نظافت منزل پیروزی

نظافت منزل پیروزی

1397/12/27 سارا سلیمان پور
نظافت منزل پیروزی از سرویس های مهم و پرمخاطب در حوزه نظافت منزل شرق تهران بوده و شرکت خدماتی نظافتی موج نو با اعزام نیروهای متخصص خود در امر نظافت منزل، به خوبی قادر به ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان خود می باشد.

نظافت منزل پیروزی

نظافت منزل پیروزی از سرویس های مهم و پرمخاطب در حوزه نظافت منزل شرق تهران بوده و شرکت خدماتی نظافتی موج نو با اعزام نیروهای متخصص خود در امر نظافت منزل، به خوبی قادر به ارائه خدمات در این زمینه به مشتریان خود می باشد. مشاورین تلفنی و پشتیبان های این شرکت به منظور سرویس دهی هر چه بهتر به ساکنین منطقه پیروزی، به هنگام عقد قراردادهای نظافتی با مشتریان خود، در ابتدا سوالاتی در خصوص سرویس مورد نظر از آنها می پرسد که پاسخ این سوالات در چگونگی ارائه سرویس های نظافتی موثر می باشد. همچنین، از دیگر مجاری ثبت درخواست سرویس در این شرکت، استفاده از اپلیکیشن موبایل این مجموعه، سرویک(لینک دانلود اپلیکیشن سرویک در کافه بازار) می باشد. در ادامه به بیان نکاتی که توجه به آنها هنگام ثبت سفارش چه به صورت تلفنی و چه از طریق اپلیکیشن سرویک ضروری می باشد، اشاره خواهیم نمود.   


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نکاتی در خصوص نظافت منزل پیروزی

کارگر نظافت منزل خانم یا آقا

از جمله مواردی که به هنگام درخواست سرویس نظافت منزل پیروزی می بایست مد نظر مشتریان قرار گیرد، جنسیت کارگر نظافت منزل مورد نیاز می باشد. هنگامی که مشتریان شرکت خدماتی موج نو از طریق اپلیکیشن موبایلی این مجموعه به نام سرویک اقدام به ثبت سفارش سرویس نظافت منزل می نمایند، می بایست جنسیت نیروی مورد نظر را انتخاب نمایند تا شرکت بر اساس اولویت های مشتریان خود، نیروهای نظافتی را به منازل آنها اعزام نماید. 

نظافت عمومی یا نظافت اختصاصی منزل

سرویس نظافت منزل پیروزی می تواند به طور عمومی و یا اختصاصی به مشتریان شرکت خدماتی نظافتی ارائه گردد. هزینه سرویس های نظافتی در این دو حالت با یکدیگر متفاوت می باشد. نظافت عمومی منزل شامل خدمات معینی چون گردگیری منزل و اشیاء و اثاثیه موجود در منزل، نظافت آشپزخانه ( شامل نظافت سینک، نظافت سطح پیشخوان در آشپزخانه اپن، نظافت دیوارهای آشپزخانه، نظافت کاشی دیوارهای آشپزخانه ) ، نظافت دستشویی و حمام ( شامل نظافت کاشی های کف، نظافت روشویی، نظافت کاسه توالت )، نظافت فضای خالی زیر مبلمان، تختخواب، میز غذاخوری و ... . در صورت درخواست سرویس هایی چون نظافت دیوارها، نظافت سقف و سایر موارد، دستمزد کارگر نظافت منزل افزایش پیدا خواهد نمود. 

نظافت دوره ای و یا یک باره

مشتریان شرکت خدماتی موج نو به هنگام درخواست سفارش نظافت منزل پیروزی می بایست نوع سرویس خود یعنی نظافت دوره ای و یا نظافت یک باره را معین نمایند. مشتریانی که دائما و به صورت زمانبندی شده، درخواست نیرو از این شرکت خدماتی می نمایند، می توانند در قبال دریافت خدمات، هزینه کمتری نسبت به مشتریانی که تنها یک بار درخواست سرویس می نمایند، پرداخت کنند.