دستمزد پرستاری  از سالمند با بیماری پارکینسون

دستمزد پرستاری از سالمند با بیماری پارکینسون

1399/7/28 سارا سلیمان پور
دستمزد پرستاری سالمند و هزینه نگهداری سالمند در منزل مبحثی کلیدی در روند کاری شرکت های خدماتی پرستاری می باشد. مشتری ها در ابتدا می بایست در خصوص انتخاب نوع نیروی مراقبتی برای سالمند خود تحقیق و تصمیم گیری نموده و سپس اقدام به درخواست نیرو نمایند.

دستمزد پرستاری از سالمند با بیماری پارکینسون

دستمزد پرستاری سالمند و هزینه نگهداری سالمند در منزل مبحثی کلیدی در روند کاری شرکت های خدماتی پرستاری می باشد. مشتری ها در ابتدا می بایست در خصوص انتخاب نوع نیروی مراقبتی برای سالمند خود تحقیق و تصمیم گیری نموده و سپس اقدام به درخواست نیرو نمایند. ممکن است سالمند دچار مشکلات روحی و یا جسمی متعددی باشد. در این صورت، سالمند به منظور انجام امور شخصی خود با مشکل مواجه بوده و برای انجام این امور، نیازمند کمک می باشد. از جمله بیماری هایی که بسیاری از سالمندان با آن دست و پنجه نرم می نمایند، بیماری پارکینسون می باشد. دستمزد پرستاری سالمند مبتلا به پارکینسون تابع میزان نیازهای این فرد بوده و نیازهای چنین فردی نیز تابع میزان پیشروی بیماری وی می باشد. برخی مشخصات و علائم افراد مبتلا به بیمارری پارکینسون در ادامه این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

می توانید برای دریافت خدمات پرستاری با شماره 02174402 تماس بگیرید.

علائم بیماری پارکینسون و دستمزد پرستاری سالمند

لرزش

از جمله علائم بارز بیماران مبتلا به پارکینسون، لرزش دست و سایر اندام ها می باشد. سالمندی که با مشکل لرزش مواجه می باشد، برای انجام بسیاری از امور خود مانند نوشیدن مایعات، با مشکل مواجه می گردد. نیروی مراقب سالمند در این شرایط می تواند نقش موثری در یاری رساندن به بیمار ایفا نماید. 

کندی حرکت

از جمله مشکلاتی که بیماران مبتلا به پارکینسون با آن مواجه می باشند، کندی حرکتی می باشد. این افراد عموما هنگام راه رفتن، آهسته گام بر می دارند. مبتلایان به بیماری پارکینسون عمدتا به منظور انجام امور شخصی خود نیازمند کمک می باشند. دستمزد پرستاری سالمند متاثر از میزان کمک مورد نیاز سالمندان مبتلا به آلزایمر در انجام امور شخصی اش می باشد. 

سفتی عضلات

از دیگر علائم بیماری پارکینسون، سفتی عضلات می باشد. سفتی عضلات منجر به بروز مشکلاتی در حرکت کردن سالمند مبتلا به پارکینسون می گردد. دستمزد پرستاری سالمند بر اساس میزان سفتی عضلات سالمند و میزان خدمات ارائه شده به سالمند، متغیر می باشد.  

کشیدگی پا بر روی زمین 

سالمندان مبتلا به پارکینسون به هنگام راه رفتن با مشکل مواجه بوده و علاوه بر کندی حرکت، دچار مشکل کشیدگی پا بر روی زمین نیز می باشند. نیروی مراقب سالمند در چنین مواقعی می بایست سالمند را به هنگام راه رفتن حمایت نموده و از زمین خوردن آنها جلوگیری نمایند. دستمزد پرستاری سالمند مبتلا به پارکینسون در حالتی که بیماری پیشرفته بوده و بیمار نیاز به کمک زیادی به هنگام راه رفتن داشته باشد، نسبت به حالتی که بیماری در مراحل اولیه بوده و سالمند بتواند مستقلا حرکت نماید، بیشتر خواهد شد.