نظافت خانه

نظافت خانه

1397/10/18 سارا سلیمان پور
نظافت خانه، سرویس نظافتی پرمخاطبی است که شرکت خدماتی موج نو با اعزام متخصصین خود در حوزه خدمات نظافت، می تواند به مخاطبین خود عرضه نماید. نظافت منزل توسط خانم، نظافت منزل توسط خانم جوان،

نظافت خانه

نظافت خانه، سرویس نظافتی پرمخاطبی است که شرکت خدماتی موج نو با اعزام متخصصین خود در حوزه خدمات نظافت، می تواند به مخاطبین خود عرضه نماید. نظافت منزل توسط خانم، نظافت منزل توسط خانم جوان، نظافت منزل شرق تهران و بسیاری سرویس های نظافتی دیگر همه و همه از جمله خدماتی است که شرکت خدماتی موج نو قادر به ارائه به مشتریان خود در سرتاسر تهران می باشد. سرویس نظافت خانه شامل نظافت انواع منازل از جمله منازل ویلایی، منازل آپارتمانی، منازل تخلیه، منازل مبله می گردد. اصول نظافت خانه در تمامی انواع خانه یکسان بوده اما در جزئیات نظافت آنها تفاوت هایی وجود دارد. دو سرویس نظافت منزل مبله و نظافت منزل تخلیه را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.     


ثبت سفارش از طریق وبسایت


بررسی انواع نظافت خانه 

نظافت خانه مبله 

نظافت خانه مبله شامل گردگیری نمودن از تمامی سطوح منزل و همچنین اثاثیه منزل می باشد. شستشوی دستشویی و حمام شامل نظافت کف، روشویی، کاسه توالت، شیرآلات و ... ، نظافت آشپزخانه و لوازم آن (مانند مایکروفر، اجاق گاز، یخچال و ...)، نظافت اتاق خواب و نظافت اتاق پذیرایی می گردد. در صورتی که مشتری درخواست سرویس هایی چون شستشوی پرده ها و نصب آن، لکه گیری از لباس ها، نظافت مبلمان و رویه صندلی ها، نظافت روتختی و ... نماید، نیروی نظافتی اعزامی از سوی شرکت خدماتی نظافتی در صورت توافق، می تواند به ارائه خدمات در این زمینه ها نیز بپردازد. 

نظافت خانه تخلیه 

نظافت خانه تخلیه از دیگر سرویس های نظافتی شرکت خدماتی موج نو در حوزه خدمات نظافت می باشد. بر خلاف تصور عموم مردم، نظافت خانه تخلیه بسیار زمان بر تر از نظافت منزل مبله می باشد. علت این امر این است که این سرویس عمدتا پس از اسباب کشی، نقاشی و یا بنایی ارائه می گردد. پس از اسباب کشی، گرد و غبار به جا مانده از جابجایی وسایل منجر به آلودگی منزل شده و این آلودگی در منزل خالی بیشتر بروز می نماید. همچنین، در منازل تخلیه  بسیاری از قسمت های منزل که عمدتا در منزل مبله دور از دسترس بوده و نظافت آنها به سختی میسر می گردد، در تیررس نگاه کارگر نظافت منزل قرار داشته و می تواند به راحتی به نظافت آن قسمت ها بپردازد. همچنین، در نظافت پس از بنایی، نیروی نظافتی می بایست آثار به جا مانده از نخاله های ساختمانی را تمیز نماید. نظافت بعد از نقاشی نیز شامل از بین بردن لکه های رنگ از روی زمین و در صورت نیاز، کفسابی می گردد.