ها و... آماده ارائه خدمت هستند. 

مراکزی که به مهماندار آقا یا نیروی تشریفات ثابت و تمام وقت نیاز دارند، می توانند از طریق شرکت موج نو اقدام به استخدام نیروی تشریفات ثابت کنند. به این ترتیب با خیال آسوده و بدون طی کردن سلسله مراتب استخدام نیرو، از نیروی خدماتی مطمئن و دارای صلاحیت به صورت ثابت و طی بازه زمانی طولانی بهره مند می شوند. 

برای سفارش و دریافت خدمات اعزام مهماندار آقا و یا سایر خدمات موج نو می توانید با شماره های 02174402 یا 02178402000 تماس بگیرید. کارشناسان واحد تماس به صورت 24/7 آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان قبل از نهایی کردن سفارش شما هستند.