خدمات پرستاری در منزل تهران

خدمات پرستاری در منزل تهران

1398/8/22 سارا سلیمان پور
خدمات پرستاری در منزل تهران بسیاری از خدمات مراقبتی، بهداشتی و پزشکی مورد نیاز سالمندان را در بر می گیرد. موسسه پرستاری قادر به اعزام پرستاران خبره به منزل مشتریان خود به منظور ارائه خدمات پرستاری در منزل تهران و همچنین، عرضه خدمات درمانی به سالمندان می باشد.

خدمات پرستاری در منزل تهران

خدمات پرستاری در منزل تهران بسیاری از خدمات مراقبتی، بهداشتی و پزشکی مورد نیاز سالمندان را در بر می گیرد. موسسه پرستاری قادر به اعزام پرستاران خبره به منزل مشتریان خود به منظور ارائه خدمات پرستاری در منزل تهران و همچنین، عرضه خدمات درمانی به سالمندان می باشد. تعدادی از خدمات پرستاری در منزل تهران در ادامه شرح داده خواهد شد. 

خدمات پرستاری در منزل تهران چه مواردی را در بر می گیرد؟

انجام تزریقات در منزل شخص سالمند

پرستاران اعزامی از سوی موسسه پرستاری، در صورت اعلام نیاز مشتری، قادر به انجام تزریقات برای سالمند می باشند. بسیاری از سالمندان می بایست به صورت روزانه و یا هفتگی داروهایی را از طریق تزریق وریدی دریافت نمایند. مراجعه سالمند به درمانگاه به منظور انجام تزریقات، ممکن است برای وی دشوار بوده و سالمند در این خصوص با مشکل مواجه گردد. در این صورت، حضور فردی آگاه به نحوه تزریق انواع آمپول، در خصوص دریافت این سرویس ضروری می باشد. استخدام پرستار از سوی خانواده فرد سالمند، می تواند به منظور انجام تزریق به موقع سالمند در کنار انجام سایر خدمات مراقبتی صورت پذیرد.

باز کردن گچ در سالمندان دچار شکستگی

خدمات پرستاری در منزل تهران شامل باز کردن گچ دست، پا و یا سایر اندام ها در سالمندانی که دچار شکستگی شده اند نیز می گردد. پرستار اعزامی در خصوص زمان مناسب باز نمودن گچ و نیز نحوه باز کردن گچ به گونه ای که از آسیب رسیدن به سالمند جلوگیری به عمل آید، دانش و مهارت کافی داشته و به خوبی قادر به تامین نیاز سالمند دچار شکستگی می باشد. 

وصل کردن سرم به سالمند

در بسیاری از موارد، سالمندان نیاز به دریافت دارو و یا مواد مغذی از طریق سرم پیدا می نمایند. پرستاران در راستای ارائه خدمات پرستاری در منزل تهران ، می توانند سرم مورد نیاز سالمند که طبق دستور پزشک تجویز و تهیه شده را به سالمند وصل نموده و داروهای مورد نیاز وی را نیز به داخل سرم تزریق نماید. 

خونگیری از بیمار

سالمندانی که دارای مشکلات حرکتی بوده و یا حرکت کردن آنها به کندی صورت می گیرد، اگر نیاز به آزمایش خون پیدا نمایند، برای مراجعه به آزمایشگاه با مشکل مواجه گشته و این امر برای آنها دشوار خواهد بود. خدمات پرستاری در منزل تهران شامل اعزام پرستار به منزل شخص سالمند و خونگیری از سالمند نیز می گردد. نیروی اعزامی سپس می بایست در اسرع وقت خون شخص سالمند را به آزمایشگاه برساند.