نظافت برج

نظافت برج

1397/9/21 سارا سلیمان پور
نظافت برج و ساختمان های مرتفع از جمله سرویس های نظافتی شرکت خدماتی نظافتی موج نو می باشد. امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی افراد جامعه و روی آوردن تعداد زیادی از مردم به شهرنشینی و همچنین، با توجه به روند رو به رشد جمعیت در جوامع بشری، دیگر منازل ویلایی پاسخگوی نیاز همه مردم نبوده و قادر به اسکان آنها نمی باشد.

نظافت برج

نظافت برج و ساختمان های مرتفع از جمله سرویس های نظافتی شرکت خدماتی نظافتی موج نو می باشد. امروزه با توجه به تغییر سبک زندگی افراد جامعه و روی آوردن تعداد زیادی از مردم به شهرنشینی و همچنین، با توجه به روند رو به رشد جمعیت در جوامع بشری، دیگر منازل ویلایی پاسخگوی نیاز همه مردم نبوده و قادر به اسکان آنها نمی باشد. در همین راستا، تعداد زیادی از منازل ویلایی قدیمی تخریب شده و جای خود را به منازل آپارتمانی داده اند. اما در حوزه نظافت منازل آپارتمانی، با مباحثی چون نظافت برج ، نظافت مجتمع های مسکونی، نظافت شهرک ها، نظافت مجتمع های تجاری و ... مواجه می باشیم. شرکت خدماتی موج نو قادر به اعزام نیروهای نظافتی خود به هر یک از این مکان ها به منظور سرویس دهی به مشتریان خود می باشد. در این مقاله قصد داریم مبحث نظافت برج توسط نظافتچی های این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. 

نظافت برج و مراحل انجام آن توسط شرکت خدماتی موج نو 

نظافت فضای داخلی برج

نظافت منزل

در مبحث نظافت برج نیز موضوع نظافت منزل مطرح شده و از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. ساکنین برج ها به منظور دریافت سرویس نظافت منزل، می توانند به ثبت سفارش خود در اپلیکیشن موبایل شرکت خدماتی موج نو بپردازند. این سرویس شامل نظافت عمومی منزل، نظافت و گردگیری اشیاء دکوری و زینتی و سایر اثاثیه منزل، شستشوی سرویس بهداشتی، نظافت آشپزخانه و ... می گردد. 

نظافت مشاعات

نظافت مشاعات از دیگر بخش های نظافت برج بوده و شامل نظافت تمامی مکان های مشاع در برج ها می باشد. این سرویس شامل نظافت راهروها، نظافت پلکان، نظافت پاگردها، نظافت پادری ها، نظافت پارکینگ، نظافت حیاط ، نظافت درب ورودی ساختمان، نظافت درب منازل، نظافت شیشه پنجره های راهروها، نظافت فضای داخلی و بیرونی آسانسور و نظافت موتورخانه می گردد.

نظافت نمای بیرونی برج

از دیگر مباحث مهم در حوزه نظافت برج ، نظافت نمای بیرونی برج می باشد. همان قدر که نظافت محیط داخلی منازل مسکونی مهم می باشد، نظافت نمای بیرونی آنها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تاثیر بسزایی در زیبایی ساختمان خواهد گذاشت. نظافت نمای بیرونی ساختمان در حیطه نظافت صنعتی قرار گرفته و شرکت های خدماتی نظافتی به منظور ارائه این خدمات به مشتریان خود، نیروهای اعزامی خود را به تمامی ابزارهای مورد نیاز مانند واترجت ، طناب، ابر، دستمال با قدرت جذب بالا، شوینده های موثر و ... تجهیز می نمایند.

نظافت برج چگونه توسط شرکت خدماتی موج نوانجام می پذیرد؟


توجه داشته باشید که خدمات نظافت از جمله خدمات تخصصی می باشد و فرد ارائه دهنده خدمات نظافت ، می بایست آموزش های لازم در حوزه خدمات نظافت برج را دیده باشد و همچنین تخصص و مهارت لازم برای انجام کار را کسب کرده باشد. تقریبا اکثر شغل های جهان به سمت تخصصی شدن و مهارت محور شدن حرکت کرده اند و خدمات نظافت منزل ، مخصوصا نظافت برج نیز از این قاعده مستثنی نبوده و نمی باشد.  نیروی مورد نیاز شما باید تمامی نکات و موضوعات را در رابطه با نظافت بداند و بیشترین زمان خودش را برای انجام دادن کار به نحو احسن بگذارد.


شرکت خدماتی موج نو درهنگام استخدام نیرو های نظافت برج خود تمامی مسائل و موارد احراز هویت آنها را به صورت کامل انجام می دهد و بعد از آن این افراد را استخدام می کند. نیرو های موج نوسپس در کلاس ها و دوره های آموزشی اختصاصی شرکت نموده ( دوره ها و ورکشاپ های برگزار شده توسط شرکت) و بعد از گذران ساعت ها آموزش اختصاصی برای ارائه خدمات نظافت برج آماده می شوند. نیرو ها اما سپس در کنار نیرو های باتجربه برای مدتی به کار گرفته می شوند تا موارد آموزش دیده در کلاس را به صورت عملی اجرایی نمایند و در نهایت نیرو های جدید موج نو آماده خدمت رسانی می شوند.
شرکت خدماتی موج نو با دارا بودن بیش از 12 سال تجربه در حوزه ارائه خدمات نظافت و نظافت برج در شهر تهران ، یکی از شرکت های با تجربه در این زمینه می باشد و شرکت پندار موج نو به عنوان یک شرکت فعال در شهر تهران آماده عقد قرارداد با برج های تهران برای انجام خدمات نظافت به صورت کنترات و یا روزمزد می باشد. 


شما عزیزان جهت ثبت سفارش خودتان میتوانید ازطریق روش زیر اقدام نمائید


تماس تلفنی : شما عزیزان جهت ثبت سفارش نظافت برج می توانید با شماره 02174402 تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به انجام امور سفارش شما عزیزان اقدام نمایند.


بعد از تماس با کارشناسان موج نو اگر مایل به ثبت سفارش و عقد قرارداد با موج نو باشید ، کارشناسان ما یک زمان مشخص برای شما تعیین میکنند و تیمی از متخصصان موج نو جهت بررسی و همچنین صحبت با شما عزیزان به محل مورد نظر شما اعزام خواهند شد. با بررسی های کامل روند عقد قرار داد دو طرفه طی شده و سپس توافقنامه بین دو طرف امضا خواهد شد.


ارائه خدمات به شما عزیزان طی این سال ها افتخار موج نو می باشد


شرکت خدماتی موج نو اما اپلیکیشنی به نام سرویک را جهت سهولت ثبت سفارش مشتریان طراحی کرده است. شما عزیزان می توانید از طریق اپلیکیشن سرویک به بیش از 70 نوع خدمت در سرتاسر شهر تهران دسترسی داشته باشید و هر زمانی که به آنها نیاز داشتید ، در کوتاه ترین زمان ممکن آنرا دریافت کنید. اگر مایل به دانلود اپلیکیشن سرویک هستید وارد لینک شوید و سپس تمامی امور سفارشات و همچنین پیگیری های سفارشات خودتان را از طریق این اپلیکیشن انجام دهید. سرویک اما برای مشتریان عزیز خود تخفیف های ویژه ای نیز تدارک دیده است و بعد از نصب اپلیکیشن متوجه این موضوع با ثبت اولین سفارش خود خواهید شد.