اعزام مهمان دار خانم

اعزام مهمان دار خانم

1397/10/9 سارا سلیمان پور
اعزام مهمان دار خانم و برگزاری تشریفات مجالس، از سرویس های مهم شرکت های خدماتی پذیرایی می باشد. شرکت خدماتی موج نو با سرویس دهی در زمینه خدمات تشریفات و پذیرایی به شما مشتریان عزیز، قادر به تامین تمامی ملزومات جشن ها و مراسمات شما می باشد.

اعزام مهمان دار خانم

اعزام مهمان دار خانم و برگزاری تشریفات مجالس، از سرویس های مهم شرکت های خدماتی پذیرایی می باشد. شرکت خدماتی موج نو با سرویس دهی در زمینه خدمات تشریفات و پذیرایی به شما مشتریان عزیز، قادر به تامین تمامی ملزومات جشن ها و مراسمات شما می باشد. برگزاری بسیاری از مجالس و مراسمات نیازمند درخواست اعزام مهمان دار خانم بوده در حالی که برگزاری تعداد زیادی از جشن ها نیز مستلزم حضور نیروی پذیرایی آقا می باشد. اعزام مهمان دار خانم به انواع مجالس و مراسم مشتریان، امکانات زیادی در اختیار مشتریان قرار می دهد که تعدادی از این امکانات را در ادامه مورد مطالعه قرار می دهیم.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


اعزام مهمان دار خانم چه تسهیلاتی برای شما فراهم می نماید؟

امکان بذل توجه بیشتر به میهمانان و حاضرین در مجلس

اعزام مهمان دار خانم به منظور پذیرایی از مجالس، این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد که با آسودگی خاطر در کنار میهمانان خود نشسته و به گفتگو با آنها پرداخته و از مصاحبت با مدعوین لذت ببرند. زمانی که میزبان فارغ از امر پذیرایی باشد، می تواند زمان بیشتری را صرف بذل توجه به میهمانان خود نموده و فرایند پذیرایی از میهمانان خود را به نیروی پذیرایی اعزامی از سوی شرکت خدماتی پذیرایی واگذار نمایند. لازم به ذکر است که مهمانداران اعزامی همگی در خصوص چگونگی پذیرایی از میهمانان در مجالس مختلف آموزش دیده و قادر به تامین نیاز مشتریان شرکت می باشند. 

دریافت مشاوره در خصوص چگونگی پذیرایی

بسیاری از مشتریان شرکت پذیرایی خواهان برگزاری جشن ها و مراسمات در ابعاد بزرگ بوده اما ایده ای در خصوص چگونگی برگزاری چنین مراسماتی ندارند. این مشتریان همچنین، ممکن است قادر به مدیریت مجلس خود نبوده و نیز آگاه به ترتیب اصول پذیرایی از مدعوین نیز نباشند. همچنین، بسیاری از سازمان ها به منظور برگزاری کنفرانس ها، همایش ها و کنگره ها نیازمند دریافت مشاوره بوده و می توانند با ثبت درخواست اعزام مهمان دار خانم از طریق اپلیکیشن موبایل شرکت خدماتی موج نو به نام سرویک( دانلود اپلیکیشن )، نیاز خود در خصوص فرایند پذیرایی از میهمانان را مرتفع نمایند. 

استفاده از ابزار متنوع پذیرایی

اعزام مهمان دار خانم علاوه بر موارد فوق، این مزیت را برای مشتریان شرکت خدمات پذیرایی دارد که مشتریان این شرکت، می توانند درخواست ارسال تمامی ظروف و ابزار آلات پذیرایی را نیز از این شرکت نموده و سپس، مهمانداران اعزامی، ضمن استفاده از آخرین ابزارهای موجود در حوزه پذیرایی، تمامی اصول پذیرایی را نیز به طور کامل به جا آورند.