شرکت خدمات نظافتی

شرکت خدمات نظافتی

1397/8/24 سارا سلیمان پور
شرکت خدمات نظافتی قادر به ارائه خدمات نظافتی متعددی به مشتريان خود می باشد. خدمات نظافتی قابل ارائه از سوی شرکت های خدمات نظافتی، طيف وسيعی از سرويس های نظافتی را در بر می گيرد. دریافت خدمات از شرکت خدمات نظافتی می تواند چالش های به کارگیری نیروهای باتجربه و مطمئن را به میزان قابل توجهی کم کند و سبب صرفه جویی در هزینه ها و وقت شود.

شرکت خدمات نظافتی

شرکت خدمات نظافتی قادر به ارائه خدمات نظافتی متعددی به مشتريان خود می باشد. خدمات نظافتی قابل ارائه از سوی شرکت های خدمات نظافتی، طيف وسيعی از سرويس های نظافتی را در بر می گيرد که برخی از اين سرويس ها عبارتند از: خدمات نظافت منزل، خدمات نظافت محل کار و شرکت ها، خدمات نظافت مشاعات (راه پله)، خدمات کفسابی، خدمات ارتفاع کاری و نماشويی، پيمانکاری. شرکت خدمات نظافتی قادر به ارائه خدمات نظافتی به مشتريان خود توسط نيروهای نظافتی آموزش ديده و متخصص می باشد. در ادامه به بررسی مهمترين مباحثی که عمدتا در حوزه خدمات نظافت مطرح می گردند، خواهيم پرداخت. 


ثبت سفارش از طریق وبسایت


مهمترين مباحث مطرح در حوزه خدمات نظافت

جنسيت کارگر نظافت منزل

از موارد مهمی که شرکت خدمات نظافتی به هنگام ارائه سرويس به مشتريان خود می بايست مد نظر قرار دهد، جنسيت نيروی نظافتی می باشد. دستمزد کارگر نظافت منزل خانم از دستمزد کارگر نظافت منزل آقا بيشتر می باشد. شرکت خدماتی به هنگام ثبت سفارش مشتريان، می بايست اين نکته را به مشتريان اعلام نمايد تا با توجه به شرايط خود، بتوانند نيروی نظافتی مناسب را انتخاب نمايند. برخی از امور نظافت منزل توسط نظافتچی خانم به صورت دقیق تری انجام می شود. همچنین فعالیت های سنگین مانند دیوارشویی یا نظافت سقف برای خانم ها شامل سختی کار می شود وهزینه بیشتری برای مشتریان به دنبال دارد. در صورت درخواست این خدمات، به مشتری پیشنهاد می شود برای دریافت خدمات به صرفه و اقتصادی از نظافتچی آقا استفاده کند. درصورتی که به خدماتی نظیر آشپزی و پذیرایی از مهمانان نیاز باشد، نیروهای خانم خدمات مناسب تری ارائه خواهند داد. 

تعرفه نظافت منزل

شرکت خدمات نظافتی در قبال ارائه سرويس به مشتريان، برای هر يک از خدمات نظافت، تعرفه ای در نظر می گیرد. تعرفه خدمات نظافت شرکت های نظافتی کاملاً شفاف و مطابق با نرخ های متداول در جامعه است. هزینه و قیمت خدمات نظافت منزل بر اساس تعداد ساعت ارائه خدمت محاسبه می شود. با توجه به حجم کار و متراژ محل موردنظر، تعداد ساعات کار فرق می کند. البته برای برخی از خدمات مانند نظافت مشاعات، هزینه ها به جای تعداد ساعت به صورت کنترات تعیین می شود. برای خدمات نظافت عمومی، تعرفه ای در نظر گرفته شده و در ازای افزوده شدن ساير خدمات نظافت در حوزه نظافت منزل، هزينه جداگانه ای نيز در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است که اين هزينه اضافی، در نظافت منزل توسط خانم قابل تعريف می باشد. برخی از خدمات نظافت که منجر به افزايش دستمزد کارگر نظافت منزل خانم می گردد، عبارتند از: نظافت شيشه، نظافت فرش و موکت با استفاده از شامپو فرش، نظافت لوستر، نظافت ديوار، نظافت مبل. 

