نیروی خدماتی مجالس

نیروی خدماتی مجالس

1397/10/13 سارا سلیمان پور
نیروی خدماتی مجالس اعزامی از سوی شرکت خدمات پذیرایی موج نو دارای مهارت و تخصص در برگزاری و پذیرایی از میهمانان در انواع مراسم می باشد. مجموعه موج نو در جذب نیروهای تشریفاتی خود از دو روش استفاده می نماید.

نیروی خدماتی مجالس

نیروی خدماتی مجالس اعزامی از سوی شرکت خدمات پذیرایی موج نو دارای مهارت و تخصص در برگزاری تشریفات مجالس و پذیرایی از میهمانان در انواع مراسم می باشد. مجموعه موج نو در جذب نیروهای تشریفاتی خود از دو روش استفاده می نماید. مسئولین این شرکت یا نیروهای خود را از میان افراد باتجربه و خبره در زمینه پذیرایی و مهمانداری استخدام می نمایند و یا از میان افرادی که دارای استعداد زیادی در انجام امور تشریفاتی بوده و به انجام این امور علاقه مند نیز می باشند. سپس افراد مستعد با شرکت در کلاس های آموزشی که توسط متخصصین بخش آموزش شرکت برگزار می گردد، می توانند سطح کاری خود را به سطح استاندارد برسانند. نیروی خدماتی مجالس به منظور موفقیت در ارائه سرویس به مشتریان شرکت باید دارای مشخصات و ویژگی هایی باشد که برخی از مهم ترین این مشخصات در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


ثبت سفارش از طریق وبسایت


نیروی خدماتی مجالس می بایست چه مشخصاتی داشته باشد؟

جوان و پرانرژی

از شرایط استخدام نیروی خدماتی مجالس در شرکت خدمات پذیرایی موج نو، جوان بودن می باشد. علت این امر این است که نیروهای جوان دارای انرژی زیادی بوده و به خوبی قادر به ارائه سرویس در مهمانی ها و انواع مجالس به مشتریان می باشند. به همین خاطر، سن نیروها به هنگام استخدام مورد تاکید قرار می گیرد. 

نیروی خدماتی مجالس مبادی به آداب 

شرکت موج نو به هنگام جذب پرسنل ارائه دهنده خدمات تشریفات و پذیرایی، بر ادب و اصالت خانوادگی نیروها اصرار داشته و طی مصاحبه های چند مرحله ای، اقدام به استخدام نیرو برای پذیرایی می نمایند. ادب پرسنل تشریفاتی از این جهت دارای اهمیت می باشد که این پرسنل به منازل و مجالس مشتریان اعزام شده و نوع برخورد آنها با میهمانان، بر کیفیت سرویس دهی به مشتری اثرگذار می باشد. در حقیقت، نیروی خدماتی مجالس نماینده شرکت بوده و بنابراین، نوع برخورد وی، بر تلقی مشتری از شرکت موثر می باشد. 

آراسته و دارای ظاهری موجه

نیروی خدماتی مجالس می بایست دارای ظاهری آراسته بوده و به هنگام حضور در منزل و مجالس مشتریان شرکت، وضعیت ظاهری موجه و مناسبی داشته باشد. لازم به ذکر است که نیروهای تشریفاتی شرکت موج نو همگی دارای لباس فرم می باشند. این لباس برای نیروهای آقا برای پذیرایی به صورت کت و شلوار آبی رنگ به همراه کراوات و یا پاپیون می باشد. لباس نیروهای خانم به صورت مانتو، شلوار و مقنعه آبی رنگ می باشد. در صورتی که مشتری اصرار بر پوشیدن و یا نپوشیدن لباس فرم توسط نیروی اعزامی داشته باشد، می تواند موضوع را با شرکت در میان بگذارد تا نیرو با ظاهری مناسب در منزل وی حضور یابد.