بهترین سرای سالمندان

بهترین سرای سالمندان

1398/9/23 سارا سلیمان پور
بهترین سرای سالمندان مرکزی است که سالمند در آن مکان احساس راحتی نموده و از حضور در آنجا، احساس دلتنگی و غریبی به وی دست ندهد. بهترین سرای سالمندان همچنین، مرکزی است که علاوه بر تامین نمودن نیازهای اولیه فرد سالمند، بتواند تسهیلات و امکانات ویژه ای نیز در اختیار وی قرار دهد.

بهترین سرای سالمندان

بهترین سرای سالمندان مرکزی است که سالمند در آن مکان احساس راحتی نموده و از حضور در آنجا، احساس دلتنگی و غریبی به وی دست ندهد. بهترین سرای سالمندان همچنین، مرکزی است که علاوه بر تامین نمودن نیازهای اولیه فرد سالمند، بتواند تسهیلات و امکانات ویژه ای نیز در اختیار وی قرار دهد. سالمندان گروهی از جامعه می باشند که نسبت به سایر گروه های سنی آسیب پذیرتر و در عین حال، سرشار از تجربه و بسیار قابل احترام می باشند. بنابراین، این افراد می بایست در محیطی زندگی کنند که احساس امنیت، آرامش و احترام نموده و همچنین، امکان به اشتراک گذاری تجارب خویش را نیز بیابند. شرکت خدماتی موج نو با معرفی و رزرو سرای سالمندان موج نو، این امکان را برای خانواده های دارای فرد سالمند فراهم نموده که بتوانند به آسودگی خاطر در خصوص مراقبت و نگهداری از سالمند خود دست یابند. 

بهترین سرای سالمندان چه مشخصاتی دارد؟

اخذ مجوزهای رسمی

مراکز مراقبت و نگهداری از سالمندان به منظور فعالیت در این زمینه، در ابتدا می بایست اقدام به اخذ مجوزهای رسمی از سازمان بهزیستی نمایند. بهترین سرای سالمندان ، مرکزی است که پس از اخذ مجوز فعالیت، در جهت خدمات رسانی به سالمندان منطبق بر استانداردهای جهانی گام بردارد. 

موقعیت مکانی مناسب

بهترین سرای سالمندان مرکزی است که از نظر دسترسی به داروخانه، بیمارستان و سایر مراکز امدادرسانی و خدماتی، موقعیت مکانی مناسبی داشته باشد. سهولت تردد با وسایل نقلیه نیز از دیگر مشخصاتی است به هنگام راه اندازی مراکز سرای سالمندان می بایست مد نظر قرار گیرد.

امکانات بهداشتی و درمانی

از جمله نیازهای ضروری سالمندان، نیاز به امکانات بهداشتی و درمانی می باشد. بهترین سرای سالمندان مرکزی است که در آن به بهداشت فردی سالمندان توجه شده و حمام بردن سالمندان به طور منظم و زمانبندی شده انجام شود. لباس سالمند، رختخواب سالمند و سرویس های بهداشتی می بایست به طور منظم تمیز شوند. سرای سالمندان موج نو علاوه بر فراهم نمودن امکانات بهداشتی، امکانات پزشکی و مراقبتی با کیفیت بسیار بالا نیز در اختیار سالمندان عزیز قرار می دهد. 

هزینه نگهداری

بهترین سرای سالمندان مرکزی است که به دنبال دریافت هزینه های گزاف از مشتریان خود نبوده و خدمات رسانی به سالمندان، از اولویت های دست اندرکاران و پرسنل این مجموعه باشد. هزینه ها می بایست به گونه ای باشد که خانواده دارای فرد سالمند بتواند از عهده آن برآمده و دغدغه مالی، مانع بهره مندی سالمندان از مراکز مراقبت و نگهداری از سالمند نگردد. همچنین، در نظر گرفتن امکان تقسیط هزینه ها برای مشتریان، از جمله امکاناتی است که سالمند خانه سپیدار برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

خانه سالمندان و سرای سالمندان موج نو

خانه سالمندان موج نو دارای تیمی مجرب و همچنین مسئولیت پذیر می باشد که در این خانه سالمندان به صورت 24 ساعته از سالمندان مراقبت به عمل می آورند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این خانه سالمندان می توانید وارد لینک خانه سالمندان موج نو بشوید. همچنین می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02174402 تماس حاصل فرمائید.