موسسه پرستاری

موسسه پرستاری

1397/11/28 سارا سلیمان پور
موسسه پرستاری دارای سرویس ها و خدمات گسترده ای در حوزه مراقبت و نگهداری از سالمند بوده و خانواده های دارای عضو سالمند، قادر به ثبت سفارش درخواست پرستار و نیروی مراقب سالمند از طریق وبسایت و اپلیکیشن چنین موسساتی می باشند.

موسسه پرستاری

موسسه پرستاری دارای سرویس ها و خدمات گسترده ای در حوزه مراقبت و نگهداری از سالمند بوده و خانواده های دارای عضو سالمند، تمایل به به ثبت سفارش درخواست نیروی مراقب سالمند از طریق وبسایت و اپلیکیشن چنین موسساتی دارند. شرکت خدماتی موج نو با توجه به این نیاز مشتریان و به منظور رفاه حال آنها، اقدام به طراحی و عرضه اپلیکیشن درخواست خدمات سرویک(لینک دانلود اپلیکیشن سرویک از طریق کافه بازار)نموده است. سرویس دهی نیروهای مراقب و پرستاران موسسه پرستاری به سالمندان، با یکدیگر متفاوت بوده و مشتری به هنگام ثبت درخواست اعزام نیرو، می بایست به این نکته توجه نماید. نیروی مراقب سالمند قادر به مراقبت و نگهداری از سالمندان و جلوگیری از بروز خطر و آسیب برای سالمندان می باشند. این نیروها همچنین، می بایست داروهای سالمند را بر اساس زمانبندی مورد درخواست مشتری به وی تحویل دهند. برخی مسئولیت ها که در حیطه وظایف پرستاران قرار می گیرد، در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


موسسه پرستاری و سرویس های قابل ارائه به سالمندان

 تعویض و یا خارج نمودن سوند در سالمندان دارای مشکل دفع ادرار

سوند ادرای لوله ایست باریک و منعطف که در بیمارانی که به هر دلیلی قادر به دفع ادرار و تخلیه مثانه خود نمی باشند، مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مسئولیت هایی که پرستار اعزامی از سوی موسسه مراقبت و نگهداری بر عهده دارد، تعویض و یا خارج نمودن سوند از بدن فرد سالمند می باشد. پرستاران در خصوص اصول خارج نمودن سوند از بدن بیمار آموزش دیده اند. بدین ترتیب، خانوده ها می توانند با سپردن تعویض سوند سالمند خود به این نیروها، در خصوص عدم تحمل درد و سایر مشکلات در سالمند خود، آسوده خاطر باشند.

تعویض سوند

کشیدن بخیه در خصوص سالمندانی که مورد عمل جراحی واقع شده اند

ممکن است سالمند با مشکلات متعددی مواجه شود و در راستای برطرف نمودن این مشکلات، نیاز به عمل جراحی پیدا نماید. اگر در عمل جراحی بدن بیمار بخیه خورده باشد، پس از مدتی می بایست این بخیه ها از بدن بیمار کشیده شود. از دیگر مسئولیت هایی که پرستار اعزامی از سوی موسسه پرستاری بر عهده دارد، کشیدن نخ بخیه از بدن سالمندانی است که عمل جراحی بر روی آنها انجام شده است. این افراد همچنین می بایست مسئولیت نظافت منزل شخص سالمند را نیز بر عهده بگیرند.  

تعویض پانسمان سوختگی در سالمندان 

اگر سالمند دچار سوختگی شده باشد، می بایست توسط پزشکان متخصص در مراکز سوانح و سوختگی مورد درمان و پانسمان واقع گردد. پانسمان فردی که دچار سوختگی شده است، می بایست بر اساس دستور پزشک و در فواصل زمانی منظم تعویض گردد. موسسه پرستاری در صورت درخواست مشتری، قادر به اعزام نیروی متخصص پرستاری به منزل شخص سالمند به منظور تعویض پانسمان وی می باشد.