خانه سالمندان

خانه سالمندان

1397/12/14 سارا سلیمان پور
خانه سالمندان موج نو از جمله مراکز خوش نام سرای سالمندان شرق تهران می باشد که سرویس های مراقبتی، پزشکی و توانبخشی متعددی در اختیار سالمندان عزیز قرار می دهد.

خانه سالمندان

خانه سالمندان موج نو از جمله مراکز خوش نام سرای سالمندان شرق تهران می باشد که سرویس های مراقبتی، پزشکی و توانبخشی متعددی در اختیار سالمندان عزیز قرار می دهد. شرکت خدماتی موج نو مفتخر است که با معرفی خانه سالمندانموج نو ، ، گامی موثر در جهت کمک به رزرو سرای سالمندان برای مشتریان خود برداشته و آنها را از خدمات بی نظیر این مرکز بهره مند می سازد. اما سالمندان علاوه بر مراقبت های پزشکی و مراقبتی، نیاز به تفریح و سرگرمی نیز دارند. این امر ممکن است عمدتا از سوی اطرافیان شخص سالمند به فراموشی سپرده شود. سرای سالمندان موج نو امکانات فرهنگی، سرگرمی و تفریحی زیادی برای سالمندان این مرکز در نظر گرفته که بخش فرهنگی این امکانات به شرح زیر می باشد :


ثبت سفارش از طریق وبسایت


خدمات فرهنگی در خانه سالمندان موج نو

فعالیت کتابخوانی گروهی

از جمله سرویس های فرهنگی که خانه سالمندان موج نو در زمینه نگهداری سالمند برای مشتریان خود در نظر گرفته است، ترتیب دادن فعالیت کتابخوانی به صورت گروهی می باشد. این فعالیت بدین صورت می باشد که سالمندانی که به کتاب و کتابخوانی علاقه دارند، داخل خانه سالمندان گرد هم آمده و به کتابخوانی می پردازند. سالمندانی که توانایی خواند کتاب دارند، به خواندن بخشی از یک کتاب پرداخته و سالمندانی که توانایی خواندن کتاب نداشته باشند، به شنیدن کتابخوانی سایر افراد اکتفا نموده و از آن لذت می برند. موضوع کتاب نیز بر اساس علاقه مندی سالمندان و یا از میان کتاب های پرفروش  انتخاب می گردد. 

تماشای فیلم در کنار سایر سالمندان

تماشای فیلم بر اساس سلیقه سالمند و در ژانرهای مختلف، از جمله نیازهای تمامی سالمندان می باشد. این فعالیت که در زمره فعالیت های فرهنگی می باشد، شامل تماشای فیلم های کمدی، فیلم های اکشن و پر جنب و جوش، فیلم های معناگرا، فیلم های پلیسی، فیلم های اجتماعی و سایر فیلم ها می باشد. خانه سالمندان موج نو ترتیبی داده که سالمندان این مرکز بتوانند همگی در کنار یکدیگر از تماشای فیلم لذت ببرند. این مرکز روز معینی را در هفته به انجام این فعالیت اختصاص داده است. 

فعالیت شعرخوانی

فعالیت شعرخوانی از دیگر فعالیت های فرهنگی است که در سرای سالمندان موج نو برای سالمندان عزیز در نظر گرفته شده است. سالمندانی که اهل ادبیات و شعر می باشند، با شرکت در این گردهمایی ها و خواندن شعر، به تلطیف روحیه خود و سایر سالمندان می پردازند. شرکت در مسابقات مشاعره نیز از دیگر فعالیت هایی است که از سوی این شرکت برای سالمندان ترتیب داده شده و منجر به ترغیب سالمندان به رقابت با یکدیگر و به چالش کشیدن آنها می گردد.