دفتر خدماتی نظافتی

دفتر خدماتی نظافتی

1397/1/17 سارا سلیمان پور
دفتر خدماتی نظافتی موج نو از جمله شرکت های خدماتی نظافتی تهران بوده و خدماتی چون نظافت منزل در سراسر مناطق 22 گانه تهران به مشتریان خود ارائه می کند. موج نو با ایجاد بستری هوشمند، امکان دسترسی به انواع خدمات از جمله خدمات نظافتی را برای شهروندان تسهیل کرده است. امروزه روش های سنتی برای استخدام نیروی نظافتی منسوخ شده و افراد و شرکت ها برای حصول اطمینان از توانایی های نیرو، ترجیح می دهند از طریق همکاری با دفتر خدماتی نظافتی اقدام کنند تا در زمانی کوتاه نیرویی مطمئن و متخصص دریافت کنند.

دفتر خدماتی نظافتی

دفترهای خدماتی نظافتی در شهر تهران با گسترش فعالیت خود و ارائه خدمات نظافتی آنلاین، امکان دسترسی آسان و سریع به خدمات نظافتی را برای شهروندان عزیز فراهم آوردند تا در زمانی کوتاه از خدمات نظافتی توسط افراد حرفه ای بهره مند شوند. این شرکت ها با شناسایی نیاز روزافزون شهروندان به خدمات نظافتی، بستری را فراهم آوردند تا نیروهای متخصص در هر شاخه از خدمات را  در اختیار مشتریان قرار دهند. این نیروها از فیلترهای مشخصی عبور می کنند تا بهترین خدمت نظافتی به افراد و شرکت ها ارائه شود. دفتر خدماتی نظافتی موج نو از جمله شرکت های خدماتی نظافتی تهران بوده و خدماتی چون نظافت منزل در سراسر مناطق 22 گانه تهران ارائه می کند. دفتر خدماتی نظافتی به منظور حصول موفقیت در امر سرویس دهی و خدمت رسانی به مشتریان خود می بایست از ابزار و امکاناتی استفاده نموده و دست به اقداماتی جهت معرفی هرچه بهتر سرویس های خود به مشتریان نماید. برخی ابزارهای مورد نیاز به منظور موفقیت صاحبان مشاغلی چون دفاتر نظافتی در این مقاله بررسی می شود.

عوامل موفقیت دفتر خدماتی نظافتی 

طراحی سایت به منظور معرفی خدمات

امروزه با تغییر سبک زندگی، افراد و شرکت ها تمایل دارند نیازهای خود را به صورت آنلاین و غیرحضوری برآورده کنند تا از وقت خود در در امور مهم تری استفاده کنند. یکی از این نیازها، نیاز به نیروهای خدماتی برای نظافت محیط های مختلف است. بسیاری از شرکت ها برای نظافت محل کار خود از روش های سنتی و زمان بر استخدام نیروی نظافتی فاصله گرفتند و به صورت آنلاین و از طریق شرکتی معتبر، در کوتاه ترین زمان ممکن  نیروی نظافتی را به کار می گیرند. چراکه پیدا کردن نیروی نظافتی ماهر و متعهد کاری زمان بر است. از جمله ابزارهای کارامد جهت حصول موفقیت در هر کسب و کاری، بهره جستن از سایتی است که به خوبی و توسط برنامه نویسان ماهر طراحی شده باشد. دفتر خدماتی نظافتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و می بایست به منظور شناساندن هرچه بهتر سرویس ها و خدمات خود به مخاطبین و مشتریان دفتر مزبور، از طراحی سایت بهره ببرد. با توجه به گسترش استفاده از فضای مجازی در زندگی روزمره مردم، داشتن سایت برای تمامی کسب و کارها، امری ضروری بوده و به منظور برتری جستن از رقبای خود، می بایست سطح کیفی سایت خود را ارتقا دهند.  

طراحی اپلیکیشن موبایل

دفتر خدماتی نظافتی علاوه بر سایت، می بایست از دیگر ابزارها چون اپلیکیشن موبایل نیز بهره ببرد. طراحی اپلیکیشن از ابزارهای موثر برای ارائه خدمت مطلوب و حرفه ای است. زیرا مشتری به سهولت و بدون فوت وقت خدمت خود را انتخاب و دریافت می کند. با توجه به گسترش استفاده از گوشی های هوشمند در جامعه و متکی شدن مردم به استفاده از این گوشی ها به منظور جستجوی مطالب، استفاده از پیام رسان ها و بسیاری تسهیلات دیگر، ضرورت طراحی اپلیکیشن موبایل برای شرکت های خدماتی نظافتی پررنگ تر می شود. دفتر خدماتی نظافتی موج نو با طراحی اپلیکیشن موبایل سرویک و عرضه آن از مجاری مختلف به مشتریان و مخاطبین خود، سعی در تسهیل فرایند ثبت درخواست خدمات برای مشتریان خود نموده است.         

پشتیبانی شبانه روزی از خدمات ارائه شده به مشتریان

از دیگر مواردی که منجر به موفقیت هرچه بیشتر دفتر خدماتی نظافتی می شود، ارائه پشتیبانی شبانه روزی از سرویس های مورد نیاز مشتریان است. اگر از کارگر نظافت منزل اعزامی از سوی شرکت در منزل مشتری خطایی سر بزند، شرکت می بایست این موضوع را پیگیری کرده و زیان وارده به مشتری را جبران نماید. به عنوان مثال، اگر نیروی مزبور، هنگام سرویس دهی به مشتری، به یکی از اشیاء منزل یا محل کار او آسیب برساند، می بایست مبلغ خسارت وارده را به مشتری پرداخت نماید. پشتیبانی شبانه روزی از خدمات سبب می شود مشتریان با خیال آسوده نیروهای نظافتی را به کار بگیرند و از بسیاری از دغدغه ها به دور باشند چرا که نیرو توسط شرکتی معتبر احراز صلاحیت شده و کلیه عملکردهای او بررسی می شود. 
موج نو از طریق شماره تماس 02174402 آماده ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان است و کارشناسان با نظرسنجی از مشتریان، عمکلرد نیرو و سطح کیفی خدمات را ارزیابی می کند.  

موج نو چه مزایایی در حوزه خدمات نظافتی دارد؟

موج نو در تلاش است تا با تامین نیروی انسانی بهترین نوع خدمت را، در حوزه های مختلف از جمله خدمات نظافتی، به شهروندان تهرانی ارائه دهد. کارشناسان موج نو همه جوانب محیط های مختلف مسکونی، اداری و تجاری در نظر گرفته می شود و بر اساس ویژگی های محل موردنظر نیروی نظافتی ماهر برای مشتری فرستاده می شود. برج ها و مجتمع های بزرگ در تهران می توانند با آسودگی خاطر وظیفه تامین نیروی نظافتی متخصص را به دفتر خدمات نظافتی موج نو بسپارند. موج نو بعد از ارائه خدمت توسط نیرو پیگیری های لازم را انجام داده و با نظرخواهی از مشتری، کیفیت خدمت اراده شده را می سنجد. 
برای دریافت خدمات نظافتی با شماره 02174402 تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان موج نو در اولین فرصت به درخواست شما رسیدگی خواهند کرد.