خدمات تشریفات

خدمات تشریفات

1397/9/14 سارا سلیمان پور
خدمات تشریفات مورد نیاز مردم بسیار گسترده و متنوع می باشد. شرکت خدمات پذیرایی قادر به سرویس دهی در زمینه پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار به شما عزیزان می باشد. اولین گام در خصوص برگزاری انواع مجالس، اجاره مکان مناسبی برای آن مجالس می باشد.

خدمات تشریفات

خدمات تشریفات موردنیاز مردم بسیار گسترده و متنوع می باشد. شرکت خدمات پذیرایی قادر به سرویس دهی در زمینه پذیرایی از مجالس و اعزام مهماندار به شما عزیزان می باشد. اولین گام در خصوص برگزاری انواع مجالس، اجاره مکان مناسبی برای آن مجالس می باشد. برگزاری عقد و عروسی و تولد و جشن ها، برگزاری کنفرانس ها و همایش ها و همچنین، برگزاری تشریفات ارگانی و سازمانی هر یک نیازمند مکان مناسبی بوده و شرکت خدماتی موج نو می تواند در خصوص تامین محل برگزاری انواع مراسمات، کمک رسان مشتریان خود باشد. 

خدمات تشریفات در خصوص مکان برگزاری مجالس

مکان برگزاری مجالس یکی از موارد مهمی است که باید قبل از هر چیزی برای انتخاب آن اقدام کرد. برای مکان برگزاری مجالس انواع مکان ها مانند منزل، ویلا، باغ، تالار، سالن و... پیشنهاد می شود. با توجه به نوع مراسم و تعداد مهمان ها باید بهترین مکان برگزاری مجالس را برگزید. 

رزرو و اجاره باغ برای مجالس عروسی

ممکن است مشتریان مجالس عقد و عروسی و همچنین مجالس تولد خود را در منزل، ویلا، باغ و یا سالن برگزار نمایند. شرکت خدماتی پذیرایی در راستای ارائه خدمات تشریفات به مشتریان، می تواند در خصوص رزرو و اجاره هر یک از موارد مزبور، مشتریان خود را یاری نماید. مکان برگزاری می بایست به گونه ای انتخاب شود که برای میهمانان صعب العبور نبوده و همچنین، به لحاظ دسترسی به وسایل نقلیه نیز مناسب باشد. همچنین، باغ ، ویلا و یا سالن مورد نظر می بایست دارای پارکینگ و یا فضایی به منظور پارک کردن ماشین میهمانان باشد تا در حین برگزاری مجلس، میهمانان نگران خودروی خود نبوده و بتوانند از حضور در مجلس لذت ببرند. 

رزرو و اجاره سالن کنفرانس و سالن همایش

رزرو و اجاره سالن برگزاری کنفرانس ها و همایش ها از دیگر خدمات شرکت خدماتی پذیرایی موج نو به مشتریان می باشد. این سالن ها می بایست دارای سیستم ویدئو پروژکتور و همچنین مجهز به مانیتورهای بزرگ بوده و ظرفیت سالن نیز می بایست متناسب با تعداد مدعوین کنفرانس و یا همایش موردنظر باشد. همچنین، از آنجا که در کنفرانس ها و همایش ها عمدتا فرد یا افرادی با حضور بر روی سن، به سخنرانی برای حضار می پردازد، از دیگر خدمات تشریفات در سالن های برگزاری همایش ها و کنفرانس ها، تجهیز سالن به سیستم های صوتی قوی می باشد. 

طراحی و تزئین مکان برگزاری مجالس عروسی و تولد

طراحی و تزئین مکان برگزاری مجالس عقد، عروسی و تولد موضوع بسیار مهمی در حیطه خدمات تشریفات می باشد. شرکت موج نو با بهره مندی از طراحان مجرب و حرفه ای و اعزام آنها به مکان برگزاری جشن های مشتریان خود، در جهت خدمات رسانی به مشتریان و جلب رضایت آنها گام بر می دارد. خدماتی چون گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی و مواردی از این دست، در زمره سرویس های طراحی و تزئین شرکت ارائه دهنده خدمات تشریفات و پذیرایی می باشد. 

