موسسه نگهداری از سالمندان

موسسه نگهداری از سالمندان

1398/9/27 سارا سلیمان پور
موسسه نگهداری از سالمندان قادر به ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از سالمند به مشتریان خود می باشد. این موسسه با استخدام نیروهای مراقب سالمند، بهیاران و پرستاران مجرب، در راستای خدمات رسانی به سالمندان عزیز گام بر می دارد.

موسسه نگهداری از سالمندان 

موسسه نگهداری از سالمندان قادر به ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از سالمند به مشتریان خود می باشد. این موسسه با استخدام نیروهای مراقب سالمند، بهیاران و پرستاران مجرب، در راستای خدمات رسانی به سالمندان عزیز گام بر می دارد. نیروهای فعال در چنین موسساتی می بایست در ابتدا با سالمندان و روحیات و نیازهای آنها در زمینه های مختلف آشنا شده و سپس مهارت های لازم در خصوص تامین این نیازها را کسب نمایند. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع نیروهای مراقبتی که موسسه نگهداری از سالمندان به منزل مشتریان اعزام می نماید، بپردازیم.

موسسه نگهداری از سالمندان و خدمات قابل ارائه به مشتریان

اعزام نیروی مراقب سالمند به منزل مشتریان 

همان طور که اشاره شد، موسسه نگهداری از سالمندان دارای انواع پرسنل مراقبتی بوده و بر اساس نیاز مشتریان خود، به اعزام این نیروها به منزل مشتریان خواهد پرداخت. نیروی مراقب سالمند از جمله پرسنل چنین موسساتی می باشند. این نیروها قادر به تامین نیازهای عمومی سالمندان می باشند. برخی از سرویس هایی که نیروی مراقب سالمند در اختیار سالمند مورد نظر خود قرار می دهد بدین شرح می باشد: تهیه غذا و دادن غذا به سالمند، تامین ایمنی سالمند، صحبت کردن با سالمند در صورت تمایل وی، تعویض پوشک سالمند در مورد سالمندانی که کنترل ادرار ندارند، کمک به سالمند برای راه رفتن، کمک به سالمند برای رفتن به دستشویی، بردن سالمند به هواخوری و مواردی از این دست. 

اعزام بهیار به منزل مشتریان

موسسه نگهداری از سالمندان همچنین، قادر به اعزام بهیار به منزل مشتریان خود می باشد. بهیاران دارای مجوز برای انجام اموری چون انجام تزریقات و تعویض پانسمان سالمند می باشند. تعویض پانسمان می تواند مربوط به جراحات جزئی و سطحی مانند بریدگی سطحی با چاقو و یا مربوط به جراحات عمیقی چون زخم بستر باشد. این نیروها، می توانند نقشی کلیدی در روند مراقبت از سالمند ایفا نمایند.

اعزام پرستار مجرب به منزل مشتریان

در مواقعی که سالمند بیمار بوده و دارای شرایط حساسی می باشد، موسسه نگهداری از سالمندان در صورت اعلام نیاز مشتری، پرستاران حرفه ای به منزل وی اعزام می نماید. در خصوص سالمندانی که نیاز به مراقبت های ویژه دارند، عموما پرستار شبانه روزی اعزام شده و پرستار مزبور به صورت شبانه روزی مسئولیت کنترل علائم حیاتی سالمند را بر عهده خواهد داشت. سالمندانی که دچار حمله قلبی شده اند، سالمندانی که عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته و دوران نقاهت خود را در منزل سپری می نمایند، سالمندانی که نیاز به تزریق انسولین دارند، همه و همه نیازمند مراقبت های ویژه و دریافت خدمات از پرستار شبانه روزی می باشند. 

مرکز توانبخشی و نگهداری از سالمندان موج نو

مرکز توانبخشی و نگهداری از اسلمندان موج نو یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز شهر تهران می باشد. شما عزیزان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید وارد قسمت خانه سالمندان موج نو بشوید.