شرکت نظافت و تعدد سرویس های نظافتی

شرکت نظافت و تعدد سرویس های نظافتی

1399/2/21 سارا سلیمان پور
شرکت نظافت موج نو با بیش از 10 سال فعالیت و ارائه خدمات نظافت منزل، نظافت محل کار و نظافت شرکت ها، نظافت مشاعات (راه پله)، نظافت صنعتی قادر به خدمات رسانی به بسیاری از مشتریان خود در مناطق شرقی تهران و بسیاری مناطق دیگر این شهر می باشد.

شرکت نظافت و تعدد سرویس های نظافتی

شرکت نظافت موج نو با بیش از 10 سال فعالیت و ارائه خدمات نظافت منزل، نظافت محل کار و نظافت شرکت ها، نظافت مشاعات (راه پله)، نظافت صنعتی قادر به خدمات رسانی به بسیاری از مشتریان خود در مناطق شرقی تهران و بسیاری مناطق دیگر این شهر می باشد. موفقیت این شرکت در برآوردن نیازهای نظافتی مشتریان متاثر از عواملی چون : استخدام پرسنلی ماهر و متعهد، سعی در جلب رضایت مشتریان، تهیه تجهیزات و ماشین آلات کاربردی به ویژه در حوزه نظافت صنعتی، آموزش دوره ای پرسنل و به روزرسانی دانش آنها و بسیاری عوامل دیگر می باشد. 

شرکت نظافت موج نو چه سرویس هایی به مشتریان خود عرضه می نماید؟ 

نظافت منزل

شرکت نظافت موج نو با آموزش افراد مستعد وسپس استخدام کارگرها و نیروهای نظافتی خبره و آموزش دیده، قادر به خدمات رسانی به مشتریان خود در بالاترین سطح ممکن می باشد. نظافت منزل توسط خانم، نظافت منزل توسط خانم جوان، نظافت منزل شرق تهران توسط خانم، نظافت منزل غرب تهران توسط خانم، نظافت منزل شمال تهران توسط خانم و نظافت منزل جنوب تهران توسط خانم از پرمخاطب ترین سرویس های شرکت نظافت موج نو در حوزه نظافت منزل می باشد. 

نظافت شرکت ها

شرکت نظافت موج نو ضمن ارائه خدمات نظافی در منازل مشتریان، به عقد قرارداد با شرکت ها، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز پرداخته و قادر به اعزام نیرو به تمامی ارگان ها به منظور ارائه خدمات نظافتی می باشد. جنسیت نیروها، ساعت کاری نیروها، تعداد نیروها، اولویت نظافت قسمت های مختلف مکان مورد نظر همه و همه توسط ارگان مربوطه قابل انتخاب می باشد.  

نظافت صنعتی

از دیگر سرویس های مورد نیاز مشتریان شرکت نظافت موج نو ، سرویس ارتفاع کاری و نماشویی می باشد که در زمره خدمات نظافت صنعتی این شرکت قرار می گیرد. این شرکت نیروهای نظافتی خود را به تمامی ابزارهای نظافت صنعتی مورد نیاز چون : جاروبرقی صنعتی، بخارشوی صنعتی، جاروی خیابانی، بخار شوی صنعتی، کفشوی صنعتی، خاک انداز صنعتی، بخارشوی صنعتی مکش دار، واترجت و بسیاری ابزارهای مورد نیاز دیگر در نظافت صنعتی تجهیز نموده و بهترین امکانات ایمنی را نیز در اختیار نیروهای اعزامی خود قرار می دهد. 

نظافت مشاعات (راه پله)

تعداد زیادی از مشتریان شرکت نظافت موج نو خواهان سرویس نظافت مشاعات (راه پله) در ساختمان های مسکونی و یا تجاری خود می باشند. این شرکت قادر به اعزام نیروهای خود به مکان مورد نظر مشتریان می باشد. لازم به ذکر است که در خصوص نظافت مشاعات (راه پله) ، صرفا نیروهای نظافتی آقا قادر به خدمات رسانی به مشتریان شرکت نظافت موج نو می باشند.