نظافت ساعتی و يا کنتراتی

نظافت ساعتی و نظافت کنتراتی، هر يک دارای تعرفه معينی می باشند. شرکت خدمات نظافتی به هنگام ارائه سرويس های نظافتی به مشتريان خود، می بايست ساعتی و يا کنترات بودن سرويس نظافتی مورد نظر را معين نمايد. بدين ترتيب، پرداخت دستمزد کارگر برای نظافت منزل نيز متفاوت خواهد شد. برخی از خدمات مانند نظافت مشاعات به دو صورت ارائه می شوند. نظافت مشاعات کنترات از خدمات پرطرفدار شرکت موج نو است و اکثر مشتریان ترجیح می دهند این سرویس را برای نظافت راه پله، پارکینگ، پشت بام و مشاعات ساختمان دریافت کنند. نظافت مشاعات ساعتی هم برای نظافت بعد از بنایی یا نظافتی که شامل دیوارشویی است، پیشنهاد می شود. 

سطح خدمات نظافت؛ عادی یا ویژه؟

خدمات نظافت معمولاً در دو سطح ویژه و عادی ارائه می شود. خدمات وی آپی  یا ویژه توسط ممتازترین نیروهای نظافت انجام می شوندو به تمام جزئیات حین ارائه خدمت توجهی مضاعف می شود. البته این تفاوت به آن معنا نیست که نیروهای نظافت عادی سطح پایین تری از خدمت را ارائه می دهند، بلکه در هر دو سطح خدمات باکیفیتی ارائه می شود اما با توجه به سابقه و تجربه نیروهای نظافت وی آی پی، خیال مشتریان در دریافت خدمات ایده آل آسوده خواهد بود.

ميزان سختی خدمات نظافت مورد نياز مشتری

شرکت خدمات نظافتی قادر به ارائه سرويس در تمامی حوزه های نظافتی می باشد. اما برخی از خدمات نظافت به راحتی توسط همه نيروهای نظافتی قابل انجام می باشد؛ در حالی که برخی ديگر از خدمات، نياز، جزء مشاغل سخت محسوب شده و نياز به صرف انرژی و نيروی فيزيکی بيشتری دارد. عموما برای انجام چنين اموری، کارگر نظافت منزل آقا استخدام می گردد. تنها تعداد اندکی از نيروهای خدماتی خانم قادر به ارائه چنين سرويس هايی می باشند. و اين نيروها، جزء نيروهای خدماتی ويژه شرکت خدماتی نظافتی محسوب می گردند. 

خدمات نظافت شرکت موج نو را چگونه دریافت کنیم؟

شرکت موج نو حدود 70 خدمت در حوزه های مختلف به شهروندان تهرانی، شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهد. خدمات نظافت یکی از آن ها است که توسط نیروهای عادی یا وی آی پی آقا یا خانم انجام می شود. موج نو از طریق درگاه های مختلفی به مشتریان خود خدمت ارائه می کند. برای دریافت خدمات نظافت منزل فوری در تهران می توانید از سه روش زیر اقدام کنید:

اپلیکیشن سِرویک: با خدمات موج نو هوشمندانه تر زندگی می کنید. موج نو با فراهم کردن بستری هوشمند، امکان درخواست خدمات را سریع تر کرده است. با نصب اپلیکیشن سِرویک در عرض یک دقیقه می توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

تماس تلفنی: تیم مرکز پیام موج نو آماده ثبت سفارشات مشتریان هستند. با شماره 02174402 تماس بگیرید و در اولین فرصت سفارش خود را ثبت کنید. 

وبسایت سِرویک: آن دسته از مشتریانی که موبایلشان دارای سیستم عامل ios است، می توانند از طریق وب اپلیکیشن سِرویک سفارشات موردنظرشان را ثبت کنند.