مزایای استفاده از خدمات تشریفات مجالس

خدمات تشریفات مجالس موجب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می شود. خدمات تشریفات انواع مراسم و مجالس طبق زمان بندی دقیق انجام می شود. بنابراین هیچ بی برنامگی ای در پذیرایی از مهمانان مجالس به وجود نمی آید. خدمات تشریفات موج نو به شما کمک می کند تا بدون استرس و دغدغه، مراسم خود را برگزار کنید. برای هر نوع مراسمی می توانید روی خدمات تشریفات و تیم خدمه پذیرایی موج نو حساب کنید. خدمات تشریفات شامل مواردی مثل انتخاب مکان برگزاری مراسم مثل باغ، سالن، تالار و... است. انتخاب مکان برگزاری تشریفات مجالس با توجه به فصل سال متفاوت است. معمولاً خدمات تشریفات حرفه ای و باتجربه به این جزئیات برای ارائه خدمات تشریفات منحصربه فرد و بی نقص توجه می کنند. اگر مراسم جشن عروسی یا نامزدی باشد، تیم خدمات تشریفات تمام کارهای تزئین ماشین عروس متناسب با سلیقه و بودجه مشتری را انجام می دهند. 

با سفارش خدمات تشریفات دیگر نگران این نیستید که چگونه باید فضای مراسم را تزئین کنید تا محل برگزاری مراسم برای مهمانان جذاب و زیبا باشد. نیروهای خدمات تشریفات با تزئین فضای مراسم، طراحی دکور زیبا و نورپردازی جذاب همه چیز را برای یک مراسم کامل و بی نقص فراهم می کنند. با دریافت خدمات تشریفات در واقع خلاقیت متنوع نیروهای تشریفات را در یک  پکیج دریافت می کنید. نیروهای خلاق با گل آرایی، میوه آرایی، بادکنک آرایی فضای مراسم را زیبا و دوست داشتنی می کنند تا به عنوان روز یا شب به یادماندنی در خاطر مهمانان و میزبانان ثبت شود. 

 خدمات تشریفات مجالس موج نو شامل چیست؟

برگزاری تشریفات مجالس زیر را از نیروهای آموزش دیده موج نو بخواهید:

  • مراسم عروسی
  • جشن نامزدی
  • جشن تولد
  • جشن های فارغ التحصیلی
  • مراسم ضیافت افطار و جشن های مذهبی
  • برگزاری سفره های ولیمه و نذری
  • مجالس ترحیم و عزاداری
  • همایش ها و سمینارها
  • جلسات رسمی محل کار

نیروی خدماتی جهت پذیرایی از مهمانان دارای مهارت بالا در پذیرایی و استقبال یا بدرقه مهمانان و طراحی صفر تا صد فضا و مقدمات مراسم هستند.  نیروی پذیرایی خانم و آقای موج نو آموزش دیده هستند و تجربه بالایی در زمینه خدمات تشریفات دارند. 

چگونه می توان خدمات تشریفات موج نو را دریافت کرد؟

خدمات تشریفات موج نو به اشخاص و سازمان ها ارائه می شود. موج نو با 14 سال سابقه ارائه خدمات منازل و محل کار، این افتخار را دارد تا در خدمت شهروندان تهرانی باشد. برای سفارش خدمات موج نو فقط کافیست با شماره 02174402 یا شماره 02178402000 تماس بگیرید و با دریافت مشاوره و راهنمایی های رایگان، سفارش خود را ثبت کنید. 

شرکت موج نو برای ثبت سفارش سریع، راحت و بهینه، اپلیکیشن سِرویک را طراحی و عرضه کرد. تمام خدمات موج نو در این اپلیکیشن قابل سفارش است. با مراجعه به وب اپلیکیشن سِرویک، طی چند گام ساده سفارشتان را ثبت می کنید و هر تعداد نیرو برای پذیرایی و خدمات تشریفات که می خواهید، سفارش می دهید.