خانم مهماندار و برگزاری جشن دندونی

خانم مهماندار و برگزاری جشن دندونی

1397/10/16 سارا سلیمان پور
خانم مهماندار در بسیاری از مهمانی ها و مجالس ویژه بانوان می تواند به سرویس دهی و پذیرایی از میهمانان بپردازد. خدمات تشریفات مجالس تهران در شرکت موج نو بسیار گسترده بوده و این شرکت قادر به اعزام مهماندار خانم و اعزام مهماندار آقا به انواع مجالس و مراسم مورد نظر مشتریان می باشد.

خانم مهماندار و برگزاری جشن دندونی 

خانم مهماندار در بسیاری از مهمانی ها و مجالس ویژه بانوان می تواند به سرویس دهی و پذیرایی از میهمانان بپردازد. خدمات تشریفات مجالس تهران در شرکت موج نو بسیار گسترده بوده و این شرکت قادر به اعزام مهماندار خانم و اعزام مهماندار آقا به انواع مجالس و مراسم مورد نظر مشتریان می باشد. از جمله جشن های مرسوم در میان مردم جامعه، جشن دندونی می باشد. این جشن، به مناسبت رویش اولین دندان فرزند خانواده برگزار می گردد. میهمانان جشن دندونی به طور عام، ازمیان خانم های اقوام و نزدیکان انتخاب و دعوت می گردند. بدین جهت، خانواده ای که قصد برگزاری چنین جشنی دارد، درخواست نیروی خدماتی مجالس از شرکت خدماتی پذیرایی می نماید. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خانم مهماندار و انواع سرویس های ویژه جشن دندونی

تزئین منزل با بادکنک های مخصوص جشن دندونی

از جمله ملزومات جشن دندونی، تزئین منزل با ابزار تزئینی مخصوص جشن دندونی می باشد. از جمله این ابزار تزئینی می توان به بادکنک های مزین به عکس دندان و یا بادکنک های دندان شکل اشاره نمود. خانم مهماندار اعزامی از سوی شرکت ارائه دهنده خدمات تشریفات و پذیرایی دارای هنر طراحی و تزئین منزل با ریشه های رنگی، بادکنک و سایر ابزار و لوازم بوده و می تواند در این زمینه مشتری را یاری نماید.

تهیه و سرو بیسکوییت با تزئین دندان و مسواک

خانم مهماندار می بایست به پذیرایی از میهمانان در جشن دندونی بپردازد. به منظور پذیرایی، می توان از بیسکوییت های مخصوصی که با خامه، شکلات و یا ژله به شکل دندادن تزئین شده اند، استفاده نمود. اگر مشتری قادر به تهیه این بیسکوییت ها نباشد، شرکت خدمات پذیرایی قادر به تهیه آن و ارسال برای مشتری می باشد.

قرار دادن اشیاء در مقابل کودک توسط خانم مهماندار

از جمله رسم و رسومی که رعایت آن در برگزاری جشن دندونی مورد توجه مردم قرار می گیرد، قرار دادن یک سینی حاوی اشیاء مختلف در مقابل کودک مورد نظر و توجه نمودن به اینکه کودک چه شیئی را انتخاب می نماید، می باشد. در باور عامه، اعتقاد بر این است که شیئی که کودک در مراسم دندونی از داخل سینی برمی دارد، نشان دهنده شغل آینده وی می باشد. نیرو برای پذیرایی می تواند در انجام این سنت به خانواده کودک کمک نموده و برگزاری مراسم را هر چه جذاب تر نماید.

کمک به میهمانان هنگام اهداء هدایا 

از دیگر رسوم رایج در برگزاری این جشن، اهداء هدایایی به کودکی می باشد که به تازگی دندان درآورده است. خانم مهماندار می تواند این روند را تسریع نموده و با رعایت زمانبندی، میهمانان را به سمت کودک راهنمایی نمایند.