نظافت منزل جنت آباد

نظافت منزل جنت آباد

1397/10/10 سارا سلیمان پور
نظافت منزل جنت آباد و نظافت منزل نارمک دو سرویس نظافتی پرمخاطب شرکت خدماتی موج نو در حوزه نظافت منزل غرب تهران و نظافت منزل شرق تهران می باشند.

نظافت منزل جنت آباد

نظافت منزل جنت آباد و نظافت منزل نارمک دو سرویس نظافتی پرمخاطب شرکت خدماتی موج نو به ترتیب در حوزه نظافت منزل غرب تهران و نظافت منزل شرق تهران می باشند. شرکت خدماتی نظافتی موج نو قادر به اعزام نیروهای نظافتی خود به تمامی نقاط تهران از جمله محدوده جنت آباد می باشد. سرویس نظافت منزل جنت آباد بسیاری از خدمات نظافتی مربوط به منزل و محیط پیرامون آن را در بر می گیرد. مهم ترین خدمات نظافتی منازل واقع در محدوده جنت آباد بدین شرح می باشد :  


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نظافت منزل جنت آباد و سرویس های قابل ارائه 

نماشویی ساختمان

شرکت خدماتی موج نو قادر به اعزام نیرو به منازل مشتریان خود در محدوده جنت آباد تهران به منظور شستشوی نمای بیرونی منازل آنها می باشد. ارائه این سرویس با استفاده از واترجت و سایر ابزارآلات و تجهیزات مورد نیاز میسر می گردد. نماشویی ساختمان جزئی از سرویس نظافت منزل جنت آباد بوده و به منظور شستشوی شیشه های پنجره ها و نیز به منظور شستشوی سنگ مرمر نمای ساختمان استفاده شده و تاثیر بسزایی در زیبایی و جلوه ساختمان مربوطه خواهد گذاشت. این سرویس در مجتمع های مسکونی، برج ها و ساختمان های آپارتمانی مرتفع کاربرد داشته و با توجه روی آوردن اکثریت مردم در جوامع شهری به آپارتمان نشینی، این سرویس به یکی از سرویس های پرمخاطب شرکت های نظافتی تبدیل شده است. نیروهای اعزامی به منظور خدمات رسانی در این حوزه همگی آقا می باشند.

نظافت پارکینگ، نظافت راه پله و نظافت راهروها

نظافت منزل جنت آباد شامل نظافت مشاعات منازل مشتریان محدوده جنت آباد نیز می گردد. نظافت پارکینگ منازل، نظافت راه پله، نظافت راهروهای مجتمع های مسکونی، نظافت و شستشوی شیشه ها در راه پله منازل آپارتمانی، نظافت آسانسور، نظافت موتورخانه در منازل آپارتمانی واقع در جنت آباد و نظافت پشت بام همگی جزء سرویس های نظافت مشاعات شرکت های خدماتی نظافتی می باشد. لازم به ذکر است که به منظور نظافت مشاعات، عمدتا کارگر نظافت منزل آقا به منازل مشتریان اعزام می گردند.  

نظافت فضای داخلی منازل

کارگر نظافت منزل اعزامی از سوی شرکت خدماتی موج نو دارای تمامی شوینده ها و ابزار مورد نیاز به منظور ارائه سرویس نظافت منزل جنت آباد به مشتریان ساکن منطقه جنت آباد تهران می باشند. بدین ترتیب، تمامی امور نظافتی مربوط به نظافت فضای داخلی و اثاثیه منازل، در توان نیروهای اعزامی می باشد.  در صورت افزوده شدن سرویسی علاوه بر خدمات نظافت عمومی منزل، دستمزد نیروی اعزامی افزایش پیدا خواهد نمود.