قیمت پرستار شبانه روزی

قیمت پرستار شبانه روزی

1398/10/7 سارا سلیمان پور
قیمت پرستار شبانه روزی در موسسه پرستاری از قیمت پرستار روزانه و همچنین قیمت پرستار پاره وقت و روزمزد بیشتر می باشد. همچنین، قیمت پرستار شبانه روزی از قیمت نیروی مراقب سالمند در شرکت خدماتی ارائه دهنده خدمات نگهداری از سالمند نیز بیشتر می باشد.

قیمت پرستار شبانه روزی

قیمت پرستار شبانه روزی در موسسه پرستاری از قیمت پرستار روزانه و همچنین قیمت پرستار پاره وقت و روزمزد بیشتر می باشد. همچنین، قیمت پرستار شبانه روزی از قیمت نیروی مراقب سالمند در شرکت خدماتی ارائه دهنده خدمات نگهداری از سالمند نیز بیشتر می باشد. علت این امر، تعدد مسئولیت هایی است که پرستار شبانه روزی بر عهده دارد. اما لازم به ذکر است که قیمت پرستار شبانه روزی نهایتا بر اساس میزان و نوع سرویس های مورد نیاز سالمند و همچنین توافق میان مشتری و شرکت نگهداری از سالمندان در منزل تعیین می گردد.  

قیمت پرستار شبانه روزی بر اساس چه فاکتورهایی تعیین می گردد؟

سالمند تنها زندگی می کند یا خیر؟

همان طور که اشاره نمودیم، قیمت پرستار شبانه روزی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل اثرگذار بر این امر، تنها زندگی کردن سالمند و یا زندگی کردن وی با شخص دیگری می باشد. سالمندی که تنها زندگی می کند، قطعا نیاز به کمک بیشتری داشته و پرستار اعزامی در چنین مواقعی می بایست خدمات گسترده تری به سالمند مورد نظر ارائه نماید. خدماتی چون همراهی سالمند به منظور انجام تمامی امور شخصی خود مانند رفتن به دستشویی، رفتن به حمام، غذا خوردن، رفتن به رختخواب و سایر امور شخصی سالمند، در حیطه وظایف پرستار شبانه روزی می باشد. 

تلفن رزرو : 02174402

سالمند سالم است یا بیمار؟

سالم بودن و یا ابتلاء شخص سالمند به بیماری، از دیگر عوامل اثرگذار بر قیمت پرستار سالمند در منزل می باشد. سالمند سالم، تنها برای تامین احتیاجات خود مانند تهیه و خوردن غذا، انجام امور شخصی، تضمین ایمنی و مواردی از این دست، نیازمند کمک می باشد. اما سالمند بیمار علاوه بر تامین این نیازها، به دریافت خدمات درمانی نیز نیازمند می باشد. نوع و تعداد بیماری های شخص سالمند نیز بر دستمزد پرستار اعزامی موثر می باشد. سالمند دچار فلج عضلانی دارای نیازهای متفاوتی با سالمند مبتلا به آلزایمر می باشد. همچنین، سرویس های مورد نیاز سالمند مبتلا به نارسایی قلبی با سرویس های مورد نیاز سالمند مبتلا به پارکینسون متفاوت می باشد. 

سالمند کنترل ادرار دارد یا خیر؟

سالمندی که دارای کنترل ادرار می باشد، می تواند با کمک پرستار خویش به دستشویی مراجعه نموده و کار خود را انجام دهد. اما سالمندی که کنترل ادرار نداشته و از پوشک استفاده می نماید، پوشک خود را کثیف نموده و در این موارد، پرستار سالمند می بایست وضعیت پوشک سالمند را چک کرده و در صورت آلوده شدن پوشک، آن را تعویض نماید. پرستار سالمند می بایست از رها نمودن سالمند با پوشک کثیف به مدت طولانی اجتناب ورزد. قیمت پرستار شبانه روزی در مورد سالمند پوشکی در قیاس با سالمندی که کنترل ادرار دارد، افزایش پیدا می نماید.