خدمات نظافتی شرق تهران

خدمات نظافتی شرق تهران

1397/11/30 سارا سلیمان پور
خدمات نظافتی شرق تهران شامل ارائه سرویس هایی چون نظافت منزل نارمک، نظافت منزل تهرانپارس، نظافت منزل پیروزی و مواردی از این دست به ساکنین مناطق شرقی تهران می باشد. علاوه بر نظافت منازل،

خدمات نظافتی شرق تهران

خدمات نظافتی شرق تهران شامل ارائه سرویس هایی چون نظافت منزل نارمک، نظافت منزل تهرانپارس، نظافت منزل پیروزی و مواردی از این دست به ساکنین مناطق شرقی تهران می باشد. علاوه بر نظافت منازل، نظافت سایر مکان ها نیز دغدغه مردم جامعه بوده و در خصوص مکان هایی که عمومی می باشند، ارگان ذیربط می بایست اقدام کرده و با هماهنگی با شرکت های خدماتی نظافتی شرق تهران، سعی در فراهم نمودن آسایش و راحتی مردم نمایند. در این مقاله به بررسی تعدادی از خدمات نظافتی شرق تهران خواهیم پرداخت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


 تعدادی از خدمات نظافتی شرق تهران

نظافت شهرک ها و مجتمع های مسکونی

از جمله خدمات نظافتی شرق تهران، نظافت شهرک ها و نظافت مجتمع مسکونی می باشد. این سرویس، گسترده تر از سرویس نظافت منزل بوده و شامل ارائه کلیه خدمات نظافتی به ساکنین شهرک ها و مجتمع های مسکونی واقع در مناطق شرقی تهران می گردد. از جمله این سرویس ها می توان به نظافت منزل شرق تهران، نظافت محوطه بیرونی منازل و سطل های زباله در مجتمع های مسکونی و شهرک ها، نظافت فضای سبز در مجتمع ها و شهرک ها، نظافت راهروها، پلکان، درب ها و پادری ها در ساختمان های مسکونی و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.  

نظافت مجتمع مسکونی

نظافت شرکت ها

خدمات نظافتی شرق تهران محدود به نظافت منزل و مناطق مسکونی نشده و نظافت محل کار و نظافت شرکت ها را نیز شامل می گردد. تعداد زیادی از شرکت های تجاری، فنی مهندسی، حقوقی و انواع دیگر شرکت ها، نیاز به خدمات نظافتی داشته و در این راستا، از شرکت های خدماتی نظافتی درخواست کمک و اعزام نیرو می نمایند. نظافت شرکت ها عمدتا در خارج از ساعت اداری انجام می گردد تا تمرکز پرسنل و روند کاری آنها دچار اخلال نگردد. در خصوص تعداد نیروهای نظافتی، زمان حضور این نیروها در شرکت و سایر موارد، شرکت درخواست کننده قدرت تصمیم گیری داشته و می بایست تمامی موارد مورد نیاز خود را ضمن عقد قرارداد، قید نماید. 

نظافت پارک ها و فضاهای عمومی

خدمات نظافتی شرق تهران شامل نظافت پارک ها و فضاهای عمومی در مناطق شرقی تهران نیز می گردد. از آنجا که پارک ها و فضاهای عمومی محل تجمع بسیاری از مردم جامعه می باشد، نظافت و رسیدگی به بهداشت این مکان ها، بسیار حائز اهمیت بوده و ارگان های ذیربط می توانند در خصوص نظافت چنین مکان هایی، با شرکت های خدماتی نظافتی شرق تهران تماس حاصل نموده و به ثبت سفارش نظافتی خود بپردازند.