چطور خدمات نگهداری سالمند در منزل را دریافت کنم؟

چطور خدمات نگهداری سالمند در منزل را دریافت کنم؟

1398/3/18 سارا سلیمان پور
خدمات نگهداری سالمند در منزل از جمله نیازهای زندگی روزمره بسیاری از مردم جامعه می باشد. با توجه به افزایش جمعیت سالمندان در جوامع بشری، امروزه توجه به نیازهای این قشر از مردم جامعه و سعی در برآوردن این نیازها امری ضروری می باشد.

چطور خدمات نگهداری سالمند در منزل را دریافت کنم؟

خدمات نگهداری سالمند در منزل از جمله نیازهای زندگی روزمره بسیاری از مردم جامعه می باشد. با توجه به افزایش جمعیت سالمندان در جوامع بشری، امروزه توجه به نیازهای این قشر از مردم جامعه و سعی در برآوردن این نیازها امری ضروری می باشد. به منظور دریافت خدمات نگهداری سالمند در منزل از شرکت خدماتی موج نو، می بایست ابتدا از طریق اپلیکیشن موبایل این شرکت به نام سرویک اقدام نماییم. در ادامه چگونگی ثبت سفارش خدمات نگهداری سالمند در منزل از طریق اپلیکیشن موبایل سرویک بررسی خواهد شد.

مراحل ثبت سفارش خدمات نگهداری سالمند در منزل

دریافت اپلیکیشن سرویک از سایت شرکت خدماتی موج نو 

به منظور دریافت خدمات نگهداری سالمند در منزل از شرکت خدماتی موج نو، گام نخست، دریافت اپلیکیشن موبایل این شرکت از طریق فروشگاه های اپلیکیشن های اندرویدی می باشد. مجرای دیگرعرضه کننده اپلیکیشن سرویک ، سایت شرکت خدماتی موج نو می باشد. کاربران با مراجعه به سایت این شرکت به آدرس www.mojeno-co.com می توانند لینک دانلود اپلیکیشن سرویک را مشاهده نمایند.

نصب و راه اندازی نرم افزار مزبور

مشتریان شرکت خدماتی موج نو پس از دریافت اپلیکیشن از سایت این مجموعه، می توانند با طی مراحلی ساده، نرم افزار مربوطه را نصب نموده و سپس بقیه مراحل درخواست خدمات نگهداری سالمند در منزل را طی نمایند.

ثبت نام در اپلیکیشن مربوطه

گام بعدی در مراحل درخواست نیروی مراقب سالمند از شرکت های ارائه دهنده خدمات نگهداری از سالمند، ثبت نام در اپلیکیشن متعلق به این موسسات می باشد. ثبت نام کاربران در اپلیکیشن سرویک به وسیله نام و نام خانوادگی و شماره تلفن کاربران میسر می باشد. سپس یک کد فعال سازی به موبایل کاربر پیامک شده و کاربر با وارد نمودن این کد در اپلیکیشن مزبور، می تواند وارد محیط نرم افزار شده و سرویس های متنوع شرکت خدماتی را در آن مشاهده نماید. 

انتخاب سرویس خدمات مراقبت از سالمند و کودک

آخرین گام در مراحل ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن موبایل سرویک، مشاهده تمامی سرویس هایی است که شرکت خدماتی موج نو قادر به ارائه آنها به مشتریان خود می باشد. خدمات نگهداری سالمند در منزل از مهم ترین سرویس های این مجموعه در حیطه مراقبت و نگهداری از سالمند و کودک بوده و مشتریان این شرکت می توانند با مشاهده لیست خدمات و بررسی شرایط هر یک از این خدمات، به انتخاب و درخواست سرویس مورد نظر پرداخته و سفارش خود را ثبت نمایند.